GVIPM: '08 Honda CRV 2.2 i-CTDI Elegance, Nighthawk Black

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • GVIPM: '08 Honda CRV 2.2 i-CTDI Elegance, Nighthawk Black

    Salutare membrilor acestui forum si felicitari administratorilor.
    Numele meu este Viorel si sunt fericit (vechi) posesor de Hoda CRV din septembrie 2009.
    De aproape un an sunt fidel abonat al forumului si iata, in sfarsit, imi fac curaj sa contribui cu impresii personale despre aceasta masina.
    Este prima masina din clasa mare pe care o am (tranzitia a fost: Dacia 1310, Renault Clio Symbol, VW Golf IV .... si acum HONDA CRV)
    Banii erau pregatiti pentru un VW Passat dar, cum cum spune si proverbul, nu este pentru cine se pregateste ci pentru cine se nimereste. A fost dragoste la prima vedere (cu toate ca, din cauza preturilor de intretinere, fugeam de asiatice).
    Masina a fost achizitionata de la Carpati Motors, toata consideratia dlui. Costi Paraschiv, cu un discount, zic eu, considerabil.
    Masina are acum 27.000 km, majoritatea facuti extraurban, si pana acum s-a comportat exemplar. Foarte comoda la drum lung dand senzatia de siguranta indiferent de starea carosabilului.
    Probleme minore pana acum: un far schimbat pe garantie (se matuise pe interior), chederul dreapta spate incepe sa se roada (freaca de usa si inteleg ca este un defect cunoscut) si mai nou senzorul de temperatura exterioara care arata azi pe la pranz 27 grade (cat de minunat ar fi fost sa fie asa). Suplimentar, spoilerul fata vopsit si proiectorul schimbat multumita unui "priceput" in ale soferiei, mai ales cand vine vorba de manevrele de parcare. In rest "apa, paie si bataie".
    Consumul initial (pana pe la 15.000 km) 9-10 oras, 7.5-8 afara. Acum 8,5-9 oras, 6.7-7.5 afara. (Bucuresti-Arad-Bucuresti de 4 - 5 ori pe an).
    Consum de ulei cam 400 ml intre schimburi (10.000 km).
    Revizia la CM din 10.000 km in 10.000 km. Nu am de ce sa ma plang (inca).
    Un mic "balet" din partea lor la inceput pentru ca am venit eu cu uleiul si consumabilele. (Ulei Mobil1 0W30 made in USA).
    Cam atat pentru inceput.
    Last edited by gvipm; 23-07-10, 13:53.

  • #2
    Bine ai venit.Pune o pereche de poze cu suv-ul
    Raspund la 0743.10.80.80 California Scents ORIGINAL BLVScents

    Comment


    • #3
      ma bucur ca ti-ai facut curaj sa ne povestesti despre masina ta si iti doresc sa o stapanesti sanatos, sa o plimbi vre-un milion de kilometri si sa ramana tot ca-n prima zi
      sigpic http://hondafan.etp.ro/gallery/v/danp/Jazz/

      Comment


      • #4
        Bine ai venit! S-o stapanesti sanatos sute de mii de kilometri
        I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
        My cars:

        '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
        '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
        '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
        '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
        EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
        EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
        EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
        EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
        EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
        EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

        Comment


        • #5
          Multumesc frumos pentru urari.
          De urarea "ca in prima zi" au avut altii grija sa o "rezolve".
          Am imbatranit 5 ani cand am gasit-o jupuita si cu proiectorul spart in parcare.
          Culmea este ca l-am identificat pe idi ... individul care a comis-o dar nu vrea sa recunoasca nici mort.

          Comment


          • #6
            Felicitari pt achizitie, este o masina deosebita ca orice HONDA in definitiv, iti vei da seama in timp ce alegere buna ai facut, s-o stapanesti sanatos si sa vii la intalnirile "ursilor HONDA"(CR-V), cand le-om face....si nu numai ! Toate intalnirile HONDAFAN sunt frumoase !
            Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
            "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
            "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

            Comment


            • #7
              Originally posted by WillyCR-VFAN View Post
              Felicitari pt achizitie, este o masina deosebita ca orice HONDA in definitiv, iti vei da seama in timp ce alegere buna ai facut, s-o stapanesti sanatos si sa vii la intalnirile "ursilor HONDA"(CR-V), cand le-om face....si nu numai ! Toate intalnirile HONDAFAN sunt frumoase !
              Vedeti ca e una mare in week-end-ul asta la Paltinis
              I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
              My cars:

              '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
              '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
              '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
              '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
              EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
              EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
              EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
              EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
              EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
              EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

              Comment


              • #8
                sa te bucuri de ea multa vreme in continuare!
                '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                sigpic

                Comment


                • #9
                  Prima intrebare.
                  Stie cineva unde este pozitionat filtrul de motorina la motorul 2,2 i-CTDI si cat de greu se schimba?

                  A doua intrebare.
                  Ma chinuie de ceva vreme ideea de a monta niste paravanturi fata/spate.
                  Cele originale HONDA, in afara faptului ca sunt scumpe, mi se par cam mari si cred ca fac zgomot la viteza mare.
                  Am gasit unele HEKO care se monteaza in chederul geamului.
                  http://www.hhhtunning.ro/index.php?cautare=Paravanturi
                  Parerile pe net sunt impartite vis a vis de problema freaca/nu freaca geamul, solicita/nu solicita macaraua.
                  A montat cineva astfel de paravanturi? Cum se comporta?

                  Multam' anticipat
                  Last edited by gvipm; 24-07-10, 14:28.

                  Comment


                  • #10
                    Salutare,

                    felicitari pentru achizitie si iti doresc multi kilometri fara evenimente neplacute.

                    Filtrul de motorina e undeva in spatele sau sub filtrul de aer. Am vazut eu la service cand l-a schimbat si am crezut ca s-a apucat sa demonteze masina.

                    Inca nu ma bag sa schimb filtrul de motorina , ma limitez sa schimb la 10k km filtrul de polen si cel de aer.

                    Baga si tu niste poze.
                    O seara buna.
                    Honda CR-V 2.2 Elegance / Sport

                    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/florin_g/

                    Comment


                    • #11
                      Deci sa-mi vad de treaba cu filtrul de motorina.
                      La revizia de 20.000 il aveam in portbagaj si cand l-au vazut mi-au spus ca se schimba la 40.000. Ma batea un gand de "lucru manual".
                      Pun cat de curand poze. Sa o spal mai intai (nu merita cu vremea asta). Nu "o scot in lume" nefardata.

                      Comment


                      • #12
                        Apropos de unde alimentam.
                        Cea mai ieftina motorina (identificata de mine pana in prezent) - PETROM-ul din spate de la Intercontinental - 4,35RON/l.
                        Dezavantaje: este o aventura si iti trebuie curaj ca sa intri pe strada aia. Off-road curat.

                        Comment


                        • #13
                          Am spalat masina in weekend. Mai bine nu o faceam, ca m-am umplut de draci.
                          Pe plafon in doua locuri lacul si vopseaua luate (arata ca ars) si in alte cateva locuri (3-4) doar lacul. Petele au supratata relativ mica 3 mm x 3 mm cu exceptia uneia alungite (3 mm x 40 mm).
                          Am fost cu masina la reprezentanta (CM) si au fost de acord ca petele nu sunt datorate excrementelor de pasare sau vandalismului (sunt mult prea mici si in locuri efectiv invizibile - se vad doar daca te urci pe prag).
                          Au concluzionat ca sunt de la ceva acid - probabil ploaie sau grasime animala si defectul nu face obiectul garantiei.
                          Intrebare. A mai patit cineva asa ceva?
                          Rog posesorii de CRV, mai ales cei cu masini de culoare neagra sa-si verifice cu atentie plafonul. (Am verificat cu atentie si restul caroseriei si petele au apartut numai pe plafon - asa ca nu stiu cum naiba sta in picioare concluzia lor)
                          La reprezentanta s-au jurat ca nu a mai venit niciun CRV cu problema asa.
                          Oare?
                          Solutia inaintata de ei. CASCO - se vopseste tot plafonul.

                          Comment


                          • #14
                            Nu stiu daca avem aceeasi problema, dar eu am astfel de pete foarte mici pe tot spatele masinii. Ai scris ca arata ca si cum ar fi arse. In ce sens? Au culoarea galbuie? Daca e asa, avem aceeasi problema. La mine tot spatele e varza, plin de pete minuscule, galbuie. Se vad doar cand e foarte curata masina. Eu nu am ajuns la reprezentanta pentru asta. Am fost doar la cineva care se pricepe la vopsitorie care mi-ar fi spus ca e de la calitatea foarte slaba a lacului. Mai ales ca la mine sunt pe spate, deci, nu poate fi problema de pietre. Si la mine aceeasi solutie - revopsire. Calitate asigurata.

                            Comment


                            • #15
                              arata exact ca in postul #22 al lui Littlem@n

                              http://www.hondafan.ro/forum/showthr...+vopsea&page=3

                              ce se vede sub vopsea mi-a fost explicat ca este stratul de grund

                              Comment

                              Working...
                              X