GVIPM: '08 Honda CRV 2.2 i-CTDI Elegance, Nighthawk Black

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • WillyCR-VFAN
    replied
    Originally posted by gvipm View Post
    Apropos de unde alimentam.
    Cea mai ieftina motorina (identificata de mine pana in prezent) - PETROM-ul din spate de la Intercontinental - 4,35RON/l.
    Dezavantaje: este o aventura si iti trebuie curaj ca sa intri pe strada aia. Off-road curat.
    Sa vezi strada aia acuma, nu e gata, dar pe-aproape ! Cu off-road-ul, ai dreptate, parca eram pe drum forestier !

    Leave a comment:


  • tomsky
    replied
    Salutare si mii de km fara probleme!
    Referitor la vopsea, daca zici ca e doar lacul se va rezolva la eventual un polish (ai grija unde il faci si cine ti-l face ca eu sint patit deja si nu in sensul bun).

    Leave a comment:


  • gvipm
    replied
    arata exact ca in postul #22 al lui Littlem@n

    http://www.hondafan.ro/forum/showthr...+vopsea&page=3

    ce se vede sub vopsea mi-a fost explicat ca este stratul de grund

    Leave a comment:


  • boris
    replied
    Nu stiu daca avem aceeasi problema, dar eu am astfel de pete foarte mici pe tot spatele masinii. Ai scris ca arata ca si cum ar fi arse. In ce sens? Au culoarea galbuie? Daca e asa, avem aceeasi problema. La mine tot spatele e varza, plin de pete minuscule, galbuie. Se vad doar cand e foarte curata masina. Eu nu am ajuns la reprezentanta pentru asta. Am fost doar la cineva care se pricepe la vopsitorie care mi-ar fi spus ca e de la calitatea foarte slaba a lacului. Mai ales ca la mine sunt pe spate, deci, nu poate fi problema de pietre. Si la mine aceeasi solutie - revopsire. Calitate asigurata.

    Leave a comment:


  • gvipm
    replied
    Am spalat masina in weekend. Mai bine nu o faceam, ca m-am umplut de draci.
    Pe plafon in doua locuri lacul si vopseaua luate (arata ca ars) si in alte cateva locuri (3-4) doar lacul. Petele au supratata relativ mica 3 mm x 3 mm cu exceptia uneia alungite (3 mm x 40 mm).
    Am fost cu masina la reprezentanta (CM) si au fost de acord ca petele nu sunt datorate excrementelor de pasare sau vandalismului (sunt mult prea mici si in locuri efectiv invizibile - se vad doar daca te urci pe prag).
    Au concluzionat ca sunt de la ceva acid - probabil ploaie sau grasime animala si defectul nu face obiectul garantiei.
    Intrebare. A mai patit cineva asa ceva?
    Rog posesorii de CRV, mai ales cei cu masini de culoare neagra sa-si verifice cu atentie plafonul. (Am verificat cu atentie si restul caroseriei si petele au apartut numai pe plafon - asa ca nu stiu cum naiba sta in picioare concluzia lor)
    La reprezentanta s-au jurat ca nu a mai venit niciun CRV cu problema asa.
    Oare?
    Solutia inaintata de ei. CASCO - se vopseste tot plafonul.

    Leave a comment:


  • gvipm
    replied
    Apropos de unde alimentam.
    Cea mai ieftina motorina (identificata de mine pana in prezent) - PETROM-ul din spate de la Intercontinental - 4,35RON/l.
    Dezavantaje: este o aventura si iti trebuie curaj ca sa intri pe strada aia. Off-road curat.

    Leave a comment:


  • gvipm
    replied
    Deci sa-mi vad de treaba cu filtrul de motorina.
    La revizia de 20.000 il aveam in portbagaj si cand l-au vazut mi-au spus ca se schimba la 40.000. Ma batea un gand de "lucru manual".
    Pun cat de curand poze. Sa o spal mai intai (nu merita cu vremea asta). Nu "o scot in lume" nefardata.

    Leave a comment:


  • florin.g
    replied
    Salutare,

    felicitari pentru achizitie si iti doresc multi kilometri fara evenimente neplacute.

    Filtrul de motorina e undeva in spatele sau sub filtrul de aer. Am vazut eu la service cand l-a schimbat si am crezut ca s-a apucat sa demonteze masina.

    Inca nu ma bag sa schimb filtrul de motorina , ma limitez sa schimb la 10k km filtrul de polen si cel de aer.

    Baga si tu niste poze.
    O seara buna.

    Leave a comment:


  • gvipm
    replied
    Prima intrebare.
    Stie cineva unde este pozitionat filtrul de motorina la motorul 2,2 i-CTDI si cat de greu se schimba?

    A doua intrebare.
    Ma chinuie de ceva vreme ideea de a monta niste paravanturi fata/spate.
    Cele originale HONDA, in afara faptului ca sunt scumpe, mi se par cam mari si cred ca fac zgomot la viteza mare.
    Am gasit unele HEKO care se monteaza in chederul geamului.
    http://www.hhhtunning.ro/index.php?cautare=Paravanturi
    Parerile pe net sunt impartite vis a vis de problema freaca/nu freaca geamul, solicita/nu solicita macaraua.
    A montat cineva astfel de paravanturi? Cum se comporta?

    Multam' anticipat
    Last edited by gvipm; 24-07-10, 13:28.

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    sa te bucuri de ea multa vreme in continuare!

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Originally posted by WillyCR-VFAN View Post
    Felicitari pt achizitie, este o masina deosebita ca orice HONDA in definitiv, iti vei da seama in timp ce alegere buna ai facut, s-o stapanesti sanatos si sa vii la intalnirile "ursilor HONDA"(CR-V), cand le-om face....si nu numai ! Toate intalnirile HONDAFAN sunt frumoase !
    Vedeti ca e una mare in week-end-ul asta la Paltinis

    Leave a comment:


  • WillyCR-VFAN
    replied
    Felicitari pt achizitie, este o masina deosebita ca orice HONDA in definitiv, iti vei da seama in timp ce alegere buna ai facut, s-o stapanesti sanatos si sa vii la intalnirile "ursilor HONDA"(CR-V), cand le-om face....si nu numai ! Toate intalnirile HONDAFAN sunt frumoase !

    Leave a comment:


  • gvipm
    replied
    Multumesc frumos pentru urari.
    De urarea "ca in prima zi" au avut altii grija sa o "rezolve".
    Am imbatranit 5 ani cand am gasit-o jupuita si cu proiectorul spart in parcare.
    Culmea este ca l-am identificat pe idi ... individul care a comis-o dar nu vrea sa recunoasca nici mort.

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Bine ai venit! S-o stapanesti sanatos sute de mii de kilometri

    Leave a comment:


  • Diversion
    replied
    ma bucur ca ti-ai facut curaj sa ne povestesti despre masina ta si iti doresc sa o stapanesti sanatos, sa o plimbi vre-un milion de kilometri si sa ramana tot ca-n prima zi

    Leave a comment:

Working...
X