DJOVI: '08 Honda CR-V 2.2 i-CTDi ELEGANCE/SPORT Nighthawk Black

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DJOVI: '08 Honda CR-V 2.2 i-CTDi ELEGANCE/SPORT Nighthawk Black

    Salut tuturor,
    De aproximativ 3 luni sunt si eu posesor de CR-V 2.2 i-CTDi ELEGANCE/SPORT Nighthawk Black, luata din Germania din show-room Honda (cu 4000 mai ieftina + TVA-ul , pe care nu il mai platesti ), anterior am avut Mitsubishi Outlander din 2006. Desi nu am postat inca aici, in special din lipsa de timp, am cam citit tot ce e interesant printre post-uri. Bineinteles ca il desemnez si eu pe Ryloy ce cel mai bun povestitor de pe forum si cred ca si cel mai bun tester de off-road . Personal si mie imi cam place sa ma joc prin noroaie si zapezi (de aia sunt la a doilea SUV), si pana acum am avut ceva experiente interesante, poate o sa reusesc sa imi fac timp sa vi le impartasesc. (chiar ieri am ramas aproape inzapezit de vreo 2 ori in padurile si pe dealurile de pe la Ciurila, langa Cluj, si am cam vazut limitele... cauciucurilor.... )
    Insa nu de asta vrea sa povestesc acum. Mi s-a pus mie pata de un timp incoace de un chiptuning (deh... ce nu face omul cand se plictiseste si se obisnuieste cu binele...), mai ales ca la cumparare am ezitat intre CR-V si CX-7 care pur si simplu m-a dat gata cu puterea motorului... dar si consumul mi-a cam uscat cerul gurii ... . Prin urmare am dat cateva search-uri pe aceasta tema si am gasit ceva variante, cea mai buna mi se pare la baietii de la LVB (poate si fiindca sunt clujeni si e mai simplu...): 140 - 170 CP, si 340 - 428 !!! Nm (asta ma incanta cel mai tare cred). Dilema mea este insa ca nu am gasit pana acum pe nimeni care sa isi fi facut deja tuningul si sa mai si spuna impresii, asa ca , poate , poate... gasim aici pe forum niscaiva impresii si pareri. Mersi si ... Sarbatori Fericite... ce a mai ramas din ele...

  • #2
    Bine ai venit!
    Asteptam si de la tine povestiri si imagini/filmulete
    Legat de chiptuning, ai mai multi pe forum, ai de unde alege.
    Asteptam vesti!
    Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
    ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

    Comment


    • #3
      Da...e supertare cu 170-180cp.....exact cei lipsea.....dar daca mergi sportiv si off-road cu patinari de ambreiaj....o sa omori f frepede ambreiajul(si nu exista inca remediu)....vezi la colegii de forum cu motoare 2.2
      Bafta si bine ai venit!Astept si eu cu nerabdare povestile tale.....
      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ryloy/
      http://www.hotelcehov.ro/

      Comment


      • #4
        Salut!
        Eu am avut tuning la 3 masini pana acum.
        Orice motor diesel turbinat se poate tuna.
        Principalul mijloc de marire a puterii si mai ales al cuplului se datoreaza mariri presiunii aerului la intrarea in motor prin supra solicitarea turbinei.
        Aces lucru se face, spun baietii, in limitele acceptate de constructor.
        Efectul este imediat si extraordinar, e o alta masina. Cuplul se simte imediat. In mers obisnuit consumul scade cu 0,5-1 litru la suta

        Daca cei care fac tuningul sunt meseriasi pot face in asa fel in cat sa iti dea putere din treapta a 2-3 ca sa nu strici ambreiajul cu un cuplu mai mare in prima treapta de viteze.
        Intreaba si de limitarea turatiei motorului. La unele variante de tuning se scoate. nu recomand ca strici motorul.

        Ce se poate strica in ordinea costurilor: Turbina, ambreiajul, planetarele.

        Am avut tuning 50000km la o masina si nu a crapat nimic.

        Comment


        • #5
          corect..da la motorul de honda 2.2 nu au dimensionat corect ambreiajul...la cuplu mai mare si fortje dese(tunat)...se rupe(sau uzare prematura)....asta e....adevarul....depinde ce preferi....
          inca o data cititi posturile celor care au facut-o deja la ...cred accord2.2....(posturile sunt la acord nu la my honda)
          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ryloy/
          http://www.hotelcehov.ro/

          Comment


          • #6
            P.S.: baietii zic: daca mergi normal....nu ai nici o pb...nici tunat ...nici stock...
            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ryloy/
            http://www.hotelcehov.ro/

            Comment


            • #7
              Nu stiu la accord. Stiu la passat.
              problema cu ambreiajul am auzit-o la prima masina tunata, un passat din 2001 cu 200000km.
              Motorul 1.9 de 101 cp. a ajuns la 130cp
              Masina asta avea alt ambreiaj decat varianta de 131 cp. si spunea ca se poate sa crape ambreiajul.
              La mine nu a crapat si am vandut-o la 230000km
              A doua masina tot passat din 2005 de la 131 la 165 cred am tunato a doua zi dupa ce am luat-o. am mers cu ea 50000km
              A treia masina passat-ul nou din 2006 de la 140 pe la 180cp. nici o problema. a stat la mine 30000km si de cand am luat crv-ul e la taicamiu. inca vreo 10000km. fara probleme pana acum.

              Eu sunt ala care nu a avut probleme cu masinile tunate, la altii nu stiu.
              Nu am facut liniute, si nu am plecat cu scartait de la stopuri sa bruschez ambreiajul.

              PS La ultimul passat s-a simtit cea mai mare diferenta. Vmax inainte vreo 200, dupa m-am oprit eu la 220.
              Oricum dc mi-as luat masina diesel maine dimineata, maine dupamasa as tunao

              Comment


              • #8
                Probleme cu filtru de particule / catalizator

                Salut tuturor,
                Din pacate timpul meu nu-mi prea permite sa postez foarte mult, dar oricum citesc cam tot.... - asta ca scuza ca nu am mai revenit cu niste impresii despre masina de cand am luat-o.... desi am cam "scos untul din ea", atat on cat mai ales, si off-road. De la zapada de juma' de metru pana la noroaie de aceeasi dimensiune (printre altele "ajut " si eu la construirea autostrazii Bechtel - unde ma bat zilnic cu Navare si Hilux-uri) masina se comporta exceptional.
                INSA..... am o mare problema. Masina asta eu am achizitionat-o din Germania, noua, din show-room , cu garantie internationala de 3 ani. Una din optiunile care , la inceput m-a bucurat mai ales datorita reducerii cu 25% a taxei de poluare, a fost filtru de particule. Toate bune si frumoase primii 7-8 000 km, pana cand, la un drum normal, intr-o localitate, eram pe pilot automat (ca era si radar) la 50/ora, cand, dintr-o data mi se decupleaza cruise control si nu mai pot pune inapoi, masina nu mai trage aproape deloc (imaginati-va ca de abia puteam depasi un tir sau o dacie amarata). Se tura foarte tare, dar ca si putere, cred ca nu mai avea nici 30-40 de cai (nu exagerez !!!) Speriat, am oprit imediat crezand ca o fi ceva din soft, am repornit, dar tot nu mergea. In bord , nici un bec aprins, toate normale, cu exceptia faptului ca nu se mai putea cupla cruise control. Dupa telefoanele de rigoare la reprezentanta , unde mi-au spus sa vin cu ea asa, am urcat in masina sa ma intorc si, .... surpriza, masina functiona impecabil iarasi... (statusem cu ea oprita vreo 5-10 minute). Au diagnosticat-o ei si nu au gasit absolut nimic in neregula. Mi-au spus insa ca mai este cineva din Cluj care are tot un CRV adus din Germania si a avut probleme asemanatoare, dar ca nici lui nu i-au gasit o solutie, si, la fel, si masina respectiva si-a revenit singura. In plus, au mai zis ca la noi, CRV-urile se comercializeaza fara filtru de particule, decizie luata de Honda datorita motorinei si traficului.
                OK. Am mai mers inca cateva mii de km, cand s-a intamplat iarasi, de vreo 2 -3 ori. Acum, deja stiam smecheria, o lasam sa stea oprita 3-4 min, si isi revenea. La ultima dintre opririle astea insa, cand am repornit masinuta, mi s-a aprins un bec in bord - filtru de particule - si nu s-a mai stins. Am luat eu manualul in germana - habar nu de limba asta, mai mult am ghicit, (apropo, poate ma ajutati si pe mine cu unul in romana, pls), am facut tot ce a zis acolo - adica mers 15 min la 3 000 ture / 60km/ora, etc, dar nu mi s-a mai stins becul. Colac peste pupaza, reprezentanta Honda de la Cluj s-a desfiintat, si a trebuit sa trimit masina la Baia Mare, unde i-au facut o regenerare filtrului de particule ( cu ocazia asta am facut si revizia de 25 000 km). Problemele mari insa de abia au inceput. Acum nu mi se mai aprinde nici un bec, insa, aproape de fiecare data cand ma duc cu masina la relanti, sau la viteza mica (localitati), sau cobor Feleacul in frana de motor, sau o incarc cu 4-5 oameni, mi se intampla "pacostea" si trebuie sa opresc, sa fac pauza si apoi sa ma rog sa nu se intample de mai mult de 3-4 ori / zi. Cei de la reprezentanta din Baia Mare au spus ca, probabil e un senzor, din moment ce "uita" dupa repornire, insa nu stiu ce sa mai cred. La drum lung trebuie sa o tin foarte "activa" ca sa nu ma lase, insa nu intotdeauna pot sa fac chestia asta (am un pitik de 6 luni si nu pot face raliuri cu el si cu maica-sa in masina), si, in plus, masina asta am ales-o, sau cel putin unul dintre principalele motive a fost fiabilitatea. Prin urmare, nu stiu ce sa fac cu ea, oricum o voi duce la Baia Mare sa vad daca gasesc "senzorul hibas", insa daca tot asa va face, probabil ca voi "disparea" dintre "fericitii posesori de Honda" - deja am inceput drive-testele cu alte cateva optiuni. Poate insa, se gaseste vreunul printre voi care sa fi avut sau sa fi auzit de probleme similare si, bineinteles, si de rezolvare.

                P.S. Nu am deloc un stil de condus ne-sportiv, daca vreti sa-mi pomeniti de asta... ... in plus, in afara de un Outlander benzinar, sunt innascut "dieselar" ... asa ca... eu zic ca ma stiu.... ce-i drept, pana acum nu am avut filtru de particule....

                Comment


                • #9
                  "Frate hondar" din pacate nu citesti chiar tot, asa cum te-ai laudat... aceasta pb v-am povestit-o mai demult (februarie cred)....

                  Deci : echiparea cu filtru de paticule nu se face pt toata euroapa , doar unde este impus (germania, danemarca, etc)
                  - filtrul este unul "arhaic", nu de ultima generatie ...asa ca la PSA(chiar si asta mai da rateuri)
                  -nu este o pb grava, doar ca necesita din partea ta deplasarea la un service pt "regenerarea" acestuia. Aceasta regenerare nu o poti face decat la ei din pacate. Nu e scumpa200 lei(parca)
                  -cand apare prima oara (cu aprindere bec pe bord) iesi di localitate si mergi constant ,turat, peste 80.
                  -la un moment dat se intampla ce ai patit tu...nu putere, etc...rezolvare numai in service, desi e un kk de pb
                  - aceasta pb apare cam la 20k, principial, nu e o regula, dar cam asta au constatat....

                  Bafta! nu dispera...de fapt nu e nici o pb!

                  PS: referitor la ultima parte, cum ca ti-au facut regenerarea, sigur nu au facut-o bine...parerea mea...cam singurii cat de cat de incredere sunt ASKO, ei cunosc f bine acesta pb...in alta ordine de idei i-am intrebat cum pot sa renunt la acest filtru de particule(din moment ce in anglia si romania sunt fara) si mi s-a spus ca nici macar ei nu cunosc implicatiile asupra calc motorului, care printre celelalte are legaturi si cu filtrul...ca urmare ei ma sfatuiesc politicos sa nu renunt la el... chiar daca o sa fie inconfortabil sa vin mai des la regenerare
                  dar de ce ai asteptat atat ???(pana sa te duci in service)
                  daca insa s-a "bulit filtrul " e nasoala ca e scumpa si nu e pe garantie (si chiar daca e o sa faca astia sa nu fie...cum se scot ei?...i-ti dau o analiza a motorinei din rezervor, facuta la un laborator serios, afara...si iti garantez eu ca nu se "califica" nici o sg marca de motorina , comparativ cu standardele de dincolo...de aia nici nu baga pe romanica filtru....si nu sunt singurii....
                  ryloy
                  Senior Member
                  Last edited by ryloy; 21-06-09, 16:09.
                  http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ryloy/
                  http://www.hotelcehov.ro/

                  Comment


                  • #10
                    ai PM...nus' daca te ajuta...dar...
                    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ryloy/
                    http://www.hotelcehov.ro/

                    Comment


                    • #11
                      Ce ma bucur ca a fratelui meu n-are filtru de particule
                      I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                      My cars:

                      '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                      '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                      '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                      '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                      EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                      EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                      EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                      EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                      EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                      EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                      Comment


                      • #12
                        KMR, nu stiam ca esti asa "pricinos"...auzi sa te bucuri de necazul unora......alt fel ,acest filtru de fapt e o pacoste...
                        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ryloy/
                        http://www.hotelcehov.ro/

                        Comment


                        • #13
                          Nu ma bucur de necazul altora, ma bucur ca al meu frate n-o sa aiba problema asta.
                          I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                          My cars:

                          '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                          '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                          '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                          '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                          EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                          EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                          EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                          EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                          EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                          EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                          Comment

                          Working...
                          X