yobit net
TOMSKY: '08 Honda CR-V 2.0 i-VTEC Executive, Carbon Grey Pearl - Hondafan

TOMSKY: '08 Honda CR-V 2.0 i-VTEC Executive, Carbon Grey Pearl

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    man, ne mai amagesti mult?....pai te-ai dus la culcare fara sa scrii primele impresii...urat...urat din partea ta...
    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ryloy/
    http://www.hotelcehov.ro/

    Comment


    • #17
      Nu va amagesc, abia acum am revenit in civilizatie si am redescoperit semnalul 3g, Nu am timp sa va spun prea multe decat ca e superba si ca rodajul ma omoara Si va ofer un preview:
      2008 CR-V 2.0 Exe, poze,

      Comment


      • #18
        bine ai revenit printre noi!
        arata superb
        poti continua cu "preview-urile"
        '18 BMW X1 18xd
        '15 BMW i3 range extender
        ex:'12 Honda Civic 1.8i A/T / '10 Honda CR-Z GT/ '09 Infiniti EX 37/ '07 Mini Cooper S Cabrio / '07 Lexus IS220 / '04 Ford StreetKa / '07 Honda Civic 5D / '06 Citroen C4 Coupe

        Comment


        • #19
          Nu inteleg ce ai cu rodajul...??? Te rog da-mi si mie niste consumuri la masina ta....inteleg ca esti pe benzina....
          Sa o stapanesti sanatos.....
          Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

          Comment


          • #20
            Asa, am terminat cu drumurile pentru azi...
            Consum? Intre primele 2 alimentari am avut 9.8% (traseul: Valcea-Valea Oltului-Sibiu-DN1 spre Brasov pana la intrarea spre Transfagarasan, aprox 230 km, am alimentat de curiozitate). Acum cb imi arata 8.3% dupa aprox 600 km, pe acelasi traseu plus Transfagarasan pana la Balea Lac si inapoi (pe partea din Sibiu), Sighisoara, Brasov, Sinaia (urcare pana la cota 1400 si apoi pana la Stana Regala) apoi Predeal, Rasnov, Campulung si pauza de azi in Mioveni. Maine cand ii fac plinul o sa il calculez exact si o sa il postez luni seara.
            Rodaj (ma rog, e mult spus) e faza de inceput, in primii 2000 km sa nu o turezi f mult (pana in 3000-3500 ture), sa nu franezi brusc, in general sa nu o fortezi.
            AM postat cateva poze in galerie, cand am timp o sa le uploadez pe toatye (sunt doar vreo 90 ):http://hondafan.etp.ro/gallery/v/tomsky/CRV1/
            2008 CR-V 2.0 Exe, poze,

            Comment


            • #21
              Salutare si bine v-am regasit!
              Gata concediul.... as vrea sa scriu iar o poveste frumoasa dar nu prea am ce, masina merge superb, avem 1300 km, consum pana in bucuresti cam 8% (mers linistit, pana in 3500 rpm) iar in bucuresti a urcat media la 8.4%. Pe serpentine se simte ca acasa, iti ofera comfort, iar daca fortezi se inclina si te potolesti inainte sa te anunte cauciucurile (senzatia de rasturnare am simtit-o pe drumul spre Craiova, dar va povestesc mai incolo).
              Mai degraba v-as povesti de locurile pe unde am colindat: Transfagarasanul, as always, superb dar aglomerat in perioada asta, suprize placute (am mancat un sorici la Cabana Balea de si acum mai visez la el), un gratar demential la altitudine, peisaje, amintiri mai ... (de un 1 decembrie am urcat cu loganul pe Transfagarasan pe partea din arges si ne-am oprit pt ca bineinteles ca era inchis tunelul dar ne-am ambitionat si l-am traversat per pedes faar sa avem o lanterna la noi - inchipuiti-va cum ar fi sa mergi cam un sfert de ora intr-o bezna totala, tunelul fiind inchis la ambele capete cu niste porti prin care nu trece nici pic de lumina).
              Sighisoara - o MARE dezamagire, in cetate se refacea piatra cubica si era un praf si o mizerie de nedescris, am mai nimerit si nush ce festival al minoritatilor si toate pensiunile erau ocupate de abia am gasit cazare. A doua zi de dim eram cu bagajele facute si la drum in conditiile in care planificasem sa stam 3 zile acolo. Nush cine e primar dar e destept rau (de da in gropi), sa te apuci in plin sezon sa rascolesti pamantul in conditiile in care orasul tau traieste mai mult din turism mi se pare .....
              In schimb o surpriza placuta a fost domeniul dracul de la danes, sper sa ajung sa imi fac un concediu si pe acolo - cel putin hanul, unde am luat micul dejun, e superb.
              Sinaia - aglomerata si cam atat, dar am descoperit un locsor f frumos, stana regala, intr-o poienita cu o vedere superba.
              Drumul de la Pitesti la Craiova ar merita un roman in sine, in viata nu am vazut mai multi.. inconstienti la un loc, se baga in depasire la limita, nevasta era cu inima cat un purice, eu incepator... Eram mai mult atent sa ma feresc de altii si sa franez. Am incercat sa fac glumite ca se vede ca sint oltean (mai am si eu apucaturi sa ma bag aiurea in depasiri, sa fac manevre mai riscante) ca uite de unde mi se trage ... M-am jurat ca nu mai calc ever pe acolo. No offence oltenilor dar meltenismul e la el acasa in dreapta oltului. Toti sint puiloti de formula unu, toti conduc cel putin ferari (fara doi de r - cum zicea profa de romana in liceu, uite doi de magari pe strada), daca nu bugati. Aviz amatorilor de senzatii tari in concediu M-am simtit super nsaol, am avut o senzatie de nesiguranta greu de descris. Bine, nici nu am cine stie ce experienta, dar totusi...Pacat de drum ca e super, e facut in genul celui spre Moldova, lat cat sa incapa 3 masini, asfaltul ca in palma. In schimb are faze mai ciudate, in marea majoritatea e drept (drum de campie), in schimb curbele sint numai pe dealuri, ori urca ori coboara, si cand pe partea pe care mergi e de urcat ai 2 benzi sa poti depasi. Intr-una din curbele astea m-am aruncat si eu sa depasesc nush ce, am calcat-o mai tare si am simtit cum se inclina caroseria mai mult si nu mai avea mult si probabil ori imi fugea de spate ori intra tractiunea si pe spateViteza sa zic ca aveam pana in 90/h. Oricum nu am apucat sa vad ce se intampla pt ca senzatia a fost cam neplacuta si m-am potolit repede. Sa zic ca asta ar fi dezantajul CR-V-ului si al cross-over-lor in general, centrul inalt de greutate te limiteaza.
              Ar mai fi cateva faze care ma sacaie la masina, de exemplu fantele de ventilatie de pe centru nu se pot inchide sau regla debitul, doar sa le fixezi sus-jos si dreapta-stanga, spre deosebire de cele laterale care pot fi date mai incet, dar micile neajunsuri sint incomparabile cu restul calitatilor masinii. Abia astept sa aud motorasul la 5-6000 ture.
              Era gata sa uit, am pus pozele, sint toate aici: http://hondafan.etp.ro/gallery/v/tomsky/CRV1/
              2008 CR-V 2.0 Exe, poze,

              Comment


              • #22
                salutare,

                am vrut sa te intreb mai demult. Ce faceai cu redresorul la masina noua?
                Honda CR-V 2.2 Elegance / Sport

                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/florin_g/

                Comment


                • #23
                  Era la livrare, am stat mai mult in masina (sa zic 15-20 min) cu contactul pus fara sa pornesc motorul si a murit bateria. Au pus redresorul si mi-au zis ca daca merg 50 km isi revine si nu mai am probleme si asa a fost. Bateria a murit usor probabil pt ca masina era nepornita de mult timp, e productie 2008.
                  2008 CR-V 2.0 Exe, poze,

                  Comment


                  • #24
                    Felicitari! asteptam cu mare interes si alta povestiri...mai ales ca ai prins gustul....

                    ...despre partea dinamica...pe asfalt...stai fara griji...stiu despre ce vb...daca te tine ...franeaza mai "violent"inainte de curba...si inaite sa intrii...dai "gaz" maxim...awd-ul intra sigur, chiar daca tie nu ti se pare...iar senzatiile sunt 'nefiresti" intradevar..."ataca" incredibil de neutru si aderent(de fapt asta inseamna 4x4)...pb ,e asa cum spui tu,ca nu esti obijnuit si ai impresia ca se duce totul cu tine(ruliu,dai cu capul de toate geamurile,etc)...dar masina poate de fapt mai mult decat suportam noi, sau ma rog, decat suportam noi ,la nivel de "comfort"...personal eu zic ca e prea" permisiva" pt o masina de familie....

                    ...dupa mai multe "experiente" de genul celor enumerate de tine, cred ca la noi nu merita sa te "incontrezi" cu concetatenii nostrii...cel mai bine ...iti vezi relaxat de treaba ta....experimente fa doar cand esti singur pe drum...

                    Toate bune!...si tine-o tot asa!
                    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ryloy/
                    http://www.hotelcehov.ro/

                    Comment


                    • #25
                      Mi-am adus aminte, am incercat la un moment data sa ma tin o Toyota Landcruiser pe Dealul negru si am renuntat. Ori mi se parea mie ca se inclina prea rau ori experienta (adica lipsa ei) isi spune cuvantul, pt ca si LC-ul se inclina destul de vizibil, dar ii dadea in continuare talpa pe serpentine si nu avea nici pe dreaq. Asta e, sper sa ma obisnuiesc cu ea dar imi va lua ceva timp, pana atunci voi merge mai ca ardelenii
                      2008 CR-V 2.0 Exe, poze,

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by ryloy View Post
                        felicitari! Asteptam cu mare interes si alta povestiri...mai ales ca ai prins gustul....

                        ...despre partea dinamica...pe asfalt...stai fara griji...stiu despre ce vb...daca te tine ...franeaza mai "violent"inainte de curba...si inaite sa intrii...dai "gaz" maxim...awd-ul intra sigur, chiar daca tie nu ti se pare...iar senzatiile sunt 'nefiresti" intradevar..."ataca" incredibil de neutru si aderent(de fapt asta inseamna 4x4)...pb ,e asa cum spui tu,ca nu esti obijnuit si ai impresia ca se duce totul cu tine(ruliu,dai cu capul de toate geamurile,etc)...dar masina poate de fapt mai mult decat suportam noi, sau ma rog, decat suportam noi ,la nivel de "comfort"...personal eu zic ca e prea" permisiva" pt o masina de familie....

                        ...dupa mai multe "experiente" de genul celor enumerate de tine, cred ca la noi nu merita sa te "incontrezi" cu concetatenii nostrii...cel mai bine ...iti vezi relaxat de treaba ta....experimente fa doar cand esti singur pe drum...

                        Toate bune!...si tine-o tot asa!
                        Sa o stapanesti sanatos...... Bogdan te invata cum sa faci sa te rastorni...il cunosc....are oftica ca a ta e pe benzina.....nu te lua dupa el.........
                        Inca o data sa o stapanesti sanatos.....
                        Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                        Comment


                        • #27

                          Aha, thx de pont Deci sa il provoc pe asfalt cu prima ocaziune....
                          Multumesc mult de urari!
                          2008 CR-V 2.0 Exe, poze,

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by tomsky View Post

                            Aha, thx de pont Deci sa il provoc pe asfalt cu prima ocaziune....
                            Multumesc mult de urari!
                            N'ai ce sa provoci...nu se compara benzina cu diesel......nici la consum macar....noi benzinarii suntem mai buni.....
                            Asus R700 la navigatie buna scula si eu tot un R700 am....dar mi-a trebuit un drum in Luxemburgh ca sa invat sa-l folosesc...dupa ce am vazut toate padurile din Bavaria pe drumul cel mai economic.....si in loc de 2 zile am facut 3.....
                            Last edited by FLORIN CRISTEA; 16-09-09, 15:10.
                            Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                            Comment


                            • #29
                              ...adica...la voi totul e la superlativ:
                              -consum...mare...
                              -demaraj in secunde...mare
                              -reprize.....mari

                              ..doar cuplul...mic...

                              ...auzi...provocare...pe asfalt...

                              ...na ca nu m-am putut abtine....
                              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ryloy/
                              http://www.hotelcehov.ro/

                              Comment


                              • #30
                                Uite o comparatie pentru dl Bogdanescu.....

                                Motorizare SOHC i-VTEC /DOHC i-CTDi
                                Cilindree(cm³) 1997/ 2204
                                Putere maxima (cp/rpm) 150 / 6200 - 140 / 4000
                                Moment maxim (Nm/rpm) 400 / 2000 - 140 / 2000
                                Tipul combustibilului benzina - diesel
                                Viteza maxima (km/h) 190 - 177
                                Acceleratie (0-100km/h) 5.2 - 15.3

                                Salutes......deci nu se compara...asa ca lasati "arogantele".......
                                Last edited by FLORIN CRISTEA; 16-09-09, 15:28.
                                Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                                Comment

                                Working...
                                X