CORLICEANU: '07 Honda CR-V 2,2 i-CTDI Executive, Whistler Silver

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CORLICEANU: '07 Honda CR-V 2,2 i-CTDI Executive, Whistler Silver



    Salut !

    Din data de 02 dec. sunt posesor a unui CR-V 2.2d Executive, cumparat SH, an 2007, 43800 km.
    Nu am reusit sa merg prea mult cu ea sa-mi conturez o parere clara dar, ca prima impresie sunt foarte multumit de spatiu si siguranta care o inspira. (acestea fiind si motivele pentru care am ales un SUV si nu o berlina sau break ... am un bebelac de 6 luni )

    Din pacate am remarcat niste minusuri care la o echipare Executive le credeam incluse.
    1. Imposibilitatea de a seta plierea oglinzilor atunci cand armezi masina (sau mi-a scapat mie)
    2. Lipsa inchiderii automate a geamurilor cand masina este armata
    3. Lipsa incuierii automate a usilor dupa punerea in miscare a masinii.
    4. Legat de Navi mi-am cam luat gandul, credeti ca va aparea vreodata si Romania pe afisajul LCD-ului?

    2 & 3 la fosta mea masina (Golf4) s-au setat acestea din computerul masinii.
    In cazul in care sunt membri ce au gasit solutii la aceste observatii ii rog sa-mi raspunda.
    Am o idee, sa instalez o alarma inteligenta ce stie: plierea oglinzilor, ridicarea geamurilor, incuiere automata ... la urma urmei e vorba doar de niste contacte electrice, nu?
    In cazul in care au mai avut si altii aceasi idee si au incercat sa-mi spuna ... sa nu mai pierd timpul.

    Va multumesc si sper sa am acelasi noroc cum ati avut si voi cu CR-V-urile voastre !
    Last edited by ticker; 07-12-10, 09:12.

  • #2
    Minusurile de care zici se pot remonta usor....dai crv-ul si-ti iei un tiguan....sigur are toate gadgeturile pe care le vrei tu...eu nu inteleg dc cumpara lumea Honde si vor de fapt sa le compare sau sa fie Vag-uri....geeeezas.....mai deschidem si threaduri cu asta.
    Hondafan forever

    Comment


    • #3
      Ai fi surprins ca sunt persoane care cumpara Honda pentruca e mai ieftina...nomal pe urma afla de ce...lipsa gadgedurilor.
      Volkswagen Golf V, 2.0TDI, BKD, MTM Engine Performance Upgrade, GOODRIDGE Brake Lines Hoses, Front&Rear EBC Turbo Groove Brake Discs, Front&Rear EBC Redstuff Brake Pads, Zandvoort 17" + GY Eagle F1 Asymmetric, Hella Xenon-look Headlights, Hella LED Clear Taillights

      Comment


      • #4
        Sau sa ma spunem ca multe din aceste "gadgeturi" sunt foarte utile si banale din punct de vedere al solutiilor tehnice si ca se gasesc si pe masini din '90?
        Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
        Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
        1000 Locuri de vizitat in Romania

        Comment


        • #5
          Regret ca par asa pretentios, iti doresc sa nu ti se intample vreodata sa-ti lase vreun prieten geamul deschis din greseala peste noapte si sa te trezesti cu masina plina de apa de ploaie, sau sa pui o geanta cu laptop, bani sau ceva de valoare si sa stai stresat sa incui usile, sau sa pierzi zile intregi cu dosare de daune si bani pe apa sambetei pentru ca vreun chior iti "zboara" oglinda. Sunt patit crede-ma, aceste necesitati nu sunt gadeturi, asa cum spunea si @Rares sunt masini de 10000 euro ce le au in dotare din anii '90 sau poate ca ar trebui sa punem pe lista de "gadgeturi" si: ABS, ESP, servodirectia, comenzile pe volan, aerul conditionat, geamurile electice ... chiar, daca ramaneau manuale faceam si ceva muschi la brat !

          Comment


          • #6
            Originally posted by sorinrs View Post
            Minusurile de care zici se pot remonta usor....dai crv-ul si-ti iei un tiguan....sigur are toate gadgeturile pe care le vrei tu...eu nu inteleg dc cumpara lumea Honde si vor de fapt sa le compare sau sa fie Vag-uri....geeeezas.....mai deschidem si threaduri cu asta.

            +1

            Comment


            • #7
              Bine ai venit ! S-o stapanesti sanatos ! ,dar ar fi fost frumos sa incepi cu prezentarea masinii, inclusiv in titlu si apoi sa abordezi si micile neplaceri !
              Echiparea Executive ofera multe lucruri pt care la neamt platesti de innebunesti (unele nemtoaice nici n-au auzit de gadget-urile oferite de Honda), CR-V-ul 2010 fiind si mai generos ( faruri adaptive, pilot automat adaptiv pana la 180 km/h-un sistem bestial, l-am verificat, CMBS-franeaza ea, daca nu esti tu atent, etc) la aceeasi bani ca in 2007, 2008. Cel de la care ai luat-o ar fi trebuit sa-ti spuna despre aceste "minusuri", cum le spui tu ! Eu am stiut de ele si nu m-a deranjat. Primele doua din lista ta tin de o alarma mai pricopsita decat cea din standard, cred ca se poate rezolva, intreaba la unul din cei doi dealeri din Bucuresti. Al treilea minus, sincer, nici eu n-am crezut ca exista (la Megane-ul anterior la 10km/h se blocau usile), dar mi-a trecut repede. Cand opresc, din reflex pliez oglinzile si inchid geamurile, e un efort de 2 secunde. Cand plec imediat blochez usile, am in cotiera stanga tot. Vreau sa spun ca nu sunt niste "minusuri" care sa influenteze radical achizitia unei astfel de masini, fiindca are mult prea multe "plusuri". Cu navigatia este alta poveste, problema e valabila pt toate Hondele cu Navi din Romania, pe mine m-a deranjat treaba asta, sa n-am navi pt tara in moneda careia am platit masina, se pare (90%) ca la anu' va apare. Ei sunt perfectionisti si vor sa ofere o navigatie serioasa (alte marci ofera asa ceva, dar e o gluma), sa speram ca asa va fi ! Inca o data felicitari pt achizitie !
              Last edited by WillyCR-VFAN; 05-12-10, 00:49.
              Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
              "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
              "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

              Comment


              • #8
                Sa o stapanesti sanatos!!!Cum spunea si Willy problemele descrise de tine, cu exceptia navigatiei pentru Romania, au rezolvare post-cumparare.

                Astept parerile tale despre comportamentul rutier, tinuta de drum, dinamica masinii, consum, etc.

                Si nu sunt de acord ca Hondele ar fi mai ieftine decat VAG-urile la cumparare - ma refer la clasa SUV-uri, masini noi. E posibil ca la second hand VAG-urile sa isi pastreze valoarea mai bine. Avand in vedere si perceptia romanilor cu privire la marca germana.

                Comment


                • #9
                  Pai daca ajungi sa pui toate optionalele pe VW, optionale care multe din ele vin standard pe Honda, ai fi surprins sa vezi ce sare pretul la VW. Normal ca un VW nou ii mai ieftin, dar asta in varianta cheala!
                  Volkswagen Golf V, 2.0TDI, BKD, MTM Engine Performance Upgrade, GOODRIDGE Brake Lines Hoses, Front&Rear EBC Turbo Groove Brake Discs, Front&Rear EBC Redstuff Brake Pads, Zandvoort 17" + GY Eagle F1 Asymmetric, Hella Xenon-look Headlights, Hella LED Clear Taillights

                  Comment


                  • #10
                    Ma refeream la optionale comparabile. Tin minte ca la vremea respectiva am comparat si eu la pret un Tiguan cu aceeasi echipare ca a CRV-ului. Si nu cred ca Tiguan-ul era mai scump. La VAG sunt foarte multe optionale pe care nici o Honda nu le-a vazut. Optionale care sunt utile sau mai putin utile. In fine...

                    Comment


                    • #11
                      Acuma Tiguanul ii o masina pe platforma de Golf5, CRV-ul ii din alta clasa...
                      Volkswagen Golf V, 2.0TDI, BKD, MTM Engine Performance Upgrade, GOODRIDGE Brake Lines Hoses, Front&Rear EBC Turbo Groove Brake Discs, Front&Rear EBC Redstuff Brake Pads, Zandvoort 17" + GY Eagle F1 Asymmetric, Hella Xenon-look Headlights, Hella LED Clear Taillights

                      Comment


                      • #12
                        CRV-ul e facut fix pe platforma de civic, deci e acceasi clasa.
                        Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                        Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                        ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                        Comment


                        • #13
                          1. plierea oglinzilor este gandita pentru a aseza masina in locuri stramte. cum ar fi daca ai parca-o langa un gard aproape cu usa apsagerului si la dezarmare s-ar deschide oglinda? eu unul prefer plierea manuala, la cerere.
                          2. Pe mine nu m-a deranjat niciodata acest minus (eu nu prea deschid geamul ). probabil motivul acestui lips este tot vreaun scenariu de siguranta, similar (1).
                          3. Inchiderea automata a usilor la depasirea 5km/h (cum era la clio) nu este recomandata. In caz de accident echipele de salvare nu pot deschide usa masinii repede. Eu am activat acest feature la o masina si regret aceea zi. mai mult ma incurca decat ajuta.
                          4. navigatia este, dupa parerea mea de om din it, un sistem proiectat prost (la fel ca si managementul muzicii). existau o sumedenie de solutii pentru a mentine nivelul ridicat al perceptiei de calitate asociat cu honda si in acelasi timp sa lasi portite de 'extensibilitate'.


                          Stiu ca multi hondari vor fii deranjati de afirmatiile mele. sunt in it de 10 ani, pe administrare si dezvoltare. am o opinie destul de formata legat de dezvoltare unui soft si administrarea acestuia in conditiile mentineri unui anume prestigiu. se poate, nu e deloc imposibil.

                          ejnoy your car.
                          Accord Sedan '09 2.4 M/T Buran Silver
                          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/cata02
                          Jazz '05 M/T

                          Comment


                          • #14
                            Ooohhh, nenea Boris, mi-era dor de tine ! Ca VW-urile se vand mai bine in SH, de acord (din cauza unor idei preconcepute, daca lumea ar cunoaste mai bine Honda, lucrurile ar sta altfel). La preturile-SUV/noi/Honda/VW-eroare mare. Daca vorbim de zona romaneasca, avem CR-V versus Tiguan si Touareg, Tiguan-ul in varianta de varf depaseste CR-V la pret si n-are tot ce ofera CR-V-35.000 iepuroi, oricum nu m-as incurca cu el, iar Touareg-ul, recunosc ca am cochetat cu ideea de a-l achizitiona, ofera aceleasi lucruri ca si CR-V la peste 50.000 iepuroi, de-aia am ramas la CR-V. In plus e cam "balena", motorizari mari, consum, impozite pe masura si in off-road mai dificil e destul de timid, ca si CR-V de altfel. Oferta de-acum de la CR-V, discount, roti iarna, 3 revizii moca-full-30.000 iepuroi, e un vis, bani sa ai, daca i-as avea, maine la prima ora as fi la Asko ! O seara placuta !
                            PS:Ti-ai lustruit ghetutele ?
                            Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                            "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                            "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by cata02 View Post
                              ...3. Inchiderea automata a usilor la depasirea 5km/h (cum era la clio) nu este recomandata. In caz de accident echipele de salvare nu pot deschide usa masinii repede. Eu am activat acest feature la o masina si regret aceea zi. mai mult ma incurca decat ajuta.
                              Poti sa dai mai multe detalii de ce nu e recomandat? Mai facut curios, pentru ca eu cand am luat masina, din cauza copiilor din masina, am activat aceasta optiune! Cand am oprit motorul, usile se deblocheaza automat, deci in caz de accident se pot deschide din exterior....
                              Volkswagen Golf V, 2.0TDI, BKD, MTM Engine Performance Upgrade, GOODRIDGE Brake Lines Hoses, Front&Rear EBC Turbo Groove Brake Discs, Front&Rear EBC Redstuff Brake Pads, Zandvoort 17" + GY Eagle F1 Asymmetric, Hella Xenon-look Headlights, Hella LED Clear Taillights

                              Comment

                              Working...
                              X