LILU: '07 Honda CR-V 2.0 M/T Confort, Nighthawk Black

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut,

    Eu mi-am montat o instalatie de GPL marca BRC in urma cu aproape 2 ani.
    Montajul a fost facut la Pro Gaz din Vernesti. Inca de la inceput, cand le-am spus marca si modelul de masina, mi-au spus despre problema asta cu resetarea nivelului indicat la benzina.
    Oferta pe care mi-au facut-o a fost cu sau fara dispozitivul care reseteaza nivelul.
    Info mai multe gasesti pe thread-ul meu insa povestea pe scurt e asa: dispozitivul montat initial nu functiona corect, adica nu reseta nivelul asa cum ar fi trebuit.
    Astfel am revenit la ei si au montat un alt dispozitiv care reseteaza nivelul combustibilului insa DOAR daca nivelul real este peste 1/2 din rezervor.
    Sunt 2 situatii:
    1 - sa presupunem ca nivelul real de combustibil este de 3/4 in rezervor. Daca mergi la un drum mai lung o sa vezi ca scade nivelul de combustibil chiar daca mergi pe GPL si nu pe benzina - computerul masinii nu stie ca mergi pe GPL si nivelul scade conform cu o estimare facuta de computer, in functie de km parcursi. Dupa ce ai facut prima oprire (oprit motor, scos cheia din contact) dispozitivul face un reset fortat al nivelului de combustibil si pe bord va indica nivelul real. Din observatiile mele dispozitivul nu reseteaza mereu ci doar in cazul in care diferenta dintre nivelul real si cel indicat este cam 1/4 de rezervor.
    Daca faci drumuri scurte (cate 5-10 km/zi) nivelul de combustibil se va reseta 1 data pe saptamana, nu dupa fiecare utilizare.
    2 - nivelul real al combustibilulul este mai putin de 1/2 din rezervor. In acest caz dispozitivul nu mai face nimic. Chiar daca mergi pe GPL si nu pe benzina nivelul de combustibil va scadea pana cand rezervorul pare ca este gol.
    Astfel pentru ca 'resetarea' de nivel sa functioneze trebuie ca nivelul real de benzina sa fie mai mare decat 1/2 din rezervor, practic sa ai mereu mai mult de jumatate in rezervor.

    Eu sunt foarte multumit de instalatia de GPL, nu sesizez nici o diferenta de putere intre benzina si GPL.
    Am aproape 30.000 km de cand am montat GPL si totul este in regula.
    Info suplimentare gasesti pe thread-ul meu sau imi poti trimite PM.

    Sper ca info de mai sus sa-ti fie de folos!

    Comment


    • #17
      multumesc de informatii ! acum am deschis topicul tau si am inceput sa-l citesc
      My cars:
      07' Honda CR-V 2.0
      88' Honda Prelude 2.0
      Ex:04' Honda Civic 1.3 hibrid

      Comment


      • #18
        ola !

        Am terminat un plin de GPL si datele arata ca am facut cam 300-310 km cu aprox 42l de gaz (undeva la 110 lei) ... not bad I must say. Asta s-ar traduce intr-un consum de aprox 14% de gaz sau un 6.5-7% echivalentul in benzina.
        Acum ma gandesc ca poate era bine sa fi optat pentru butelia mai mare, de 59l care era si mai plata si asa scapam si de problema plansei din portbagaj care a fost inaltata, dar paguba nu e asa mare pentru ca am luat o tava cauciucata care mascheaza destul de bine acest incovenient.
        Click image for larger version  Name:	IMG_3141.JPG Views:	1 Size:	71.2 KB ID:	850017

        Cum am mai prins niste momente libere de timp zilele trecute m-am mai jucat un pic pe la masina:
        - i-am inlocuit antena clasica cu una mai moderna, cum am vazut ca are si cr-v-ul nou ( gata vopsita in negru lucios, comandata de pe ebay, montajul cu dubla adeziva simplu si rapid)
        Click image for larger version  Name:	IMG_2875.JPG Views:	1 Size:	88.8 KB ID:	850018Click image for larger version  Name:	IMG_3163.JPG Views:	1 Size:	112.8 KB ID:	850019
        Click image for larger version  Name:	IMG_3164.JPG Views:	1 Size:	95.0 KB ID:	850020

        - am vopsit cu vopsea caucicata (pentru a putea sa o indepartez oricand) grila fata cromata si bandoul spate, cel cromat. a durat mai mult pregatirea si mascarea elementelor dar rezultatele ma incanta
        Click image for larger version  Name:	IMG_3170.JPG Views:	1 Size:	108.8 KB ID:	850021
        Click image for larger version  Name:	IMG_3172.JPG Views:	1 Size:	109.5 KB ID:	850022
        Click image for larger version  Name:	IMG_1953.JPG Views:	2 Size:	92.3 KB ID:	850023
        Click image for larger version  Name:	IMG_3175.JPG Views:	1 Size:	96.0 KB ID:	850024

        Pun o poza si cu situatia de sub capota:
        Click image for larger version  Name:	IMG_3171.JPG Views:	1 Size:	93.3 KB ID:	850025
        Se vede clar ca instalatia GPL e nou instalata si a fost pusa profi - baietii la care am fost sunt experti pe gpl pe cr-v-uri. Ce se mai vede de asemenea e murdaria datorata lipsei scutului motor - probabil urmatoarea achizitie pe care urmeaza sa o fac, insa inca nu sunt decis daca voi alege cel OEM de plastic sau voi lua unul metalic, si evidenta problema la garnitura chiuloasei - problema evidentiata de cei de la service-ul GPL; tot ei mi-au spus ca au mai facut reparatia si ca ar fi o problema comuna la cr-v doar ca se gaseste cam greu acea garnitura ... vom vedea...
        My cars:
        07' Honda CR-V 2.0
        88' Honda Prelude 2.0
        Ex:04' Honda Civic 1.3 hibrid

        Comment


        • #19
          well..
          am zis ca imi lipsea un capac / protectie de praf de la farul din dreapta ?
          pai ... am cautat putin pe net si dupa cateva minute m-am gandit ca defapt as putea sa-l fac eu
          Am deschis laptopul, am facut in fusion modelul 3d dupa masuratorile luate de pe celalalt capac care il aveam si dupa 4 ore de printat aveam un replacement la capac
          long live 3d printers !
          mai trebuie finisat putin si vopsit cu negru, ca sa fie de acolo
          Attached Files
          My cars:
          07' Honda CR-V 2.0
          88' Honda Prelude 2.0
          Ex:04' Honda Civic 1.3 hibrid

          Comment


          • #20
            A mai avut cineva probleme cu uleiul scurs la capacul motorului ca in poza de mai jos ?
            Ce garnituri trebuie schimbate ?
            My cars:
            07' Honda CR-V 2.0
            88' Honda Prelude 2.0
            Ex:04' Honda Civic 1.3 hibrid

            Comment


            • #21
              Cred ca e chiar garnitura de la capacul chiulasei. Dar poti intreba la un service Honda, sa fii sigur.
              O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

              Comment


              • #22
                Salut ! Aparent e vorba doar de garnitura capacului si e undeva la 30-40 lei... am dat comanda.. urmeaza sa vina si sa o montez.
                Am o intrebare pentru cunoscatori, exista posibilitatea sa se activeze din calculatorul masinii functii precum follow me home ?
                My cars:
                07' Honda CR-V 2.0
                88' Honda Prelude 2.0
                Ex:04' Honda Civic 1.3 hibrid

                Comment


                • #23
                  Salut !
                  Am avut parte de un mic eveniment neplacut saptamana trecuta la CR-V. Dintr-un exces de zel, mi-a fost curatata masina de zapada de socru si odata cu zapada de pe luneta a dat jos si storpitorul de lichid de parbriz ).
                  Initial am cautat sa cumpar unul nou, dar avand stropitorul rupt la dispozitie m-am uitat pe o schema pe net si am decis sa-l repar daca se poate.
                  A fost nevoie doar sa scot plasticul care acopera al 3-lea stop si cu ocazia asta am observat ca acel bel era ars, asa ca l-am schimbat.
                  Stropitorul are un filet la capat pe care se monteaza o piulita ce il fixeaza pe luneta, de acolo s-a rupt, din dreptul filetului. L-am desfacut, l-am lipit cu picatura si l-am montat la loc si acum functioneaza perfect.
                  Pana mi-am facut timp sa fac reparatia au trecut 2 zile, din cauza ca era prea frig afara, motiv pentru care a inghetat (asa cred) si lichidul de pe conducta asa de mult incat nici pe parbriz nu mai stopea. Acum totul e ok .
                  Incerc zilele viitoare sa-mi montez camera de bord dar cu alimentarea hardwired pe cablurile de curent de la bricheta.. la fel .. cand va fi mai cald .


                  P.S.
                  As mai adauga postarii anterioare: se poate activa functia de pliere automata a oglinzilor la inchiderea masinii, sau la apasare mai lunga ? la fel, exista un control al geamurilor din telecomanda ?
                  Lilu
                  Senior Member
                  Last edited by Lilu; 26-11-18, 08:57.
                  My cars:
                  07' Honda CR-V 2.0
                  88' Honda Prelude 2.0
                  Ex:04' Honda Civic 1.3 hibrid

                  Comment


                  • #24
                    Pentru PS: Nu si Nu.

                    Hardwire de ce nu il faci direct in fuse box? E mai simplu, mai usor de mascat si ajungi mai usor acolo cu firul.
                    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      mi-ai dat o idee buna, o sa vad cum fac.

                      Ieri am comis-o .. dorind sa schimb un bec de semnalizare de la farul dreapta, am scapat becul in far ... :| ... aparent, nu a intrat bine in soclu si in momentul in care l-am bagat in far, a cazut pur si simplu ... acum trebuie sa caut o solutie sa-l scot de acolo...#facepalm
                      Lilu
                      Senior Member
                      Last edited by Lilu; 27-11-18, 12:17.
                      My cars:
                      07' Honda CR-V 2.0
                      88' Honda Prelude 2.0
                      Ex:04' Honda Civic 1.3 hibrid

                      Comment


                      • #26
                        exista prin comert la magazinele gen Horbach (zic de asta ca stiu sigur) scula care are un soi de gheare care au si magnet
                        gen
                        https://www.emag.ro/set-2-buc-recupe.../pd/D057DFBBM/

                        am scos eu un bec dintr-un far de Corolla cu una d-asta
                        "Ethics. That's always so inconvenient."
                        Cal Lightman

                        Comment


                        • #27
                          Mersi Turkish,
                          Am gasit pe echipamente-serviceauto.ro un recuperator simplu cu gheara si chiar ma bucur ca l-am luat ca am rezolvat in 1-2 minute treaba. Cu ocazia asta am mai cumparat o scula doua de pe site-ul mentionat, observand ca au preturi decente. recomand.

                          Dupa ce am recuperat becul pierdut, am instalat un set de becuri led cu functie dubla : pozitie alba in locasul de semnalizare si tot acolo si semnalizarea portocalie. Un fel de pozitie americana / us style parking lights doar ca ceva mai "fancy"
                          Kit-ul l-am luat de pe eBay si a necesitat sa leg un fir la pozitie. A venit cu tot cu resitori insa tot am problema in care semnalizeaza repede (dar cand apesi avaria sau inchizi din telecomanda e ok).
                          Am vrut sa verific daca e cumva din cauza faptului ca am becuri led si pe stopurile spate, punand in socul de semnalizare fata becurile originale dar problema persista.
                          O sa mai analizez situatia si o sa vad ce are.
                          O chestie curioasa totusi, astazi, in trafic, in timp ce viram, am observat ca deodata a inceput sa semnalizeze corect, in tempo-ul obisnuit, dupa care a revenit... sa fie un contact imperfect undeva? in special cel care intra in resistori oare ? Voi analiza.
                          Poze:

                          My cars:
                          07' Honda CR-V 2.0
                          88' Honda Prelude 2.0
                          Ex:04' Honda Civic 1.3 hibrid

                          Comment


                          • #28
                            Salut, am si eu aproape aceleasi becuri de semnalizare, problema este la firul care intra in rezistor, la unul dintre ele, eu l-am "infipt" mai bine in el si nu a mai facut asa. Eu am accord dar e la fel, am legat firul la pozitie in mufa, rezistorul l-am lipit de caroserie cu banda dublu adeziva. Se aprinde in acelasi timp cu ledurile de pe pozitie.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Elisey View Post
                              Salut, am si eu aproape aceleasi becuri de semnalizare, problema este la firul care intra in rezistor, la unul dintre ele, eu l-am "infipt" mai bine in el si nu a mai facut asa. Eu am accord dar e la fel, am legat firul la pozitie in mufa, rezistorul l-am lipit de caroserie cu banda dublu adeziva. Se aprinde in acelasi timp cu ledurile de pe pozitie.
                              Mersi de sfat, ma gandeam eu ca poate fi de la rezistori, o sa vad ce-i pot face.
                              Eu la pozitiile clasice din far am renuntat in favoarea astora.
                              My cars:
                              07' Honda CR-V 2.0
                              88' Honda Prelude 2.0
                              Ex:04' Honda Civic 1.3 hibrid

                              Comment


                              • #30
                                Sigur nu ai un bec ars pe semnalizare? Sau curentul de pozitie intra pe semnalizare?

                                In general cand face iute, masina detecteaza un bec ars pe semnalizare si face asa pentru a te anunta.

                                Comment

                                Working...
                                X