IA_ALEX: 07 Honda CR-V 2.2 i-CTDi, Royal Blue Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • IA_ALEX: 07 Honda CR-V 2.2 i-CTDi, Royal Blue Pearl

    Salut! Am masina de prin mai anul trecut.. as fi vrut sa scriu de mai demult pe acest forum dar am tot uitat. Totusi mai bine acum decat niciodata . Pana acum nu am avut nici o problema mecanica. Masina e foarte ok si are tinuta de drum foarte buna. Totusi sunt niste mici chestii care ma deranjeaza- Sistemul bluetooth este destul de greu de utilizat.. asa ca am lasat-o balta. Cotierele- sunt prea sus si nu se pot da mai jos, sunt chiar enervante. 2. Pana acum probabil nu mi-am dat seama, dar face un huruit subtil la turbina cand deccelereaza de pe la 1800 de turatii.. dar se pare ca asa fac toate, pana acum am auzit doar una, dar o sa mai ascult una zilele urmatoare. Consumul este maricel pentru un diesel ( 10l in oras si 7.5 aproximativ in afara dar nu merg incet :twisted: ). Zilele trecute am facut schimbat si uleiul (13000 km), filtrul de ulei si de aer. Cutia este elastica, imi place cum schimba.. Oricum masina este foarte misto si foarte usor de condus.. imi place ca are directia destul de tare, fata de altele. Eu sunt mai mult decat incantat de ea. Ma gandesc acum si la un body kit.. imi place foarte mult mugen dar este mult prea scump. Poate stiti si alte firme care fac pentru masina mea?
    Hang On, Not Done Accelerating

  • #2
    Fi bine venit printre noi Alex!
    Ne bucura ca esti un posesor multumit de masina ta, sa o stapanesti sanatos in continuare si la cat mai multi km fara incidente!
    Body-kit-uri pentru CR-V? Pai cred ca cel mai simplu ar fi sa studiezi accesoriile Honda, scumpe dar simple de comandat in Romania.
    Cat priveste Mugen..........................
    Pe poze te rugam sa folosesti site-ul de casa:

    http://hondafan.etp.ro/gallery/main.php
    HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

    Comment


    • #3
      Multumesc de urari!
      Am sa pun niste poze pe galerie, din pacate nu prea am cu crv-ul dar o sa pun cu civicul.
      Acum despre cauciucuri- cele cu care a venit masina nu sunt prea grozave- dunlop parca all season ma refer aici la iarna.. la prima zapada cand calcam acceleratia intra esp-ul si cand calcam frana intra abs-ul :lol: asa ca am luat continental wintercontact ts790 care sunt excelente.
      O alta chestie pe care am observat-o este ca pedalele nu au o aderenta prea grozava cand sunt ude.. e un sentiment foarte ciudat.. am patit sa imi si alunece piciorul de pe ele.. asa ca o sa caut un set de pedale..
      Hang On, Not Done Accelerating

      Comment


      • #4
        fii binevenit!ai intrat fulminant!! direct in grupul celor cu 2 honde! :wink:
        welcome artyman:
        ex CL7 AT 2006
        CN1 Sport 2005
        KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

        "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

        Comment


        • #5
          Multumesc de urari!
          Hang On, Not Done Accelerating

          Comment


          • #6
            Salut ia_alex si bine ai venit.
            Ce dimensiuni au cauciucurile, la ce pret si de unde le-ai luat?
            Referitor la consum, cam la fel imi iese si mie.
            Desi nu se poate spune ca este o masina care exceleaza la capitolul consum, parerea mea este ca acesta este mai mult decit decent, pentru un SUV 4x4. Totusi, in oras nu consuma mai mult decit un Logan, de exemplu.
            Cotierele - de acord, o problema semnalata si de altii.
            Pedale - nu am patit pina acum.
            Honda CR-V 2.2i-CTDi

            Comment


            • #7
              Salut!
              Cauciucurile sunt 225x60 r18 si le-am luat de pe cauciuridirect.ro (apropo va recomand sa nu ii sunati, doar pe net ca serviciul relatii clienti este sub orice critica) si am dat cam 800 ron(bucata).
              In ceea ce priveste consumul, am condus si inca mai am un rav4 iar in Iasi nu depasea 9 si in afara 7.5 maxim.. dar era totusi benzina de 2000 si nu mergeam economic. Daca mergeam "mosnegeste" imi lua 5-5.5 in afara.. totusi cu crv-ul inca nu am apucat sa merg asa )
              Hang On, Not Done Accelerating

              Comment


              • #8
                pai alex,motoarele toyotei sunt f cuminti.sunt facute extrem de fiabil fara a urmari sa fie si sportive :wink: .sunt f economice atat timp cat nu le dai blana!corrola de 1.4 vvt-i iasi-bucuresti a luat 10% calcata si deh,a mers greu saraca!in iasi daca nu o calci stie sa mearga la 7.5-8.5%.atat!
                ori honda are un diesel construit aproape ca un motor pe benzina! :wink: .ma astept maine poimane ca aia mici si rai cu ochi oblici,sa scoata i-vtec la diesel 8)
                ex CL7 AT 2006
                CN1 Sport 2005
                KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                Comment


                • #9
                  Da, asa e Razvan! Dar sa stii ca o corolla de 1.4 ia mai mult decat un RAV4 de 2.0.. Eu am mers pana la mare cu corolla hatchback si mi-a luat 8.6 parca. Motorul nici nu este prea sportiv la corolla.. destul de slab ca si performante si chiar daca masina e usoara.. pare submotorizata. Totusi este foarte fiabila. In schimb 2000 vvti-ul este un motor foarte bun.. dar cum ai spus si tu nu este sportiv. Mie mi se pare ca trage mult mai bine 1.8-ul de la civic decat 2000 la rav(care se tureaza destul de tare.. ii lipseste a 6-a).. si merge si pana la 7000rpm.. si consuma si putin. Cat despre 2.2-ul de la honda.. TDIIII killer :twisted:
                  Apropo f misto jantele OZ.. sunt din alea 30th edition nu?
                  Hang On, Not Done Accelerating

                  Comment


                  • #10
                    yep.ma pot lauda ca am fost cumva original.doar eu si fartele d-lui fenechiu am avut aceleasi gusturi!toti le-au vaz pe masina si au innebunit.A6-verzuliu cu aceleasi jante,seria 3- 2 buc.....toti maimutoii care pot copia bunul gust!
                    tipul de la care le-am cumparat a vandut de a rupt.sincer ma gandesc sa schimb.dar o sa vedem.
                    oricum ravul consuma fantastic la ceea ce spui tu acolo.pai nu se mai merita diesel la faza asta!
                    ex CL7 AT 2006
                    CN1 Sport 2005
                    KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                    "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                    Comment


                    • #11
                      Salutari !!!!!

                      La problemele amintite de ia_alex subscriu la cotiere, turbina (face un zgomot naspa la reducere) si as mai adauga un scartait al plasticului de la portiera stanga fata....si ce e cel mai jenant dpmdv dak ploua si deschizi haionul iti curge toata apa in cap. In rest multumit de alegere.
                      Despre cauciucuri de iarna am luat Pirelli zerocontact 700 ron/buc de la Profile.
                      Ulei adaugat un litru pina la 10000 km.

                      App. am CRV CDTI Executive din iunie 2007
                      CRV 2.2 i-CTDI Executive 2007

                      Comment


                      • #12
                        Bine ai venit Ade, te asteptam cu poze aici : http://hondafan.etp.ro/gallery/main.php
                        Si un topic separat.
                        multumim!
                        Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                        ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                        Comment


                        • #13
                          hondarii nu prea au i-cdti.inafara de dics,pe care il cunosc,putini membri hondafan sunt motorinari
                          ex CL7 AT 2006
                          CN1 Sport 2005
                          KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                          "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                          Comment


                          • #14
                            De fapt e i-CTDi adica TDIIIIIII(alde audi a-seis). Eu care aveam o aversiune fata de TDI-sti am ajuns unul din ei )) Totusi spre deosebire de VW (celebrul 1.9) motorul de la honda nu face zgomot, mai tare se aude turbina, si este un zgomot f placut sa o auzi Ca sa revin la subiect, si la mine se mai aprindea becul la ulei.. si am mai completat. Da, la haion cand deschizi si e ud.. iti cam ploua in cap.. cel mai nasol e daca e si jegoasa.. atunci bucurie pe haine. Am vazut azi un tip cu un cr-v diesel cred era argintiu cu toba modificata, arata foarte misto.. poate era doar varful cromat, dar era faina.
                            Hang On, Not Done Accelerating

                            Comment


                            • #15
                              toate diesel-urile sug ulei la inceput.se calmeaza ulterior.
                              ex CL7 AT 2006
                              CN1 Sport 2005
                              KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                              "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                              Comment

                              Working...
                              X