ce marca ai tu ?
MICHAELRO2001: ´08 Honda CR-V 2.0 Executiv, Galaxy Gray
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
allseason sunt o mare pacaleala pt cei care vor sa traga de masina in limita bunului simt, evident.(tu sunt sigur ca o calci..... :lol: :lol: :lol: )
Initial m-am bucurat cand am vazut ca am continental 4x4 , dupa care am realizat ca sunt o mare teapa.Nici cal nici magar.In primul noroi era sa raman acolo.Pe asfalt ,comportament mediu, cat sa te enerveze cumplit daca mergi mai sportiv.
Asa ca ori iei cauciucuri de vara, adevarate, daca mergi mai mult pe asfalt ,si aici vrei sa tragi de masia, ori iei de iarna daca i-ti place sa mai caci off-road si mergi normal pe asfalt.
De vara i-ti imbunatatesc comportamentul 10-15% pe asfalt, de iarna 20-30% in off-road.
Incredibil, nu?????
Xmen2 sigur merge "linistit". Cred ca vrea sa o vanda cu cauciucurile originale :lol: :lol: :lol: (michlen sunt cele mai bune , oricum, ...o recunoaste si prietenul meu care lucreaza pt pirelli...deci e ceva....)
Tu de care vrei ?
Comment
-
In mai am dat 120000 pe masina
in iunie 5500 pe accesorii
daca in iulie mai dau 2500 pe cauciucuri o sa dorm pe presul de la usa
Merg si astea!
:roll:
Comment
-
La primul Passat am avut ContiEco. Dupa cum spune si numele obisnuite.
La al doilea am avut Bravuris (ieftine dar super bune)
LA al treilea am pus michelin de vara si erau ok cele de iarna erau Toyo .
Si alea erau misto dar se auzeau destul de tare.
Alea de vara erau supermisto pe jantele care le aveam.
Aveam jantele alea de la A8 cu multe spite si gri intre pe 16 toli
O sa caut o poza doua si cu passatul ca e misto si ala.
Comment
-
Stie cineva se poate face tuning la motorul asta pe benzina.
Exista vreo posibilitate se marire a cuplului si a puterii?
Astept raspunsuri de la cunoscatori!
Mersi!
:?:
Comment
-
Pana apar cunoscatorii :wink: , poate te ajuta linkul asta:
http://www.tuning.wanadoo.co.uk/tuning-basics.htm
Pe scurt, principiul de baza al cresterii performantei unui motor este de a-i introduce mai mult oxigen pentru a-l face sa arda mai mult combustibil - asta este ceea ce face turbina. Tuningul care se face la motoarele cu turbina imbunatatesc, de fapt, performantele acesteia.
In afara de a-ti monta o turbina, se pare ca mai exista o sansa: oxidul de azot N2O care, pana la urma, tot asta face - imbogateste amestecul eliberand oxigen suplimentar.
Nu stiu efectele pe termen lung, insa cu siguranta solicita mai mult motorul (de aceea se foloseste la curse si nu la masini de serie). Gasesti multe discutii despre chestia asta pe net, de exemplu aici:
http://forum.softpedia.com/lofiversi...hp/t23115.html
O alta solutie (clasica, dealtfel: o foloseau pe scara larga "entuziastii" posesori de Mobra, pe vremuri) este frezarea cilindrilor pentru marirea capacitatii. Nu stiu, insa, daca e chiar ce iti doresti...
Comment
-
-
Nu merita chiptuning pentru motoare aspirate.
Costul este mare, castigul minim.
In afara de compresor/turbina, orice vei face vei investi foarte mult cu castiguri minime.
O resoftare, intake, esapament mai simple de facut impreuna te pot duce la mii de EUR si vei castiga undeva la 10 CP, cu indulgenta 15 .
Mai poti schimba axe cu came, manifold samd => inca ceva castiguri.
Sfatul meu: lasa-ti masina in pace. Daca chiar nu o suporti, vinde-o si ia-ti alta.2007 CL7, Graphite Pearl
Comment
-
Ieri am fost pana la pitesti.
Braila-slobozia-bucicuresti-pitesti mers repede 140-180 in afara de bucuresti unde am mers cu 5km/h a iesit un consum de 10.00
de la pitesti m-am intors prin targoviste buzau braila lejer 100-110 maxim si am scos 7.1
Super mare diferenta.
PS Pentru cei interesati va anunt ca bucata de la Drajna la Slobozia a fost in final reparata.
Comment
Comment