yobit net
TOMSKY: '08 Honda CR-V 2.0 i-VTEC Executive, Carbon Grey Pearl - Hondafan

TOMSKY: '08 Honda CR-V 2.0 i-VTEC Executive, Carbon Grey Pearl

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by ryloy View Post
    tomsky, referitor la discutia voastra cu reviziile , filtre si etc....

    - si eu fac revizia la 20 000 km sau 1 an. nu se intampla nimic rau daca nu o faci si pe cea optionala de la 10 000. Daca iti da mana fa-o.

    - uleiul la diferential il schimbi la prima revizie si apoi din 40000 - in 40000 (sau la 2 ani).

    -la revizia anuala ,eu schimb suplimentar si filtrul de motorina.

    - filtrele de aer si de polen schimba-le singur cam la 5 000 km. Dureaza fix 30 de secunde pentru fiecare.Pe mine m-a ajutat FLORIN sa le achizitionez,de ex. , te costa filtrul aer 50 lei...f ieftin.Filtrul vechi, este (il mai am intr-o cutie) un bulgare de moloz.
    Filtrul de aer curat nu este un moft. Personal va mai recomand inca o data tuturor sa-l verificati cam la 5000km interval, si sa-l schimbati daca este cazul, fara ezitari.

    Bafta!

    PS: ...si nu te mai lua dupa FLORIN ...caci a lui e "tunata"...iar cu vandutul ,te minte...cere 150.000 euroi pe ea...a vrut unul sa-i dea un aston martin la schimb...da' s-a zgarcit sa-i mai ceara si ceva diferenta si nu a mai avut omul de unde....
    Chiar ma intrebam cand ai sa apari si sa "comentezi".......schimba tu uleiul la diferential din 40.000 in 40.000 sau la 2 ani ca dupa aia ai sa ma cauti sa-ti fac rost de diferential... si daca o sa mai am HONDA tie am sa ti-o dau cu 30 mii eu cu tot cu clacsoane dar fara hands free....ala se vinde separat 600 eu ca e gata montat.
    Enjoy this afternoon....bye.....
    Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

    Comment


    • #47
      ...dar tu la cat recomanzi schimbul de ulei la diferential ?!

      din 10k in 10k ...e cam devreme.....parerea mea!
      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ryloy/
      http://www.hotelcehov.ro/

      Comment


      • #48
        Eu nu recomand nimik..... din 10 in 10 il schimb....nu-i mare lucru...mai ales ca uni dintr-e noi mai sunt si "cataratori" inclusiv tu. Mai e o treaba....modelele voastre sunt noi..poate e alta treaba....nuj ce sa zic. Plus ca ca acest din 10 in 10 poate fi o data pe an...depinde de rulaj.
        Bye
        Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

        Comment


        • #49
          La tine in manual ce scrie sau la cat e recomandat sa schimbi uleiul din diferential? O sa ma uit diseara la a mea sa vad ce spune in brosura de service.
          Vreau si eu detalii legate filtre, eventual pe privat. Am aproape 5000km dar nu cred ca le schimb asa repede, am doar o luna jumate de cand am luat masinuta, ma gandesc ca poate dupa 3 luni de bucurdistan li s-o face de schimbat.

          Originally posted by ryloy View Post
          PS: ...si nu te mai lua dupa FLORIN ...caci a lui e "tunata"...iar cu vandutul ,te minte...cere 150.000 euroi pe ea...a vrut unul sa-i dea un aston martin la schimb...da' s-a zgarcit sa-i mai ceara si ceva diferenta si nu a mai avut omul de unde....
          Asa putin? Ce naiba, duce piata in jos cu preturile astea... Eu ma gandeam sa cer cel putin 200k pe a mea

          LE: frumoasa mai e culoarea Galxy grey pearl. Daca o aveau pe stoc.... dar si a mea e frumoasa:
          Last edited by tomsky; 30-09-09, 12:16.
          2008 CR-V 2.0 Exe, poze,

          Comment


          • #50
            bai ,care mi-a facut poze la masina?

            Comment


            • #51
              Radarul.......
              Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

              Comment


              • #52
                Originally posted by michaelro2001 View Post
                bai ,care mi-a facut poze la masina?
                Erm, b-xx-hai? Duminica la porcaria aia de asa zis targ imobiliar? Eu.
                2008 CR-V 2.0 Exe, poze,

                Comment


                • #53
                  ...de fapt a vrut sa arate ca nu ai parcat corespunzator...
                  http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ryloy/
                  http://www.hotelcehov.ro/

                  Comment


                  • #54
                    Eu am parcat cum trebuie domle, va rog frumos sa observati ca provincialii (sau cei cu numere de provincie) presteaza mult mai bine decat... (ma refer, bineinteles, la parcare)
                    2008 CR-V 2.0 Exe, poze,

                    Comment


                    • #55
                      Mare dreptate a avut cine a spus ca efix-ul de 95 e parfum pt consum. Am tras duminica o fuga pana la ruse. Sambata noaptea, pe la 12, am vrut sa alimentez dar rompetrolul de pe virtutii avea alta parere (era inchis). Asa ca dum dimineata am alimentat de la Mol-ul de langa mine ca sa evit aglomeratia pana la rompetrol si inapoi. Si rau am facut. Daca, la 120/h si pana in 3000 rpm aveam consum aprox 7.5 % cu efix95 sau petrom99, cu mol95 aveam... 9.5%. Am injurat tot drumul lenea si aglomeratia care m-au facut sa renunt la rompetrol. Si m-am procopsit si cu jumatate de rezervor de porcarie din asta (ca nu puteam sa nu-i fac plinul ), asa ca la nationala o sa fiu campion la noxe. Aviz amatorilor!
                      Noroc ca am facut o poza cu vremurile bune, o printez si o pun peste bord

                      2008 CR-V 2.0 Exe, poze,

                      Comment


                      • #56
                        ai dreptate. si mie cu MOL 95 imi consuma mai mult SuperNova
                        Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !

                        Bazar Acura & Honda Romania - https://www.facebook.com/groups/197406340470123/

                        Comment


                        • #57
                          bun mol

                          Am bagat motorina de la Mol-ul din Valcea din zona Nord.
                          Merge brici masina iar consumul a scazut de la 8.2 la 7.6 prin oras.
                          Cei de la Honda Valcea mi-au zis sa pun de la PetromV sau OMV acum nu stiu ce sa mai zic...
                          O zi linistita!
                          '08 Honda CR-V 2.2 i-CTDi Executive, Nighthawk Black Pearl

                          NU mai folositi luminile de ceata atunci cand nu trebuie!

                          Comment


                          • #58
                            Eu alimentez numai de la MOL din Berceni si nu numai si in tara caut MOL...am un card la ei pentru acumulat puncte.....si masina merge f bine...nu am avut probleme..dar numai 95 daca bag cifra mai mare...o papa mai repede....cu 95 e perfect.
                            Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                            Comment


                            • #59
                              Auzi florine, nu cumva tu tocmai din cauza asta ai consumul asa mic? Ia incearca, te rog, si vreo 2-3 plinuri de la rompetrol si vezi cum se simte. Pe mine m-a pus rau de tot pe ganduri faza cu difewrenta asa mare de consum (e vorba totusi de aproape 30% in plus).
                              @ catalind: e vorba de benzina, de motorina nu stiu prea multe pt ca nici nu s-a facut un studiu amanuntit (ia in calcul faptul ca ce e scump nu e neaparat bun iar brandul nu are nicio treaba cu produsul) Trebuie sa ii multumim toata viata colegului RazvanP pentru asta:



                              as avea cate-va completari si comentarii pe marginea tabelului, sugestii si pareri pe care le-ati emis pe parcurul testului.
                              am hotarat ca fiecare benzina sa primeasca un cod de culoare in urma testului efectuat si in raport de factorii- pret/raport/calitate:
                              1.culoarea rosie am atribuit-o benzinelor cu parametri de top si care in mod sigur ar asigura masinii functionarea cea mai "sportiva"-nu economica.
                              2.culoarea portocalie-singura atribuita efix 95.singura benzina cu CO 95 dar care se apropie de un 98.este o benzina buna care prin functionarea ei curata in mod real sistemul de alimentare.totusi se simte lipsa puterii calorice pe turatii ridicate
                              3.culoarea verde reprezinta clar compromisul ideal.valori bune pe parametri tehnici,masina trage pefect,consum bun chiar f bun.
                              4.culoare gri am atribuit-o benzinelor "normale".benzinelor aflate la limita inferioara si pe care va puteti baza dar doar pt a se invarti roata.
                              5.culoarea neagra am atribuit-o benzinelor care dupa vorba aia veche,"la pomul laudat sa nu te duci cu sacul",benzinelor care au avut cel mai dubios comportament la masuratorile oferite pe scanner, benzinele cu performate mici si consum ridicat.
                              Testul a fost efectuat la "ATI MOTORS COMPANY"-IASI de catre ce-i doi oameni de nota 10:d-l ing marius cernatescu si d-l ing andrei melnichi,ultimul fiind cel mai entuziast le multumesc ca nu m-au aruncat pe usa afara desi cred ca mai aveau puutin .
                              scannerul este cel HONDA pt utilizare profesionala in service si doar de dealer.
                              testul a fost realizat dupa ce maisna a facut 40k km si au fost schimbate bujiile cu unele marca DENSO si nu cu cele de fabrica NGK.
                              INFORMATIILE SUNT DOAR CU TITLU INFORMATIV SI NIMENI NU ISI ASUMA RESPONSABILITATI ULTERIOARE FOLOSIRII UNUI FEL SAU ALTUL DE COMBUSTIBIL.
                              dupa cum a spus si deplhi costurile suplimentare la un produs tip petrom 99 se compenseaza prin consum bun sau performanta.
                              l.e.:as recomanda si un "learn idle" pt obtinerea unor mai bune performante in functionare!

                              "LEARN IDLE":
                              se procedeaza in felul urmator:
                              1.am parcat si am oprit consecutiv urmatorii consumatori:lumini,climatizare,degivrare,radio sau ce mai aveti cuplat!
                              2.am asteptat ca motorul functionand in regim normal de ralanti sa aj la temperatura de pornire a coolerelor!
                              3.dupa pornirea si oprirea acestora am asteptat 5 sec sa stabilizeze din nou motorul in regim "idle" dupa care l-am oprit.
                              4.am scos bornele am inchis si am plecat.
                              5.dimineata am pus bornele am pornit motorul si l-am lasat sa functioneze in reg "idle" pana au pornit coolerele again!
                              este important ca timpul de "blank" al ECU sa fie de macar 30 min!
                              bafta multa!
                              Asta e "biblia" benzinarului.
                              2008 CR-V 2.0 Exe, poze,

                              Comment


                              • #60
                                DA, dar pentru motorul de 2.0 pe ACCORD
                                Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !

                                Bazar Acura & Honda Romania - https://www.facebook.com/groups/197406340470123/

                                Comment

                                Working...
                                X