RADUPETRIA: '08 Honda CR-V 2.0 i-VTEC M/T Executive, Nighthawk Black Pearl

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Exfolierea pragurilor despre care vorbeam mai sus arata cam asa:



    Cred ca factorul decisiv sunt iernile si zapada/gheata amestecata cu material antiderapant, dupa fiecare iarna observam o accentuare a fenomenului. Din pacate nu cred ca merg date jos si curatate/cromate/nichelate din nou, nu stiu daca exista bai atat de mari in care sa se poata efectua procesul.

    Comment


    • Aaaaaaaa....praguri credeam ca vopseaua de pe masina. N'ai decat sa le dai jos si sa le tragi o vopsea.
      De fapt din cate vad eu e vorba de "scarite"...nu praguri.
      Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

      Comment


      • Florine, nu e chiar o vopsea obisnuita. Sunt de fapt doua straturi, peste pragul negru este tras un fel de grund sau ceva gri inchis, peste stratul ala este stratul exterior, cel argintiu. Straturile sunt destul de groase, cred ca trec de 1mm ambele, nu e doar o suflatura. Dar da, cred ca cel mai simplu/ieftin asta este, date jos, luate grav la perie si curatate sau poate sablate, si pe urma regrunduite si revopsite. Vopseaua aia externa insa e cu schepsis, este extrem de rezistenta la abraziune, nu se zgarie de la pantofi, ghete cu talpi murdare etc, de aceea cred ca e greu sa le mai scot ca din fabrica.

        Comment


        • Gaseste firma vopsit in camp electrostatic.
          Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

          Comment


          • Radu, incearca la SRZ Powdercoating Customs, ei fac jante in camp electrostatic, cu vopsea foarte rezistenta la abraziune, factori de mediu, etc. Poate te pot ajuta cu problema asta (tot vopsire e pana la urma).
            -------------------
            There is no point of having if you can't share.

            Comment


            • Tot asa arata si pragurile de la CR-V-ul fratelui meu si s-au facut asa destul de repedem adica intr-un an de cand a luat masina
              I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
              My cars:

              '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
              '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
              '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
              '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
              EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
              EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
              EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
              EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
              EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
              EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

              Comment


              • Mda, o sa ii caut pe cei de la SRZ, dar din ce vad pe net au preturi destul de mari. Aici e un minus clar de calitate la Honda, jentile, care teoretic sunt vopsite la fel, nu au absolut nicio problema in aceleasi conditii de utilizare.

                Comment


                • Stiam ceva de genul 400 lei 4 jante, deci rezonabil. Acum pentru 2 praguri nu cred ca pot cere dublu...
                  -------------------
                  There is no point of having if you can't share.

                  Comment


                  • Eine kleine problem cu uleiul, va rog un sfat daca aveti idee:
                    Pentru prima data mi-a mancat ceva ulei, adica mi s-a aprins ledul pe bord. Nu neaparat mancat de fapt, am constatat la ultima revizie o pata de ulei dedesubtul masinii, mi-a explicat Alex ca pierde printr-un simering sau buson ceva sub motor, foarte greu de umblat acolo. Trebuie data jos cutia, astfel ca pentru o inlocuire a unei piese de 10-15 lei, trebuie sa platesc manopera de 5-6 ore. Am zis pas atunci, dar vad ca trebuie sa o rezolv. De picurat sau lasat pata pe asfalt sub masina nu lasa, dar transpira si usor usor in 10-15000km de la revizie se aprinde ledul.
                    Ma rog, pana la rezolvare am completat cu un rest de ulei pe care il aveam de la ultima revizie, cutia respectivului ulei este:








                    Am fost la magazin, ceea ce am gasit seamana pana la identic, cu o mica diferenta, scrie Ultra in loc de sintetic, desi e tot sintetic. Poze cu uleiul gasit:








                    Intrebarea este, sa pun uleiul asta pentru completare pana ajung la service? Eu as zice ca 99% da, de-aia l-am si luat, dar as vrea sa elimin si dubiul de 1%.
                    Multumesc.

                    Comment


                    • RADUPETRIA: '08 Honda CR-V 2.0 i-VTEC M/T Executive, Nighthawk Black

                      Daca e acelasi SAE n'are nimic. Baga-l e ok.
                      Sau...daca tot îl pierde nu mai baga ....😂😂😂

                      Sent from my iPhone using Tapatalk 2
                      Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                      Comment


                      • Uita-te pe joja si daca e doar la jumatate (la mine asa se aprinde becul pe bord) poti sa il lasi asa pana te duci la reparatie.
                        O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                        Comment


                        • Nu imi dau seama exact, dar parca e sub jumatate. In orice caz nu as vrea sa merg cu becul aprins, chiar daca ma programez la reparatie tot mai dureaza ceva.

                          Comment


                          • Radule, am eu exact uleiul tau, cu Synthetic, nu Ultra, un bidon intreg, pastreaza vechiul bidon sa-mi pun si eu 2-3 capacele si ti-l dau pe-asta sa-ti ajunga, pana la revizia din octombrie ma descurc. Daca-l vrei, treci maine pe la sediul MApN, langa Marriot si te-am rezolvat...e gratis c-asa-i la razboi, seara placuta !!
                            Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                            "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                            "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                            Comment

                            Working...
                            X