E normal sa compar masina cu ce am avut inaine. Spre exemplu cand am luat clio aproape am plans dupa opel astra g pe care-l avusesem inainte, dar dupa ce te obisnuiesti cu o masina, incepe sa-ti placa.
Sa ma intorc la honda: in afara de aceste lucruri, mai sunt si altele care nu-mi plac, si pe care nu le-am puricat prea tare la drive-test, pt ca nu ma asteptam sa nu le aibe, sau sa fie puse in locuri inaccesibile:
-butonul pt computer bord e greu de accesat,
-de cate ori bag benzina trebuie sa ma intorc in masina sa desfac usa la buson; la alte masini se deschide odata cu usile din telecomanda, si de inchis la fel,
-cand spal masina sau cand ploua, daca deschizi hyonul te umpli de apa pe cap,
-cand porneste ventilatorul de la aerul conditionat simti ca iti ia din putere, iarasi nu ma asteptam la un motor de 2l...; doar la matiz am mai intalnit aceasta problema. Iti da senzatia ca merge in hopuri, mai ales ca ventilatorul, sau compresorul porneste si se opreste din 5 in 5 sec.
-la viteza mai mare de 100km/h suiera parbrizul de inebunesti.
-ecranul acela mare pe care ar trebui sa fie navigatia e pus degeaba acolo. In afara de camera nu e bun de nimic, nici macar temperatura ext nu au pus-o acolo, ci pe bord unde nu poate fi citita decat de sofer. Macar trebuia sa intre pe ultima functie accesata (audio de exemplu cu ecranul acela albastru), nu chestia aia cu ok, apoi ceas pe ecran negru.
Mai sunt dar nu-mi mai aduc acum aminte.
Sa trec si la lucruri pozitive:
-foarte manevrabila, nu simt ca am trecut la o masina mai mare. Poate ma ajuta si senzorii de parcare si camera. Am fost in Mamaia acum 2 sapt si acum 3 sapt in weekend, iar in parcari e crima si teroare, toate locurile sunt ocupate, dar de fiecare data am gasit cate un loc unde altii cu masini mai mici renuntasera sa se bage.
-media la consum pana acum: 9.6 l/100. Sper sa mai scada, insa in oras merg cam 1km pe stradute cu multe stopuri, de vreo 5 ori pe zi, deci cu motorul rece (la clio motor 1.4 16v 100cp media era de 8.1)
-weekendul trecut am fost la Pestera Ialomitei la cota 1600 pe un drum forestier neasfaltat de aproximativ 30km cu un prieten cu un peugeot 407 (de fapt el ma dus acolo, mai fusese de vreo 2 ori). Am mers vreo 10 km in spatele lui, dupa care l-am depasit si m-am dus, ca nu mai suportam ritmul in care mergea. De fapt toti mergeau asa. Eu unul nu am simtit nimic deosebit, sau greu la acel drum, dar el cand a sosit s-a vaitat de drum de m-a inebunit, ziceai ca eu l-am dus pe el acolo.
-spatiu pe canapelele din spate f mare (de fapt eu pt asta am schimbat masina, cealalta avea doar 1 an). Sotia sta in spate cu baietelul, iar intr-o luna o sa vina si o fetita.
Sunt de fapt foarte multe plusuri, dar cu binele te inveti mai repede, si nu mai bagi de seama de exemplu ca inainte zdranganea hyonul de inebuneai in masina, sau ca butoanele pe bord parca le amestecase cineva intr-o caciula si apoi le aruncase acolo...
Sa ma intorc la honda: in afara de aceste lucruri, mai sunt si altele care nu-mi plac, si pe care nu le-am puricat prea tare la drive-test, pt ca nu ma asteptam sa nu le aibe, sau sa fie puse in locuri inaccesibile:
-butonul pt computer bord e greu de accesat,
-de cate ori bag benzina trebuie sa ma intorc in masina sa desfac usa la buson; la alte masini se deschide odata cu usile din telecomanda, si de inchis la fel,
-cand spal masina sau cand ploua, daca deschizi hyonul te umpli de apa pe cap,
-cand porneste ventilatorul de la aerul conditionat simti ca iti ia din putere, iarasi nu ma asteptam la un motor de 2l...; doar la matiz am mai intalnit aceasta problema. Iti da senzatia ca merge in hopuri, mai ales ca ventilatorul, sau compresorul porneste si se opreste din 5 in 5 sec.
-la viteza mai mare de 100km/h suiera parbrizul de inebunesti.
-ecranul acela mare pe care ar trebui sa fie navigatia e pus degeaba acolo. In afara de camera nu e bun de nimic, nici macar temperatura ext nu au pus-o acolo, ci pe bord unde nu poate fi citita decat de sofer. Macar trebuia sa intre pe ultima functie accesata (audio de exemplu cu ecranul acela albastru), nu chestia aia cu ok, apoi ceas pe ecran negru.
Mai sunt dar nu-mi mai aduc acum aminte.
Sa trec si la lucruri pozitive:
-foarte manevrabila, nu simt ca am trecut la o masina mai mare. Poate ma ajuta si senzorii de parcare si camera. Am fost in Mamaia acum 2 sapt si acum 3 sapt in weekend, iar in parcari e crima si teroare, toate locurile sunt ocupate, dar de fiecare data am gasit cate un loc unde altii cu masini mai mici renuntasera sa se bage.
-media la consum pana acum: 9.6 l/100. Sper sa mai scada, insa in oras merg cam 1km pe stradute cu multe stopuri, de vreo 5 ori pe zi, deci cu motorul rece (la clio motor 1.4 16v 100cp media era de 8.1)
-weekendul trecut am fost la Pestera Ialomitei la cota 1600 pe un drum forestier neasfaltat de aproximativ 30km cu un prieten cu un peugeot 407 (de fapt el ma dus acolo, mai fusese de vreo 2 ori). Am mers vreo 10 km in spatele lui, dupa care l-am depasit si m-am dus, ca nu mai suportam ritmul in care mergea. De fapt toti mergeau asa. Eu unul nu am simtit nimic deosebit, sau greu la acel drum, dar el cand a sosit s-a vaitat de drum de m-a inebunit, ziceai ca eu l-am dus pe el acolo.
-spatiu pe canapelele din spate f mare (de fapt eu pt asta am schimbat masina, cealalta avea doar 1 an). Sotia sta in spate cu baietelul, iar intr-o luna o sa vina si o fetita.
Sunt de fapt foarte multe plusuri, dar cu binele te inveti mai repede, si nu mai bagi de seama de exemplu ca inainte zdranganea hyonul de inebuneai in masina, sau ca butoanele pe bord parca le amestecase cineva intr-o caciula si apoi le aruncase acolo...
Comment