TEMPLARS: '07 Honda CR-V 2.0 A/T echipare?, Sparkle Grey Pearl

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am efectuat și revizia majoră la Asko. S-au ocupat de mine Lucian și mecanicul Sorin (impecabil). În plus de revizia obișnuită, au mai înlocuit o bieletă de direcție, un cap de bară, bucșile pentru bara stabilizatoare și câteva mărunțișuri. Am refăcut geometria și testele de frână și amortizoare. Telescopul scurs am ales să nu îl înlocuiesc acum, pentru că are 80% și nu se simte nimic în rulaj. Da, și pentru că este aproximativ 1000 lei. Jesus! Am rugat pe Sorin să verifice partea stângă, cea bănuită că a fost reparată, dar mi-a zis că nu vede nimic suspect, iar dacă a fost făcută o reparație acolo, este făcută așa cum trebuie. Caz închis pentru mine.
    La final, foarte mulțumit (mai puțin de costul orei de manoperă, care este senzațional și se simte la 7 ore de manoperă).

    Până la urmă, ajuns acasă, m-a luat valul reviziei și am cumpărat / comandat și următoarele:
    - un set jante 18 inch 7J ET50 pentru viitoarele anvelope de vară, identice cu cele pe care le am (ten spoke), găsite pe olx, în stare excelentă, la 400 euro;
    - senzorii de parcare originali Honda de pe ebay (24 lire / senzor central spate și 35 lire / senzor lateral, prețuri muuuult sub cele de la reprezentanța Asko - aprox. 200 euro / buc);
    - barele transversale originale Honda de pe coxmotorparts;
    - un suport de bicicletă original Honda care se montează pe barele transversale (de pe olx, neutilizat).
    Dacă mai are cineva astfel de suporți de bicicletă originali Honda, sunt în căutare de încă 3 bucăți (am nevoie de 4 în total, deși nu sunt sigur dacă intră 3 sau 4 pe barele transversale).

    Cam atât cu revizia ei, sunt foarte mulțumit de cum se prezintă, cred și sper că mă voi putea bizui pe ea pentru următorii 10 ani. Funcționează ireproșabil, mă simt confortabil când o conduc, consumul este decent și mă felicit pentru decizia de a o cumpăra.
    Cam atât și cu descrierea mașinii, în afară că am aflat că este modelul Executive (fără navigație și CMBS), mai multe nu știu ce să mai spun și mă voi opri aici.

    P.S. Cine are nevoie de 0.5 litri ulei de frână Honda, 3 x 1 litru lichid de răcire Honda Type 2 sau 1 litru Power Steering Fluid PSF-S Honda (luate de pe coxmotorparts și rămase ca plus), mă poate contacta. Rog moderatorii să nu mă sancționeze, le-aș fi pus la Mica publicitate, dar cred că datorită postărilor insuficiente, nu am încă dreptul la a deschide subiecte.

    Pace!
    2.0 A/T Honda CR-V 2007

    Comment


    • #17
      Originally posted by TemplarS View Post
      Am efectuat și revizia majoră la Asko. S-au ocupat de mine Lucian și mecanicul Sorin (impecabil). În plus de revizia obișnuită, au mai înlocuit o bieletă de direcție, un cap de bară, bucșile pentru bara stabilizatoare și câteva mărunțișuri. Am refăcut geometria și testele de frână și amortizoare. Telescopul scurs am ales să nu îl înlocuiesc acum, pentru că are 80% și nu se simte nimic în rulaj. Da, și pentru că este aproximativ 1000 lei. Jesus! Am rugat pe Sorin să verifice partea stângă, cea bănuită că a fost reparată, dar mi-a zis că nu vede nimic suspect, iar dacă a fost făcută o reparație acolo, este făcută așa cum trebuie. Caz închis pentru mine.
      La final, foarte mulțumit (mai puțin de costul orei de manoperă, care este senzațional și se simte la 7 ore de manoperă).

      Până la urmă, ajuns acasă, m-a luat valul reviziei și am cumpărat / comandat și următoarele:
      - un set jante 18 inch 7J ET50 pentru viitoarele anvelope de vară, identice cu cele pe care le am (ten spoke), găsite pe olx, în stare excelentă, la 400 euro;
      - senzorii de parcare originali Honda de pe ebay (24 lire / senzor central spate și 35 lire / senzor lateral, prețuri muuuult sub cele de la reprezentanța Asko - aprox. 200 euro / buc);
      - barele transversale originale Honda de pe coxmotorparts;
      - un suport de bicicletă original Honda care se montează pe barele transversale (de pe olx, neutilizat).
      Dacă mai are cineva astfel de suporți de bicicletă originali Honda, sunt în căutare de încă 3 bucăți (am nevoie de 4 în total, deși nu sunt sigur dacă intră 3 sau 4 pe barele transversale).

      Cam atât cu revizia ei, sunt foarte mulțumit de cum se prezintă, cred și sper că mă voi putea bizui pe ea pentru următorii 10 ani. Funcționează ireproșabil, mă simt confortabil când o conduc, consumul este decent și mă felicit pentru decizia de a o cumpăra.
      Cam atât și cu descrierea mașinii, în afară că am aflat că este modelul Executive (fără navigație și CMBS), mai multe nu știu ce să mai spun și mă voi opri aici.

      P.S. Cine are nevoie de 0.5 litri ulei de frână Honda, 3 x 1 litru lichid de răcire Honda Type 2 sau 1 litru Power Steering Fluid PSF-S Honda (luate de pe coxmotorparts și rămase ca plus), mă poate contacta. Rog moderatorii să nu mă sancționeze, le-aș fi pus la Mica publicitate, dar cred că datorită postărilor insuficiente, nu am încă dreptul la a deschide subiecte.

      Pace!
      senzori de parcare gasesti pe olx la 150 ron buc, am cumparat eu si merg brici

      Comment


      • #18
        Originally posted by George_pericol View Post
        senzori de parcare gasesti pe olx la 150 ron buc, am cumparat eu si merg brici
        Am văzut anunțul, acum prețul este de 220 lei. Sunt aceeași senzori ca cei pe care i-am comandat pe ebay (nu cred că am făcut mare economie, dar dacă tot m-am obișnuit cu comenzile din .co.uk ...). Astăzi mi-au sosit senzorii laterali, îi aștept pe cei centrali-spate zilele următoare.

        Spune-mi, te rog, înlocuirea lor necesită demontarea barelor față și spate sau nu? Ai apelat la service-ul Honda? Încă nu m-am băgat pe sub mașină să văd ce posibilități am, iar vineri este posibil să ajung la Asko, în caz că nu-mi este la îndemână înlocuirea lor.
        2.0 A/T Honda CR-V 2007

        Comment


        • #19
          Originally posted by TemplarS View Post
          Am văzut anunțul, acum prețul este de 220 lei. Sunt aceeași senzori ca cei pe care i-am comandat pe ebay (nu cred că am făcut mare economie, dar dacă tot m-am obișnuit cu comenzile din .co.uk ...). Astăzi mi-au sosit senzorii laterali, îi aștept pe cei centrali-spate zilele următoare.

          Spune-mi, te rog, înlocuirea lor necesită demontarea barelor față și spate sau nu? Ai apelat la service-ul Honda? Încă nu m-am băgat pe sub mașină să văd ce posibilități am, iar vineri este posibil să ajung la Asko, în caz că nu-mi este la îndemână înlocuirea lor.
          i am schimbat cand am avut la vopsit bara fata si spate, pe spate merg sigur shimbati si cu bara pe masina

          Comment


          • #20
            Nu am mai intrat de ceva timp pe forum.
            Senzorii pe spate i-am schimbat destul de ușor (singur), a fost nevoie să demontez bara spate totuși. Există un tutorial video pe internet, foarte util. În lipsa unui tutorial (si a îndemânării), senzorii pe față i-am schimbat la ASKO. Toți funcționează așa cum trebuie.
            Impresii după 8 luni de utilizare:
            Comfortabilă, dar greoaie când aveam nevoie să fie sportivă (accelerări bruște, dar astea au fost momente mai rare), consum mediu făcut de mine 11 l/100km (condus bătrânesc/cu bebe în mașină), consum mediu în oraș făcut de soție 22 l/100km (da, am scris corect, se întâmplă la mine fenomenul asta..). Tehnic, nicio problemă. Nu sunt zgomote anormale, este silențioasă pe drum denivelat, toate sistemele funcționează foarte bine. Mulțumiți de ea.
            Nu am reușit să găsesc lanțuri de iarnă pentru roți de 18 inch. Dacă are cineva o sugestie, ar fi bine-venită.
            Să auzim și de bine!
            2.0 A/T Honda CR-V 2007

            Comment


            • #21
              22l la suta...ceva nu e in regula. Este imens.
              Lanturi, recomand de aici: ://portbagajeauto.ro/ - e reprezentanta Thule. Oameni seriosi. Eu de acolo am luat.
              CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

              Comment


              • #22
                Stiu. Dar problema nu este la mașină ... La mine consumul este normal (9 exterior, 10.7 combinat).
                Acum referitor la lanțuri, mulțumesc pentru link, am rezolvat!
                2.0 A/T Honda CR-V 2007

                Comment


                • #23
                  cum se comporta crv-ul cu 2.0 automat în depășire cu aerul condiționat pornit? se poate face o depășire decenta?

                  Comment


                  • #24
                    chivu24 - CR-V 2.0 A/T este o masina lenesa dar comfortabila. Face 0-100 in aproape 13 secunde, dar la depasiri nu ai probleme - apesi butonul D3 (un fel de mod sport) si dai talpa. Nu am simtit diferenta cu sau fara A/C.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by chivu24 View Post
                      cum se comporta crv-ul cu 2.0 automat în depășire cu aerul condiționat pornit? se poate face o depășire decenta?
                      Eu cred că depinde ce mașină vrei să depășești, în primul rând. În al doilea rând, trebuie să știi cum se mișcă o mașină pe benzină și să nu uiți că are și mai mult de 3000 RPM
                      I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                      My cars:

                      '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                      '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                      '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                      '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                      EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                      EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                      EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                      EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                      EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                      EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                      Comment


                      • #26
                        eu conduc de 10 ani un 1.6 de 100hp cu transmisie automata în 4 trepte care ma cam omoară dacă e nevoie sa depășesc un tir, mai ales dacă merge aerul condiționat. am 0-100 in 13 secunde dar depinde și ce fel de reprize au mașinile pentru depășire.
                        ma gândeam sa iau un crv in configurația aceasta dar as vrea sa fac depășirile ceva mai relaxat.

                        Comment


                        • #27
                          Aerul conditionat pare sa nu afecteze eficacitatea accelerarii. Poti face depasiri mai rapide numai folosindu-te de D3. Nu e tocmai relaxant sa apesi mereu D3 daca faci depasiri multiple si ai un stil de condus mai agresiv.
                          Eu personal, pe drumuri aglomerate, fac depasirile numai folosind D3. Altfel, mai bine stau in coloana, pentru ca, neturata, raspunde greeeu.


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          2.0 A/T Honda CR-V 2007

                          Comment

                          Working...
                          X