MICHAELRO2001: “08 Honda CR-V 2.0 Executiv, Galaxy Gray

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai le-ai si pus.....nu's de iarna...??? nu e cam devreme.....???? Da unde le-ai pus frate de ti-au luat ~ 4 mil...????. In Bucuresti nu sar de 2 mil cu tot cu ciubuc la baietzi...???...cu tot .( montaj ,demontaj , echilibrat, azot).O fi dimensiunea mai mare si d'aia....o sa le pun si eu da mai incolo....pe 24-25 ca de 29 plec la Saliste la Sibiu..si acolo nu prea se stie cum vine iarna.....
    I-ai dat 180......te arde la talpa...cum sta la viteza asta nu am incercat...am mers maxim 150.....?????
    Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

    Comment


    • Anvelopele de iarna se pun sub 5 grade Celsius, cand cele de vara se fac din cauciuc PLASTIC
      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

      sigpic

      Comment


      • Sta ok la vit asta...nu ai nici cea mai mica problema...chiar daca drumul nu e ca in palma....poate sa zici ca asiatarea directiei e cam " moale"...da' eu unul m-am obijnuit...nu e chiar asa rea pana la urma.....desi masina asta parca cere sa o calci
        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ryloy/
        http://www.hotelcehov.ro/

        Comment


        • Originally posted by ryloy View Post
          Ha ....Felicitari pt pozele cu bordul....de mult vroiam sa pun o astfel de poza ....der nu am mai avut ocazia...(i-ti dai seama ca nu o sa o pun pe nevasta-mea sa faca poze la 185 cu " pitik' " in masina)

          Sa-mi spui cum s-au comportat goodyear iarna asta.Neaparat.
          Ce model sunt ?

          bafta!
          pozele cu bordul au fost facute de mine singur singurel. nu eram cu nimeni in masina, ca nu cred ca ma lasa cineva.

          Comment


          • ..ha...ha...eu sa fac poze cu ei in masina...exclus !

            cand sunt singur...uit aparatu'..
            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ryloy/
            http://www.hotelcehov.ro/

            Comment


            • am mers vreo 100km cu cauciucurile astea noi aseara. sunt bune. nu sunt zgomotoase, au aderenta buna, si stau bine pe sosea. nu scartaie in curbe.
              per total mult peste ce am avut inainte. am vazut ca scrie pe ele M+S deci sunt ca alea dinainte dar au toti indicii mai buni sunt de 240 km nu de 200 si indicii aia de greutate in loc de 100 sunt 103.
              Cred ca sunt mai silentioase si din cauza azotului. cica se propaga altfel zgomotul in azot decat in aer. Per total cred ca merita 7,5 lei*4 roti pt azot.
              sapt asta o sa plec prin moldova cu treaba si o sa vad cum se comporta la drum mai lung.
              Acum astept cu nerabdare sa vina zapada sa ma "dau ".

              Comment


              • tot nu mi-ai spus ce model de goodyear ai .
                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ryloy/
                http://www.hotelcehov.ro/

                Comment


                • conti winter contact ts 790 v

                  Comment


                  • ...aha...conti.....pai ma miram eu ....de aia esti incantat....sunt f bune.
                    Abia astept impresii de pe zapada....
                    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ryloy/
                    http://www.hotelcehov.ro/

                    Comment


                    • Originally posted by michaelro2001 View Post
                      Cred ca sunt mai silentioase si din cauza azotului. cica se propaga altfel zgomotul in azot decat in aer. Per total cred ca merita 7,5 lei*4 roti pt azot.
                      Avand in vedere ca "aerul" atmosferic e 29% Oxigen si 70% Azot... ma indoiesc ca restul de 30% prin punerea de azot (aproape) pur fac o diferenta asa de mare
                      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                      sigpic

                      Comment


                      • "Nitrogen is a dry, inert gas used to inflated airplane tires, off-road truck tires, military vehicle tires, and race car tires for improved performance. Oxygen is compressed air permeates through the tire wall, oxygen oxidizes the rubber compounds in the tire, causing under inflation and deteriorated rubber. Dry nitrogen will prevent auto-ignition, will not corrode rims, and helps the tire to run cooler."

                        Why use Nitrogen?
                        + Nitrogen is an inert gas that has a larger molecular structure than Oxygen.
                        + Safety
                        + Proper tire pressure maximizes a vehicles braking and steering capability
                        + Elimination of oxygen results in fewer internal tire failures
                        + Reduced chemical aging reduces the risk of tire failure
                        Last edited by ticker; 16-11-08, 16:22.

                        Comment


                        • Cand o da zapada..atunci ai sa vezi despre ce este vorba....sa nu te sperii de mirosul de disc de ambreiaj....cand trage in zapada mare se simte nitel miros....sau poate nu...Am condus un new crv ( diesel ) acum cateva zile.....in ansamblu - cred ca am mai spus - vorbim de 2 masini diferite nu vrb de motor eu am benzina iar cel cu care am mers este diesel....vrb de interiorul masinii....exterior....noul cam seamana cu nitel "KYRON"....oricum are o sonorizare mai buna....e bun si la porbagaj cu polita intermediara...e cam altfel...ma rog....modelul meu pastreaza ceva din masina de teren....e mai "boem" nitel la aspect exterior....roata de rezerva pe portiera....mai "jeep" nitel....imi place tare Dodge Nitro......
                          frumusel...cred ca daca il vedeam inainte de crv....ca dif de pret nu e f mare....sau chiar de loc....ba crv e chiar mai scump........

                          Sper sa nu deranjeze ..comentariile mele...
                          Last edited by ticker; 16-11-08, 21:59.
                          Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                          Comment


                          • dodge nitro in america 10000 dolari in europa doua zeci si ceva. e o mizerie de masina.

                            Dodge Nitro e un fel de plăcintă cu surprize: extrem de arătoasă la exterior, fără nici un gust la interior. Cu toate acestea, dacă vreţi o maşină care să vă scoată īn evidenţă…

                            Puţine maşini mi-au plăcut la fel de mult precum Dodge Nitro. Şi la fel de puţine m-au dezamăgit atīt de mult. Cīnd am văzut-o prima dată, la Salonul de la Detroit, am fost cucerit de aspectul de macho, de alura de tăietor de lemne, cu faţa arsă de soare şi corp musculos. Mi-am dorit maşina asta deşi ştiam că, pīnă la urmă, majoritatea modelelor americane au toate defectele şi ajung să te dezamăgească. Iar Nitro chiar le are.

                            Un interior care-i face pe cei de la Dacia să pară creatori de modă italieni; cu un motor diesel zgomotos, pe o generaţie mult depăşită de anul 2007; cu o direcţie brutală şi cu lipsă de rafinament. Şi cu toate astea, maşina place mai mult decīt te-ai aştepta. Ce, nu aţi fost atraşi niciodată de femei frumoase dar fără pic de creier?




                            Cīnd cei de la Dodge au realizat Nitro, nu s-au gīndit nici un moment la noi, europenii. Nu s-au gīndit că, aici, Nitro va trebui să concureze RAV4, X-Trail, Santa Fe, Outlander sau chiar Freelander. Adică modele mult mai bine finisate, mult mai atrăgătoare pentru un european. Nitro este un model pentru americani, care nu prea dau doi bani pe interior, īnsă īşi doresc o maşină care chiar poate să exprime ceva. Şi, slavă cerului, Nitro exprimă multe: forţă, īndrăzneală, duritate. Una peste alta, Dodge Nitro este un Jeep Cherokee remodelat, fapt ce spune ceva despre pedigree-ul acestui model, care īnsă, spre deosebire de Cherokee, nu este o maşină de offroad, ci mai degrabă una de şosea.

                            Cu 4,58 metri lungime, Nitro nu e genul de urieşenie americană care umple parcarea. Se află departe de dimensiunile unui Q7 sau ale unui GL. Cu toate astea, atunci cīnd vezi un Nitro īn oglinda retrovizoare, ştii că trebuie să te fereşti din calea lui. Cu aripile umflate asemenea muşchilor unui culturist, cu jantele uriaşe, de 20 de ţoli, cu grila cīt un frigider şi alura de truck, Nitro este cu siguranţă un bad boy.




                            Dacă la Nitro lucrurile bune se pot spune despre design, cele rele īţi vin īn minte atunci cīnd te urci la volan. Poziţia de condus e destul de incomodă atīt pentru scunzi, cīt şi pentru mai dolofani sau mai īnalţi. Pentru a face loc coloanei de direcţie, pedalierul a fost mutat cīt mai īn stīnga, astfel că, la versiunea cu o cutie manuală, te trezeşti că singurul spaţiu pe care poţi să-ţi odihneşti stīngul este ambreiajul. Şi īn spate situaţia e la fel. Deşi ai loc destul pentru genunchi, nu poţi să-ţi inserezi picioarele sub locurile din faţă.

                            Nitro are şi cīteva atuuri. Bancheta spate se poate rabata obţinīndu-se un spaţiu perfect plan, iar portbagajul creşte īn volum de la 369 la 1.994 de litri. Tot de lăudat este şi tapiţeria realizată dintr-un material special, care se poate curăţa extrem de uşor orice ai vărsa pe el. Nici sistemul audio nu e de lăsat deoparte, pentru că dispune de un hard-disk de 20 de giga – suficient pentru 1.600 de melodii. GPS, MP3-ul si Bluetooth-ul fac şi ele parte din ofertă, la fel ca şi ecranul pentru urmărit filme pe DVD, amplasat pe tavan.

                            Revenind la comportamentul rutier şi la derivarea sa din Cherokee, Nitro este o maşină diferită tehnic, dispunīnd de propulsie la care diferenţialul se poate bloca īn modul 4x4. Aşa că aviz amatorilor de off-road: nu vă luaţi Nitro decīt pentru scurte incursiuni la ţară sau eventual īn pădure. Pentru cocoţat pe munţi, opţiunea disponibilă se numeşte Jeep Cherokee. Spre deosebire de SUV-urile cu pretenţii de off-road, nici ESP-ul nu este īn īntregime deconectabil. Chiar dacă avem un buton de off, ESP-ul revine īn funcţiune la cea mai mică avertizare a sistemului electronic. Īn plus, spoilerul uriaş de pe faţă limitează drastic atīt unghiul de atac, cīt şi garda la sol.




                            Sub capotă, Dodge propune trei motorizări, dar importantă pentru piaţa de la noi va fi doar cea diesel de 2,8 litri CRD, care va aduna, probabil, cvasitotalitatea vīnzărilor. Motorul pe benzină de 4 litri iese din calcul din cauza consumului şi a capacităţii cilindrice, prea mari pentru taxele de la noi. Disponibil īn combinaţie cu o cutie manuală cu şase trepte, dieselul de 2,8 litri dezvoltă 177 de cai-putere şi un cuplu mai mult decīt suficient: 460 Nm. Destul de ”agricol”, fără fineţea unui CDi Mercedes, acest propulsor poate fi totuşi privit ca o caracteristică tipică unui Nitro brutal. Suficient de suplu īn comportament, oferă demaraje bune, dar se arată a fi prea zgomotos la viteze de croazieră, pe autostradă. Consumul, anunţat cu o medie de 8,6 litri la 100 km, este destul de rezonabil, chiar dacă cifrele reuşite īn timpul testului nostru au fost de aproximativ 10 litri/100 km.

                            Pe ansamblu, Nitro nu este maşina perfectă pe care şi-ar dori-o un european. Nu este nici cea mai ieftină din clasa sa. Nu este nici cea mai economică. Nu este nici măcar un zmeu al off-road-ului. Dar are o personalitate atīt de puternică, īncīt te poate face să o cumperi īncă de la prima īntīlnire.
                            Last edited by ticker; 16-11-08, 22:00.

                            Comment


                            • mie imi place cum arata...p'afara....de restul nici nu m-am uitat macar....

                              moderator edit: nu se da quote la postul precedent.
                              Last edited by ticker; 16-11-08, 22:01.
                              Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                              Comment


                              • confirm plasticaraia mai slaba ca la logan din interiorul lui nitro. americanii nu stiu sa faca interioare de calitate
                                '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X