Si 2.0-ul nu e acelasi pe CR-V?
TOMSKY: '08 Honda CR-V 2.0 i-VTEC Executive, Carbon Grey Pearl
Collapse
X
-
Originally posted by ticker View Postma refeream la generatia pe care o are florin cristea (2001-2006) la care din cate stiu eu e exact acelasi motor daca codul modelului e rd5:
Rd5
cr-v 2.0l 4wd
k20a dohc i vtec
2001-2006
eu am rd 8/i crv...seria motor este k20a4....Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....
Comment
-
Intamplator am gasit la MOL acel "MOL EVO 100".....nu va spun cum e......dar din pacate nu la toate benzinariile MOL au....numai pe DN 1 l-am gasit in MOL de dupa pod centura Bucuresti cum mergi spre Ploiesti.....cel de la pompa mi-a sugerat sa-l incerc.
Am sa ma documentez exact si am sa va spun care-i diferenta dintr-e motor benzina CRV II cum am eu, si CRV III cum are Tom. Consumul meu va fi mai mare fata de CRV III datorita motorul de pe masina mea.Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....
Comment
-
Salutare.
Cum s-a comportat CR-V-ul pe Transfagarasan?
Pacat ca ai fost singur reprezentant al celor mari, sper sa pot veni si eu data viitoare...era marfa sa fie doua CR-V-uri de Valcea.
Apropo ca tot sunt in cautarea unui numar, de unde ai PGL? Joci ceva jocuri? PGL=Professional Gamers League'08 Honda CR-V 2.2 i-CTDi Executive, Nighthawk Black Pearl
NU mai folositi luminile de ceata atunci cand nu trebuie!
Comment
-
Cata - ma scuzi ca ma bag in vorba- intreaba-l cum se comporta pe dealuri si valcele nu pe Transfagarasan.....acolo si Oltcit-ul merge pana da zapada.....dupa aia stam de vorba.Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....
Comment
-
Se tine bine pe serpentne, nu am ramas "de caruta" si cel putin la urcat, cand s-a mers in coloana, nu am incurcat (eu sincer ma asteptam sa raman ultimul si mult in spate). La coborare insa e alta poveste, am ramas in grupul celor care au mers mai linistit (s-a renuntat la coloana sa se bucure oamenii de curbe ). Dar, vb lui florin, pt noi comportamentul pe asfalt e bonus
PGL a fost primul numar de inamtriculare in familie si l-am pastrat impreuna cu semnificatia gasita atunci, power, glory & love. Nu are legatura cu "jucausii".
Comment
-
...Daaaaa...review..etc...spune-i lui Bogdan cum ai luat curbele cu 200-250 km/h....cu ai accelerat-o in curba pana la 90000 de ture.....si apoi ai redus cu frana de mana.....Bogdanel d'astea vrea...adrenalina....gropi...... rauri....... munti.......hartoape...
Apropos ....mai am 1 filtru aer motor CRV new diesel...."eftin"....cine se inscrie....???Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....
Comment
-
Ce naiba review sa fac? Ma bagi in colt in corzi... Masina a mers super, mult peste ce ma asteptam eu (sa fiu ultimul, eventual cand ajung la primele serpentine restul hondarilor sa fie sus, la balea). Am depasit lc120, un pajero pe contrasens mergea de parca era pe gheata, g-klass la fel, etc. Masina poate mult mai mult decat sint eu dispus sa indur. Pe valea oltului, dupa ce am condus un pic coloana, am lasat-o mai moale (si in urma mea erau seth si cyrax care numai incet nu merg). Am profitat de avantajul garzii la sol si am obtinut un "cine are crv merge pe unde vrea muschii lui".
Incep sa inteleg filosofia honda si cata atentie au pus in proiectarea masinutii asteia. Cred ca e compromisul perfect (si nu exagerez): tractiune integrala si garda la sol maricica coroborat cu un comportament de limuzina obisnuita.
Florine, daca nu vrea bogdan filtrul ala il iau eu si decupez (nu e mare inginerie pt ca nu trebuie mult taiat).
Comment
-
Originally posted by tomsky View PostCe naiba review sa fac? Ma bagi in colt in corzi... Masina a mers super, mult peste ce ma asteptam eu (sa fiu ultimul, eventual cand ajung la primele serpentine restul hondarilor sa fie sus, la balea). Am depasit lc120, un pajero pe contrasens mergea de parca era pe gheata, g-klass la fel, etc. Masina poate mult mai mult decat sint eu dispus sa indur. Pe valea oltului, dupa ce am condus un pic coloana, am lasat-o mai moale (si in urma mea erau seth si cyrax care numai incet nu merg). Am profitat de avantajul garzii la sol si am obtinut un "cine are crv merge pe unde vrea muschii lui".
Incep sa inteleg filosofia honda si cata atentie au pus in proiectarea masinutii asteia. Cred ca e compromisul perfect (si nu exagerez): tractiune integrala si garda la sol maricica coroborat cu un comportament de limuzina obisnuita.
Florine, daca nu vrea bogdan filtrul ala il iau eu si decupez (nu e mare inginerie pt ca nu trebuie mult taiat).
1. Stai sa treaca de 30 de mii km si atunci sa vezi ce inseamna HONDA CRV BENZINA....nu d'astea de in curand or sa mearga cu ulei de rapita, adik ma refer la cele DIZEL adik DIESEL...cum are Bogdanescu de-o baga prin toate santurile si dupa aia zice ca a facut off road.....de fapt are dreptate ca e in afara drumului.....
2.Ce-ti veni cu filtrul....???? Daca vrei pt tine gasim de fapt acum poti sa le iei si singur dai telefon si rezolvi ...stii ce cum si ce fel....
Plus ca din cauza caderilor masive de guverne in Romania i-a crescut pretul.....e 30 de euro fara tva.......vine si iarna....si mai am leasing de platit...din 440 de filtre achit HONDA integral.......Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....
Comment
Comment