CEREVELU: '11 Honda CR-V 2.2 i-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Tu ai Executive cu CMBS si faruri adaptive, dar fara Navi !? sau ma insel !!...pozele foarte interesante ca de obicei !
    Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
    "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
    "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

    Comment


    • #62
      Nu am CMBS si ce rau imi pare, si de asemeni nu am Navi. Ma rog, asta cu NAVI nu e esential, caci am un Garmin cu care imi fac treaba, dar daca aveam Navi, aveam si camera de marsarier. La pretul asta Volvo si Toyota livreaza mult mai multe, ar trebui sa inteleaga si importatorul ca se situeaza pe o linie sinucigasa, numai cativa impatimiti de Honda vor da banu` cu care la altii primeste mult mai mult.
      Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
      Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
      Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

      Comment


      • #63
        Tocmai mai facui vreo 2000 Km prin tara. Pe un drum faceau unii niste reparatii si erau pietricele pe sosea. Normal ca a sarit o pietricica impinsa de un camion care alerga nebuneste drept la mine pe parbriz. Aveam fo 40 la ora. Daca la celelalte masini conduse de mine in mod normal nu s-ar fi auzit decat zgomotul "poc", la CR-V a facut un crater de 1 cm care s-a "imbogatit" cu o crapatura de vreo 40 cm, care se cam poate mari. Noroc ca am casco, altfel o puneam. O mai tin sa vad ce se poate face, am auzit ca se poate repara cu solutii care polimerizeaza.
        Altfel masina merge admirabil, daca nu tragi de ea pot sa mergi si cu 6 la suta, daca mergi omeneste, papa 7, la drum lung, asta insemnand si drumuri forestiere si urcusuri.
        Coborarea cu frana de motor e o placere, in functie de panta pui pe D3 pana la 1 daca e nevoie si merge bestial, turatia nu creste peste 2500.
        Altfel e o masina in care poti conduce 12 ore fara sa obosesti absolut de loc, dierctia e bestiala, nici prea tare, nici prea scurta, simti drumul dar nu si denivelarile si iti da o deosebita siguranta.
        Conducerea cu pilot automat e exceptionala, cand se poate. La noi nu prea se poate, dar...
        Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
        Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
        Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

        Comment


        • #64
          Originally posted by cerevelu View Post
          Tocmai mai facui vreo 2000 Km prin tara. Pe un drum faceau unii niste reparatii si erau pietricele pe sosea. Normal ca a sarit o pietricica impinsa de un camion care alerga nebuneste drept la mine pe parbriz. Aveam fo 40 la ora. Daca la celelalte masini conduse de mine in mod normal nu s-ar fi auzit decat zgomotul "poc", la CR-V a facut un crater de 1 cm care s-a "imbogatit" cu o crapatura de vreo 40 cm, care se cam poate mari. Noroc ca am casco, altfel o puneam. O mai tin sa vad ce se poate face, am auzit ca se poate repara cu solutii care polimerizeaza.
          Altfel masina merge admirabil, daca nu tragi de ea pot sa mergi si cu 6 la suta, daca mergi omeneste, papa 7, la drum lung, asta insemnand si drumuri forestiere si urcusuri.
          Coborarea cu frana de motor e o placere, in functie de panta pui pe D3 pana la 1 daca e nevoie si merge bestial, turatia nu creste peste 2500.
          Altfel e o masina in care poti conduce 12 ore fara sa obosesti absolut de loc, dierctia e bestiala, nici prea tare, nici prea scurta, simti drumul dar nu si denivelarile si iti da o deosebita siguranta.
          Conducerea cu pilot automat e exceptionala, cand se poate. La noi nu prea se poate, dar...
          Am schimbat de 3 ori parbrizul. In doar 2 ani. Nu stiu daca am fost ghinionist sau daca calitatea parbrizul e problema.

          Comment


          • #65
            Originally posted by cerevelu View Post
            ...O mai tin sa vad ce se poate face, am auzit ca se poate repara cu solutii care polimerizeaza.
            Se pot repara cu astfel de solutii si ies ok, insa are rost doar daca nu exista si fisura; altfel chiar daca se repara "craterul" si ramane fisura, se poate extinde si nu prea e ok.
            -------------------
            There is no point of having if you can't share.

            Comment


            • #66
              Originally posted by boris View Post
              Am schimbat de 3 ori parbrizul. In doar 2 ani. Nu stiu daca am fost ghinionist sau daca calitatea parbrizul e problema.
              Din ce m-am mai documentat acu` e urmatoarea problema: parbrizele de azi se fac fara saruri de plumb, ceea ce face sticla infinit mai casanta. Se sparg parbrizele ca la balamuc.
              Am cautat pe forumuri, si am gasit o firma foarte interesanta: http://www.reparatii-fisuri-parbrize.ro/
              Va recomand cu toata caldura.
              A lucrat domnul aproape o ora si nu se mai vede decat daca te uiti bine, nici lovitura de criblura ( cel de sus sa arza in focurile Gheenei pe nemernicii care lucreaza de mantuiala in bransa drumarilor) si nici fisura.
              Am vrut sa fac o fotografie inainte/dupa dar nu am mai avut timp.
              Oricum inainte era o lovitura penala si acu` e parfum.
              Informatii: atentie la socurile termice, la criblura... aerul foarte cald pus iarna pe parbriz sau pe geamuri... sau apa foarte rece pusa pe masina fierbinte... pot face ca sticlele sa faca bum.
              Ele oricum, fiind securizate, acumuleaza o foarte mare energie, trebuie o mica "lucratura" ca sa se destinda.
              Asa ca asta e cu parbrizele de azi.
              Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
              Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
              Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

              Comment


              • #67
                Sa aveti la masina obligatoriu un scoci, care se pune peste crapatura imediat ce apare, ca sa nu intre umezeala sau praful. Apoi se cheama specialistul si umple crapatura cu o rasina care polimerizeaza. De asemeni nu lasati zile sau saptamani. Se pot lipi la un parbriz si 2-3 lovituri cu fisurile aferente.
                Eu nu am vrut sa schimb parbrizul pentru ca m-am gandit ca pierd un timp pe care acu` nu il am, si nici nu sunt perfectionist. Merge si asa. Cand s-o mai lovi, mai vedem...
                Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                Comment


                • #68
                  Interesant si bine de stiut
                  -------------------
                  There is no point of having if you can't share.

                  Comment


                  • #69
                    Ma bucur ca ai rezolvat situatia destul de usor si ca nu te-ai trezit cu un CRV cabrio! Si eu am o floare in parbriz de la vechiul proprietar. Cred ca e demult acolo dar pare ca nu se mareste. O sa incerc si eu sa merg sa o rezolv din timp pentru a nu se agrava.
                    "Singurul lucru necesar pentru ca raul sa triumfe este ca oamenii buni sa nu faca nimic" - Edmund Burke

                    Comment


                    • #70
                      Orice floare de pe parbriz se va mari cumva candva. Tensiunile in sticla securizata sunt uriase.
                      In alta ordine de idei, se pare ca din pacate "capacu" de sus, nu e din sticla stratificata, ci doar securizata, daca se intampla o grindina barosana sau un tzurtzure sau un ghiveci de flori, face bum sticla.
                      Sa purtam casti de motociclist?...
                      Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                      Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                      Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                      Comment


                      • #71
                        Si eu am rezolvat o problema asemanatoare in vara asta, cu aikonelutzu (un prieten de-al lui - specialist), o bula de un cm nu se mai vede deloc, a fost incredibila reparatia, nu stiam ca se poate. Parbrizul meu a incasat multe pietricele si n-a avut nicio problema, dar la aparitia bulei asteia, chiar am crezut ca s-a facut tandari in prima secunda, pe contrasens era un jeep mare, undeva prin Pipera...... Iata ca se pot repara chiar si fisurile, din ce spui tu, si eu stiam ca nu se prea poate, dar asa am crezut si cu bula !! Ai dreptate, daca neglijezi astfel de lovituri, la un moment dat nu mai ai ce repara, iar un plasture sau un scotch puse imediat dupa impact te ajuta foarte mult !
                        WillyCR-VFAN
                        Senior Member
                        Last edited by WillyCR-VFAN; 29-09-11, 01:11.
                        Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                        "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                        "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by boris View Post
                          Am schimbat de 3 ori parbrizul. In doar 2 ani. Nu stiu daca am fost ghinionist sau daca calitatea parbrizul e problema.
                          Nu parbrizul e problema ci dobitocii de la drumuri. Nu au nicio apasare, halal tara.
                          '08 Honda CR-V 2.2 i-CTDi Executive, Nighthawk Black Pearl

                          NU mai folositi luminile de ceata atunci cand nu trebuie!

                          Comment


                          • #73
                            poate va intereseaza niste precizari cu cauciucele...
                            http://m.avocatnet.ro/mobile/m%7Carticol?a=26328
                            Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                            Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                            Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                            Comment


                            • #74
                              Interesant...deci daca nu ies din bucuresti, si aici nu ninge, deduc ca pot circula linistit cu cele de vara?
                              Mi se pare destul de cinstit

                              Comment


                              • #75
                                Pe temperatura mai mica de 7 grade, nu ar trebui sa fii chiar linistit....
                                Volkswagen Golf V, 2.0TDI, BKD, MTM Engine Performance Upgrade, GOODRIDGE Brake Lines Hoses, Front&Rear EBC Turbo Groove Brake Discs, Front&Rear EBC Redstuff Brake Pads, Zandvoort 17" + GY Eagle F1 Asymmetric, Hella Xenon-look Headlights, Hella LED Clear Taillights

                                Comment

                                Working...
                                X