If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Aproape 115 kkm, totu-i vis si armonie! Recunosc ca am inlocuit un beculet micut pe spate. Astept CR-V V, greu se lasa vazut, dar apare el! Weekend placut!
Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl. "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein
N-am intrat de mult pe-aici ca nu mai stiam parola... multumesc Udo!
In curand implineste 11 anisori, anul trecut am decartat vreo 8000 de lei pt AC, toba intermediara si altele. 10 ani am fost boier, da' a venit scadenta. Acum i-am luat gume noi de vara Michelin, in toamna vin cele de iarna. Masina se comporta exemplar in continuare, sa vedem ce mai pica. Ideea e ca am exploatat-o non-stop si nu m-a lasat in drum niciodata... inca am incredere in ea ca acum multi ani, iar senzatia aia misto de odinioara, de securitate totala, n-a disparut. Cochetez cu hibridu ca pe-asta o vrea junioru... vedem, poate avem noroc amandoi! 😂👍
Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl. "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein
Salut! Cam in aceeași situație cu tine sunt și eu: anul asta împlinim 10 ani, 2.0 A/T, momentan 122.000km. Acum se odihnește, așteaptă până vineri, liniștită în parcare, sa vina un senzor de la cutia de viteze. Cheltuiala e de vreo 700 lei, incluzând piesă, montaj și lichid nou de transmisie. Ar mai fi ceva de rezolvat, piesele de autoleveling faruri xenon și față și spate, s-au rupt, însă le rezolvam și pe alea. În rest, toate bune! Vine vremea schimbării și la mine insa va fi cu Civic Sedan căci nu mai vreau SUV.
Succes in continuare!
Trimis de pe al meu BLA-L09 folosind Tapatalk
“Masina a devenit sanctuarul secular al individului, templul inchinat lui insusi.”
Am împlinit 12 ani de colaborare și mașina se mișcă la fel ca întotdeauna, adică exemplar. La ultima revizie, anul trecut, mecanicul mi-a făcut o listă de cumpărături, bielete, bucșăraie, etc și a precizat că anul ăsta ar trebui să le am în vedere, că bătrânețea e grea și pt o mașină atât de fiabilă ca CR-V-ul, asta ca să mă bucur de ea în continuare, ca și până acum. Îi dau Eneos Sustina 5W40 de mulți ani, păpa cam un litru pe an, dar de vreo doi ani s-a dus la 1,4, vreo părere ceva? Motorul toarce ca întotdeauna, nici nu prea se aude și nu există fum sau zgomote ciudate. Până una alta, colaborarea continuă, iar achiziția unui nou CR-V Hybrid rămâne în continuare, în atenție! Zi bună tuturor!
Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl. "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein
Ca o parere personala, nu te baza pe vreo calitate/fiabilitate deosebita la noile modele, bineinteles raportat la ceea ce ai acum.
Legat de consumul de ulei, ti-as sugera sa pui in perioada asta, avand in vedere preturile mai scazute, doar carburant premium, care e mai aditivat si conduce la functionarea mai buna a motorului.Nu zic ca asta va rezolva problema, dar cu siguranta ajuta.
Drumuri bune!
O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T
Cand aveam Civicul, si eu observasem un consum mai mare de ulei odata cu batranetea. Dar niciodata nu am condus cuminte. Totusi, alta problema nu avea si eram, oricum, mult sub limitele din manual.
"Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film
Am împlinit 12 ani de colaborare și mașina se mișcă la fel ca întotdeauna, adică exemplar. La ultima revizie, anul trecut, mecanicul mi-a făcut o listă de cumpărături, bielete, bucșăraie, etc și a precizat că anul ăsta ar trebui să le am în vedere, că bătrânețea e grea și pt o mașină atât de fiabilă ca CR-V-ul, asta ca să mă bucur de ea în continuare, ca și până acum. Îi dau Eneos Sustina 5W40 de mulți ani, păpa cam un litru pe an, dar de vreo doi ani s-a dus la 1,4, vreo părere ceva? Motorul toarce ca întotdeauna, nici nu prea se aude și nu există fum sau zgomote ciudate. Până una alta, colaborarea continuă, iar achiziția unui nou CR-V Hybrid rămâne în continuare, în atenție! Zi bună tuturor!
milioane de scuze. Totusi pentru motorul asta Honda recomanda 0W20... ziceam si eu...
Comment