RYLOY: '08 Honda CR-V 2.2 i-CTDi Elegance, Blueish Silver

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by ryloy View Post
    OK!...despre camera nu-ti face griji...timpul sa fie frumos...
    Sa vedem cum fac, trebuie sa ajung si in Siriu in perioada aia si cam greu 2 persoane pe motorul asta mic.
    Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
    Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

    ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
    ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

    Comment


    • Ok...ne auzim pe tel....
      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ryloy/
      http://www.hotelcehov.ro/

      Comment


      • YouTube - CRV Parnitha Soft Off-road

        cam ce inseamna fara vsa, suspendarea puntilor, lipsa unui diferential blocabil(sau macar lsd), existenta totusi a tcs...si altele...
        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ryloy/
        http://www.hotelcehov.ro/

        Comment


        • Oricum se vede .........CRV 2006.......much better........
          Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

          Comment


          • Cum ti se pare masina acum ca ai folosit-o mai mult cu motorul tunat ?

            Comment


            • ciupibz,
              -mult mai elastica in oras, deci mai usor de folosit.Nu mai mesteci vitezele ca e a2-a prea scurta.Acum pleaca mult mai de jos(turbina), undeva 1200-1400, lag-ul fiind aproape inexistent.Daca "vrea muschii tai" nici nu mai schimbi a 3-a in oras.
              - in afara, este...fara cuvinte. Trage de rupe, demareaza f bine. Cineva a facut si masuratori (nu pot sa-i dau nimele fara acordul lui), dar masina a castigat 2 secunde pe fiecare repriza. Acum e comparabila cu o compacta de 2l diesel (Golf) la performante.Presupun ca e ceva pt. o caramida.Astept vara sa vad si v. max.
              - in off-road nu am apucat sa incerc (doar pe zapada ). Ma astept sa nu mai fiu nevoit sa rulez cu a 1-a, doarece a 2-a pleaca acum de pe la 1200-1400 si nu de la 1700 -1800. Asta inseamna confort, ambreiaj mai putin folosit si consum mai mic.
              -consumul a scazut, nemaifiind nevoit sa calc acc. "blana", utilizarea fiind mai "blanda" acum. Cu cauciucuri de iarna de la consum mediu 7.2 la 6.3, cu cauciucuri de vara de la 6.9 la 5.8-5.6. Daca mergi "la blana" consumul e mai mare.
              - cuplu insa mi se pare prea mare pt oras . Chiar daca Doc la redus , tot e mult.La drum lung si vit. mari, parca vrei mai mult, doar e usor sa te inveti cu binele.
              Ca si concluzie:
              Exact asa trebuia sa fie si sa se comporte masina asta. Pot sa inteleg ca e un model 2006, dar nu pot sa inteleg de ce oficial Honda nu a ridicat motorul asta mai sus. Mai ales cand concurenta este chiar la valorile astea (170-180 CP...400Nm).Realmente masina este o placare. Daca mai avea 2 cm in plus la garda si macar dif. central blocabil...era PERFECT!

              Multa Bafta!
              ryloy
              Senior Member
              Last edited by ryloy; 24-05-10, 14:48.
              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ryloy/
              http://www.hotelcehov.ro/

              Comment


              • A aparut un "greiere" pe montantul stanga dintre usi. Banuiesc ca ca de acolo este, adica de la imbinarea dintre plasticul negru de jos cu cel gri deschis de sus. La rece nu se aude nimic oricat as trage sau impinge de ele. Se aude doar in mers, ca un trosnet f fin(de plastic).Daca stau pe locul din spate nu se aude.
                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ryloy/
                http://www.hotelcehov.ro/

                Comment


                • Atunci stai pe locul din spate .
                  Si la mine se aud cateva, dar la ce drumuri sunt ma mir ca mai merge masina.
                  Acum pun pozele cu barele..la ce povestesc colegii n-o s-o vezi prea curand prin Bucuresti ...
                  '08 Honda CR-V 2.2 i-CTDi Executive, Nighthawk Black Pearl

                  NU mai folositi luminile de ceata atunci cand nu trebuie!

                  Comment


                  • ....Sub scaun sofer ....are idee cineva exista "greiere"....???? Eu am unul....voi..??
                    @Ryloy "Realmente masina este o placare"...ori parcare ori plecare...care din ele.....
                    Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                    Comment


                    • placere......pt tine PLACARE...
                      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ryloy/
                      http://www.hotelcehov.ro/

                      Comment


                      • Originally posted by FLORIN CRISTEA View Post
                        ....Sub scaun sofer ....are idee cineva exista "greiere"....???? Eu am unul....voi..??
                        @Ryloy "Realmente masina este o placare"...ori parcare ori plecare...care din ele.....

                        Am un greier in insectarul lui fiu-meu ! Sub scaun sofer ai un greier, dar pe scaun ce ai ?
                        Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                        "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                        "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                        Comment


                        • Pozele...dl WillyCRV..lasati subtilitatile....
                          Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                          Comment


                          • Pozele sunt ok in telefon, le voi pune in laptop si te rezolv, am o perioada cam incarcata, dar gasesc timp si livrez marfa, putintica rabdare !
                            Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                            "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                            "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                            Comment


                            • MMS.....daca poti in numarul de ORANGE...
                              Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                              Comment


                              • Florine, te-am rezolvat, astea sunt toate, altele n-am, ti-am trimis si supliment cu ASIMO si CR-Z !
                                Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                                "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                                "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                                Comment

                                Working...
                                X