yobit net
TOMSKY: '08 Honda CR-V 2.0 i-VTEC Executive, Carbon Grey Pearl - Hondafan

TOMSKY: '08 Honda CR-V 2.0 i-VTEC Executive, Carbon Grey Pearl

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Man...de unde ai scos-o ...

    auzi cuplu 400...15 s demaraj...aaaa...e demarajul pana la 200?!?!?.....


    deja mor de oftica fiindca nu mi-am luat benzina........polueaza si mai putin.......
    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ryloy/
    http://www.hotelcehov.ro/

    Comment


    • #32
      Ntz ntz ntz, nu poate omu sa mai stea intr-o sedinta ca va si apucati de "A mea, Ba, a mea!" (nu se pune ca eu am inceput ).
      2008 CR-V 2.0 Exe, poze,

      Comment


      • #33
        Originally posted by ryloy View Post
        Man...de unde ai scos-o ...

        auzi cuplu 400...15 s demaraj...aaaa...e demarajul pana la 200?!?!?.....


        deja mor de oftica fiindca nu mi-am luat benzina........polueaza si mai putin.......
        Cum de unde am scos-o..?????...din computer..site HONDA...new text doc....copy...... paste...pac pac....si gata super HONDA CRV.........gata mai sicriem si maine ca la noapte plec....bye
        Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

        Comment


        • #34
          Uite cum trece timpul si eu nu am mai postat nimic despre micuta mea bijuterie.
          Nush cum va simtiti voi dar eu unul abia astept sa o conduc, imi place din ce in ce mai mult. Nu cred ca trece o seara fara sa admir de la balcon. Si ma dau lovit de o dilema cum nu se poate mai stranie: mergi mai incet ca sa poti petrece mai mult timp in ea sau mai repede pentru ca te invita motorul ?
          In rest, toate cele bune. Merge super si ma unge pe suflet de fiecare data. Am ajuns la 4000km. Ma gandesc sa o incalt cu gume de iarna, voi la ce v-ati oprit? (eu ma gandesc tot la ceva japonez, yokohama sau toyo pe jenti dedicate de 17)
          A, si ma bate gandul si la niste huse de piele speciale, era cineva la anunturi non-honda care se lauda ca are tiparele digitale si ar iesi ca turnate. Nu de alta, dar tapiteria mea e cam greu de intretinut, asa as scapa de niste dureri de cap.
          2008 CR-V 2.0 Exe, poze,

          Comment


          • #35
            dc pui huse domnu' cum mai pleaca airbag-urile din scaune in caz de doamne fereste?

            Comment


            • #36
              Originally posted by michaelro2001 View Post
              dc pui huse domnu' cum mai pleaca airbag-urile din scaune in caz de doamne fereste?
              Corect zice dl Mihai.....
              Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

              Comment


              • #37
                Originally posted by tomsky View Post
                Uite cum trece timpul si eu nu am mai postat nimic despre micuta mea bijuterie.
                Nush cum va simtiti voi dar eu unul abia astept sa o conduc, imi place din ce in ce mai mult. Nu cred ca trece o seara fara sa admir de la balcon. Si ma dau lovit de o dilema cum nu se poate mai stranie: mergi mai incet ca sa poti petrece mai mult timp in ea sau mai repede pentru ca te invita motorul ?
                In rest, toate cele bune. Merge super si ma unge pe suflet de fiecare data. Am ajuns la 4000km. Ma gandesc sa o incalt cu gume de iarna, voi la ce v-ati oprit? (eu ma gandesc tot la ceva japonez, yokohama sau toyo pe jenti dedicate de 17)
                A, si ma bate gandul si la niste huse de piele speciale, era cineva la anunturi non-honda care se lauda ca are tiparele digitale si ar iesi ca turnate. Nu de alta, dar tapiteria mea e cam greu de intretinut, asa as scapa de niste dureri de cap.
                Eu am "VREDESTEIN WINTRAC XTREME"....sunt f multumit...de 2 ani le am....merita fiecare banut......
                Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                Comment


                • #38
                  Pai omuletul zice ca nu jeneaza/acopera airbagurile (adica au loc pt declansare), ca au dimensiule exacte din fabrica si ies perfect. Din filmuletul de pe site-ul lor se vede clar la o husa ca e montata a.i. sa nu acopere airbagul:
                  http://www.hondafan.ro/forum/showthread.php?t=5408
                  LE: Nu mai vine niciun CRV-ist la nationala de toamna? Pana acum sintem doar 2.
                  Last edited by tomsky; 23-09-09, 12:07.
                  2008 CR-V 2.0 Exe, poze,

                  Comment


                  • #39
                    ei zic...dar tu te risti...si e un aspspect destul de important al sigurantei...deci subscriu la parerea lui michaelro 2001....

                    ...sunt o gramada de spalatorii care curata interioarele f bine ...
                    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ryloy/
                    http://www.hotelcehov.ro/

                    Comment


                    • #40
                      Tom....te vad ca umbli dupa filtre pentru masina....ai nevoie de ceva....???..poate te pot ajuta....si la preturi nu asa...intreaba pe omul cu "CRV DIESEL WRC"....Bogdanescu Ryloy..sa zica o vorba.
                      Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                      Comment


                      • #41
                        Nu in mod special, vazusem ca le are la vanzare si daca se potrivesc pt a mea, de ce sa nu le iau? Dar e cam moft ce fac eu, ca pana sa le folosesc mai am mult si bine (daca nu ma insel, filtrele se schimba la revizia de 20k, nu la cea de 10k - si eu am abia 4500).
                        Oricum, multumesc de info, acu stiu la cine sa apelez.
                        Last edited by tomsky; 28-09-09, 09:03.
                        2008 CR-V 2.0 Exe, poze,

                        Comment


                        • #42
                          Eu am schimbat la a mea tot din proprie initiatia..si dupa aia m-am autofelicitat...
                          Filtrele de polen si ac ( sunt 2 sub bord la modelul meu nu stiu la new crv da banui ca e cam la fel) la 10 k....erau varza....in Bucuresti stii cat praf este....si plus ca mai merg la pescuit cu ea si nu e tocmai asfalt pe unde umblu.
                          Uleiul l-am schimbat la 10 k + filtrul de aer. Nu am stiut pana am aflat si eu..uleiul la diferential e bine sa-l schimbi la 10 k. Si pe forumurile de afara ref HONDA se da cam acelasi sfat. Dai un ban da nu ai probleme. Eu am facut un drum mai lung cu ea pana in Luxemburg ca 11 mii de km in martie ....si la sosire in tara i-am schimbat ulei la dif...se aude un zgometzel specific...care dispare dupa ce schimbi uleiul. Si e mai usor sa previi decat sa repari....
                          La reviziile la termen am pus ulei motor HONDA de la ei si in diferential si in motor ca sa nu am probleme ..mai ales ca pretul nu e cine stie ce...daca cumperi un ulei MOBIL ultima strigatura cam tot acolo ajungi.
                          Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                          Comment


                          • #43
                            Ce imi spui tu confirma ce mi-a spus cel de la vanzari: sa am grija pe unde fac reviziile sa le cer intotdeauna sa imi puna numai ulei Honda peste tot (motor, cutie, diferential), nu alte dracii "recomandate". Asta dupa ce i-am povestit ca am avut un CR-V diesel inchiriat la care nu mergea f bine cutia de viteze, schimba greu, era imprecisa etc.
                            Cat despre restul, thx de info, o sa schimb tot la 10k (inclusiv masina)!

                            Hai ca nu am mai scris nimic de masinuta.
                            Saptamana trecuta am facut 2 drumuri la Valcea. Prima data am mers linistit, pana in 130 pe A1 si cu cat s-a mers in coloana in rest. Consum: in jur de 9.5%. A doua oara mi-a scapat piciorul in ea. Cand am terminat autostrada aveam media 14% si pana la valcea a mai coborat pana la 12%. Cum la intoarcere nu ma mai grabeam am mers muuuuuuult mai linistit, doar doar o sa mai scada. Sub 10,4% pe toata ziua nu am reusit. A fost singura data cand am mers mai tare "sa vad ce poate". Degeaba. Masina poate mult mai mult decat ma lasa pe mine nervii.
                            Poti sa mergi sportiv dar trebuie atentie, sa fii tot timpul pregatit pentru depasire, sa ai motorul turat corespunzator in momentul in care retrogradezi si te bagi. Nu e ca la diesel sa dormi linistit in spatele camionului si cand vezi ca ai unde te-ai bagat in secunda urmatoare. Aici trebuie rabdare si pregatire
                            Last edited by tomsky; 29-09-09, 10:03.
                            2008 CR-V 2.0 Exe, poze,

                            Comment


                            • #44
                              "Cat despre restul, thx de info, o sa schimb tot la 10k (inclusiv masina)! ".......eu am vrut mai devreme da' nu am avut acordul consiliului de administratie.....respectiv nevasta'....dar dupa terminare leasing..in functie de ce va fi cu preturile...sper sa-i fac vant...mocca nu o dau in nici un caz...adik 10 mii eu....macar 17-18 cu toate ca nu prea cred..o sa vedem la momentul respectiv....
                              Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                              Comment


                              • #45
                                tomsky, referitor la discutia voastra cu reviziile , filtre si etc....

                                - si eu fac revizia la 20 000 km sau 1 an. nu se intampla nimic rau daca nu o faci si pe cea optionala de la 10 000. Daca iti da mana fa-o.

                                - uleiul la diferential il schimbi la prima revizie si apoi din 40000 - in 40000 (sau la 2 ani).

                                -la revizia anuala ,eu schimb suplimentar si filtrul de motorina.

                                - filtrele de aer si de polen schimba-le singur cam la 5 000 km. Dureaza fix 30 de secunde pentru fiecare.Pe mine m-a ajutat FLORIN sa le achizitionez,de ex. , te costa filtrul aer 50 lei...f ieftin.Filtrul vechi, este (il mai am intr-o cutie) un bulgare de moloz.
                                Filtrul de aer curat nu este un moft. Personal va mai recomand inca o data tuturor sa-l verificati cam la 5000km interval, si sa-l schimbati daca este cazul, fara ezitari.

                                Bafta!

                                PS: ...si nu te mai lua dupa FLORIN ...caci a lui e "tunata"...iar cu vandutul ,te minte...cere 150.000 euroi pe ea...a vrut unul sa-i dea un aston martin la schimb...da' s-a zgarcit sa-i mai ceara si ceva diferenta si nu a mai avut omul de unde....
                                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ryloy/
                                http://www.hotelcehov.ro/

                                Comment

                                Working...
                                X