Am efectuat și revizia majoră la Asko. S-au ocupat de mine Lucian și mecanicul Sorin (impecabil). Īn plus de revizia obișnuită, au mai īnlocuit o bieletă de direcție, un cap de bară, bucșile pentru bara stabilizatoare și cāteva mărunțișuri. Am refăcut geometria și testele de frānă și amortizoare. Telescopul scurs am ales să nu īl īnlocuiesc acum, pentru că are 80% și nu se simte nimic īn rulaj. Da, și pentru că este aproximativ 1000 lei. Jesus! Am rugat pe Sorin să verifice partea stāngă, cea bănuită că a fost reparată, dar mi-a zis că nu vede nimic suspect, iar dacă a fost făcută o reparație acolo, este făcută așa cum trebuie. Caz īnchis pentru mine.
La final, foarte mulțumit (mai puțin de costul orei de manoperă, care este senzațional și se simte la 7 ore de manoperă).
Pānă la urmă, ajuns acasă, m-a luat valul reviziei și am cumpărat / comandat și următoarele:
- un set jante 18 inch 7J ET50 pentru viitoarele anvelope de vară, identice cu cele pe care le am (ten spoke), găsite pe olx, īn stare excelentă, la 400 euro;
- senzorii de parcare originali Honda de pe ebay (24 lire / senzor central spate și 35 lire / senzor lateral, prețuri muuuult sub cele de la reprezentanța Asko - aprox. 200 euro / buc);
- barele transversale originale Honda de pe coxmotorparts;
- un suport de bicicletă original Honda care se montează pe barele transversale (de pe olx, neutilizat).
Dacă mai are cineva astfel de suporți de bicicletă originali Honda, sunt īn căutare de īncă 3 bucăți (am nevoie de 4 īn total, deși nu sunt sigur dacă intră 3 sau 4 pe barele transversale).
Cam atāt cu revizia ei, sunt foarte mulțumit de cum se prezintă, cred și sper că mă voi putea bizui pe ea pentru următorii 10 ani. Funcționează ireproșabil, mă simt confortabil cānd o conduc, consumul este decent și mă felicit pentru decizia de a o cumpăra.
Cam atāt și cu descrierea mașinii, īn afară că am aflat că este modelul Executive (fără navigație și CMBS), mai multe nu știu ce să mai spun și mă voi opri aici.
P.S. Cine are nevoie de 0.5 litri ulei de frānă Honda, 3 x 1 litru lichid de răcire Honda Type 2 sau 1 litru Power Steering Fluid PSF-S Honda (luate de pe coxmotorparts și rămase ca plus), mă poate contacta. Rog moderatorii să nu mă sancționeze, le-aș fi pus la Mica publicitate, dar cred că datorită postărilor insuficiente, nu am īncă dreptul la a deschide subiecte.
Pace!
La final, foarte mulțumit (mai puțin de costul orei de manoperă, care este senzațional și se simte la 7 ore de manoperă).
Pānă la urmă, ajuns acasă, m-a luat valul reviziei și am cumpărat / comandat și următoarele:
- un set jante 18 inch 7J ET50 pentru viitoarele anvelope de vară, identice cu cele pe care le am (ten spoke), găsite pe olx, īn stare excelentă, la 400 euro;
- senzorii de parcare originali Honda de pe ebay (24 lire / senzor central spate și 35 lire / senzor lateral, prețuri muuuult sub cele de la reprezentanța Asko - aprox. 200 euro / buc);
- barele transversale originale Honda de pe coxmotorparts;
- un suport de bicicletă original Honda care se montează pe barele transversale (de pe olx, neutilizat).
Dacă mai are cineva astfel de suporți de bicicletă originali Honda, sunt īn căutare de īncă 3 bucăți (am nevoie de 4 īn total, deși nu sunt sigur dacă intră 3 sau 4 pe barele transversale).
Cam atāt cu revizia ei, sunt foarte mulțumit de cum se prezintă, cred și sper că mă voi putea bizui pe ea pentru următorii 10 ani. Funcționează ireproșabil, mă simt confortabil cānd o conduc, consumul este decent și mă felicit pentru decizia de a o cumpăra.
Cam atāt și cu descrierea mașinii, īn afară că am aflat că este modelul Executive (fără navigație și CMBS), mai multe nu știu ce să mai spun și mă voi opri aici.
P.S. Cine are nevoie de 0.5 litri ulei de frānă Honda, 3 x 1 litru lichid de răcire Honda Type 2 sau 1 litru Power Steering Fluid PSF-S Honda (luate de pe coxmotorparts și rămase ca plus), mă poate contacta. Rog moderatorii să nu mă sancționeze, le-aș fi pus la Mica publicitate, dar cred că datorită postărilor insuficiente, nu am īncă dreptul la a deschide subiecte.
Pace!
Comment