CORLICEANU: '07 Honda CR-V 2,2 i-CTDI Executive, Whistler Silver

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    to sebip:
    motivul pentru care nu este recomandata inchiderea automata este cel pe care l-am spus. asa am citit in manualul oficial si pare logic.

    treaba cu copii cred ca se rezolva prin blocarea punctuala a unei usi (la mai toate masinile exista o varianta de a dezactiva deschiderea usii din interior), dar cea a soferului/pasagerului dreapta sa ramana pe functionare normala.

    legat de accident sau de o situatie de urgenta. oprirea motorului in situatii normale este un scenariu controlat, un accident este un scenariu necontrolat; nu cred ca se poate garanta functionarea sistemului care deschide usile la oprirea motorului.
    Accord Sedan '09 2.4 M/T Buran Silver
    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/cata02
    Jazz '05 M/T

    Comment


    • #17
      OHHH, Nenea Willy, bine ai revenit. Nu repet ce am scris deja. Tiguan-ul full inseamna ceva ca optionale, CRV-ul inseamna altceva. Deocamdata, Honda nu are o lista asa de bogata de optionale ca si VAG. Deci, trebuie sa definim ceea ce inseamna full la cele doua marci. Eu am comparat si daca pui pe un Tiguan ce are CRV-ul ca optionale in echiparea Executive VW-ul e mai ieftin. Am avut 3 masini din grupul VAG, dar Tiguan-ul nu a prezentat o optiune pentru mine. Iar pe Touareg nu am incercat nici in vise sa il compar cu CRV-ul. Pe de alta parte, am mers in concediul asta de vara cu un Golf VI si mi s-a parut super masina. Nu am mers cu Civic-ul desi e masina preferata a consoartei.

      P.S. Sosetele mele sunt pregatite. Sa vedem ce o iesi. Mos Nicolae plin cu artificii si cadorui pentru toata lumea!!!

      Comment


      • #18
        N-as da o HONDA pe un Volkswagen, pt un BMW sau Mercedes m-as mai gandi, as face o analiza serioasa, dar pt un Volkswagen, never !
        Initiatorul thread-ului....ceva noutati ?
        Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
        "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
        "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

        Comment


        • #19
          Salut !

          Cu ocazia weekend-ului am avut placerea de a scoate la plimbare CR-V-ul impreuna cu familia. Impresionant, foarte confortabil, cutia de viteze precisa, iar accelerarea suficient de rapida pentru oras. M-au surprins placut franele, "nu te dau cu capul bord", am fost incomodat de 2 meseriasi ce "mi-au taiat fata", sunt precise si ai posibilitatea de a doza puterea de franare fara sa-ti arunce tot ce ai prin masina.
          La directie cred ca este necesara o verificare, la iesirea din viraj, volanul nu revine in totalitate singur si trebuie ajutat, chiar am fost luat pe neasteptate si era sa ating o alta masina in parcare.

          Abia astept o iesire din oras, poate si putin off-road cu toate ca ar fi o prima experienta pt mine pe un SUV.

          Pe termen scurt doresc sa-mi iau cauciucuri de iarna, o tava de portbagaj, curatare tapiterie si polish la plasticele din interior, pragurile in special, acestea avand urme de zgarieturi.
          Pe termen lung, ma gandesc sa incep cu un chip-tuning (il voi contacta pe Doc pt detalii), si cu un discret tuning exterior, scut fata-spate, ornament cromat la proiectoare si teava evacuare.

          Respect !

          Comment


          • #20
            Felicitari pt optiunea cauciucuri de iarna, amplifica mult sentimentul de siguranta, te vei convinge singur. Distractie placuta in continuare !
            Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
            "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
            "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

            Comment


            • #21
              sa aveti noroc de ea!

              ce culoare are?
              '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

              sigpic

              Comment


              • #22
                Salut @tiker culoarea masinii este gri (in talon), banuiesc ca Silver in catalogul Honda.
                Multumesc ca mi-ai rescris descrierea thread-ului, nu am fost atent, apoi am observat ca trebuia sa descriu specificatiile masinii.

                Comment


                • #23
                  Cele cateva probleme enumerate de tine ...pliere oglinzi...inchidere geamuri...inchidere trapa la armare alarma sau inchidere masina nu le poti rezolva nici cu o alarma mai performanta. Eu am o alarma mai performanta (cel putin la data instalarii era.... VIPER 5002 cu toate optiunile) cum zice domnul WillyCR-VFAN si degeaba. Am cerut la instalare sa incerce sa-mi "remedieze".....electricianul mi-a explicat ca nu se poate...in cel mai bun caz inchiderea geamului din dreapta sofer fiind singurul geam cu nu stiu ce fel de inchidere...apesi buton si se inchide singur mai popular spus..restul geamurilor - nu stiu la voi cum este - trebuie sa tii apasat sau tras buton de pe portiera pana la inchiderea complecta. Sau se poate dar trebuie sa umble adanc in instalatia electrica. Cat priveste inchiderea automata a usilor...am pornit motor usile se inchid automat...am oprit motor se deschid automat. Le pot debloca si cu motorul pornit dar manual prin ridicarea sigurantei la usa soferului.Atentie mare la copii geamurile din spate si geamul lateral dreapta, mai putin cel de la sofer, nu sunt sensibile la obstacole adica nu se opresc din ridicare daca sesizeaza obstacol. Nu stiu la CRV dupa 2006 cum este insa la mine asa lucreaza. Puteti proba foarte usor.
                  Singurul model de la HONDA care m-ar tenta ...acum dupa 4 ani de folosire CRV ar fi modelul 2010 full dar DIESEL si cu soft de 180 de cai.
                  TIGUAN super tare...fata de HONDA are si o optiune pentru tractiune 4x4 greu, asa mi-a zis unul care are masina asta.

                  Daca gasesti un electrician capabil sa faca tot ceea ce vrei tu la masina legat de pliere..inchidere...etc..etc...te rog zi'mi si mie.

                  Salutes....
                  Last edited by FLORIN CRISTEA; 13-12-10, 06:51.
                  Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                  Comment


                  • #24
                    Tiguan nu stiu cum este ca performante dar la capitolul estetica mi se pare oribil si ingrozitor, indiferent de bani sau de alte criterii nu as putea trece peste estetica, mi se pare o masina pur si simplu hidoasa.
                    Mr Corliceanu, v-ati dotat cu roti de iarna? La ce anume v-ati oprit?

                    Comment


                    • #25
                      Nici CRV-ul nu e vreun Fat Frumos in materie de design, dar Tiguan-ul mi se pare mai uratel. De asta nu a reprezentat o optiune pentru mine. Un alt minus pentru Tiguan este spatiul interior si portbagajul. Tehnic, am inteles de la detinatori ca Tiguan-ul este bun.

                      Comment


                      • #26
                        Florine urca-te intr-un Tiguan...te vei da repede jos, aici Boris are dreptate ! O fi bun saracu', dar e mic si uratel ! Touareg-ul e altceva, dar in alti bani !
                        Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                        "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                        "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                        Comment


                        • #27
                          Tiguan si-a luat o colega si a avut parte de niste probleme de fiabilitate groaznice; la masina nou-noutza (< 1,000 Km) nu mai pornea motorul apoi cutia a inceput sa troncane.

                          Ore prin service, certuri, amenintari, garantie, nesimtitii de la service, luni de stat fara masina... pur si simplu sa nu le doresti nici dusmanilor asa ceva!

                          Deci treaba asta ca ofera altii nu-stiu-ce optiune pe mine personal nu ma incalzeste deloc pentru ca nu stiu cat de fiabil este sistemul ala pana la urma; marketing stiu toti sa faca; masini inteligente, echilibrate si armonioase... mai putini!

                          Pe mine m-a obisnuit CR-V-ul cu un standard... greu de atins (in conditiile in care conduc aproape zilnic X6 si GLK la birou). La Honda totul e unde trebuie, cand trebuie, cat trebuie, informatii in bord, clima, butoane, tot.

                          Da, nu are 4x4 permanent dar pe drumuri foarte proaste si aderenta ioc (noroi, pietris, apa, polei) eu n-am simtit nimic, nimic. Nici ca fuge, nici ca scapa, nimic. Doar inaintam ca si cum nimic in neregula nu s-ar intampla. Deci fapte, nu vorbe, mon cher!
                          Last edited by Marian206; 14-12-10, 14:09.

                          Comment


                          • #28
                            Marian206 esti pe sufletul meu, ai spus ce vroiam eu sa "mestec" pe-aici, daca ai si de-a face zilnic cu X6 si GLK (cu BMW si Mercedes iar esti pe sufletul meu) si esti placut impresionat de simpatica , dar profesionista CR-V, m-ai cucerit !! In definitiv ai mare dreptate, cei care conducem un CR-V, stim despre ce vorbesti:" La Honda totul e unde trebuie, cand trebuie, cat trebuie, informatii in bord, clima, butoane, tot". O seara placuta !
                            Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                            "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                            "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                            Comment


                            • #29
                              Exact; si ma distreaza cand impatimitii de masini germane premium se urca la mine in CR-V si nu mai contenesc cu laudele. Iar jumatate din plusurile enumerate de mine erau citate de la ei...

                              Comment


                              • #30
                                Da, nu are 4x4 permanent dar pe drumuri foarte proaste si aderenta ioc (noroi, pietris, apa, polei) eu n-am simtit nimic

                                Mai probeaza nitel....si vorbim dupa.
                                Incearca la deal cu panta medie cu iarba uda, sa vezi cum o iei la vale cu tot 4x4 in sarcina.
                                Un singur lucru este esential...ECHIPAREA.
                                Dupa multe aventuri in primavara i-am schimbat anvelopele...MICHELIN CROSS....alta viata.
                                O fi Tiguan mai urat da parca ar prinde bine la HONDA si o chestie d'asta special pentru "sarcini" mai grele.
                                Poate daca ai modelul nou...dupa 2006 o fi altfel.....nu stiu nu am probat...l-am condus numai in oras cativa kilometri si atat.
                                Asta 2010...e tare....da de unde .....
                                Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                                Comment

                                Working...
                                X