flavius89: '08 Honda CR-V 2.2i-CDTI M/T Executive, Royal Blue Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Iti zic eu ca o sa se murdareasca in continuare geamul spate.
    Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
    Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

    Comment


    • #32
      Carligul ce marca este? Mersi.

      Comment


      • #33
        Jantele sunt superbe.

        Comment


        • #34
          @cerevelu - Multam fain de apreciere! Asa ne dorim, sa fie o colaboare pe termen lung cu satisfactii la volanul ei.
          In cazul de fata la eleron, am vazut ca are posibiltatea sa fie infiletat pe colturi de 2+2 suruburi, iar pe toata lungimea lui cred ca e bine sa fie adaugat un contur subtire de cauciuc siliconic. Urmeaza sa-l montez cat de curand.

          @raducu - I have no ideea. N-am vazut ceva stante/ tablite pe el, Ma gandesc ca o fi fost pus aftermarket prin Germania - e un model destul de robust, are ca suport un trapez metalic ce vine pe sasiu.

          @scarr - Merci! A fost un model ce m-am gandit sa fie integrat corect in design-ul unui Cr-V cu valente de eleganta.

          Comment


          • #35
            Originally posted by flavius89 View Post
            I have no ideea. N-am vazut ceva stante/ tablite pe el, Ma gandesc ca o fi fost pus aftermarket prin Germania - e un model destul de robust, are ca suport un trapez metalic ce vine pe sasiu.
            Daca gasesti ceva legat de marca carligului, un cod sau orice altceva, te rog sa ma anunti. Cel tarziu in primavara doresc sa-mi montez carlig la ea. Poti sa-mi spui de unde ai comandat eleronul? Am mai vazut pe CR-Vuri si imi place mult. Mersi

            PS: Frumoasa masina! Multi km fara probleme. Si da, jantele alea, superbe rau de tot! Nu le vinzi?

            Comment


            • #36
              @raducu - azi am stat destul de mult sub masina cu mecanicul si n-am gasit o informatie lizibila pentru carlig dar voi sapa pe net dupa modelul acesta. Multam fain de gand si da, apreciez, o sa intreb furnizorul de unde le-am procurat daca mai poate aduce un set de genul daca esti interesat.

              In ultimele zile masinuta a stat mai mult pe elevator si a avut din nou parte de cateva lucrari de mentenanta.

              Instalat:
              - Eleronul haion - instalat doar prin 2+2 suruburi pe colturile lui, suruburi de 6mm, dat gauri cu burghiu de 7mm, gresat, instalat si s-a asezat excelent pe haion. Cand se va face mai cald, il voi da jos din suruburi si ma gandesc sa i aplic un strat de cauciuc siliconic si pe urma din nou insurubat.

              - Toba finala inox ce a inlocuit vechea toba OE cam ruginita si inestetica.; acum spatele are un nou look placut si elegant cu tips-urile mai moderne.

              - Bucsele de la bratele superioare spate schimbate

              - Ulei Cutia Viteza 75w80 Xado si ulei grup spate Xado

              - ornament protectie bara spate in zona de incarcare cu inscriptia cr-v (va fi mega util pe viitor)

              - Arcurile Spate inclocuite pe producator aftermaket Kyb + saibe inaltatoare de 1cm ce le-am instalat intre sasiul masinii si suportul de la arc. Cu ajutorul noile arcuri am castigat aproxmiativ 2-3cm inaltime pe spate. Exact de cat aveam nevoie (imi lipsea) sa egalizez diferentele de garda la sol cu puntea fata. De aceasta realizare sunt mega incantat azi, cand stiu cat a munci mecanicul sa schimbe arcurile... necesita multa rabdare si migala, se dau greu jos.

              Pentru cei care aveti problema mea sau a multor colegi ce au spatele lasat vizibil, recomand miscarea ce am aplicat-o pe jucaria mea. Aaaa ... si ca bonus: spatele a devenit mult mai moale si placut la denivelari. Nu mai e atat de stiff ca la arcurile vechi.

              Pe scurt am terminat tot ce am putut sa schimb pe puntea spate la partea de articulatie/ suspensie. Maine revin in service se termin tot ce am de schimbat acum pe puntea fata, au mai ramas bucsele mari de la brat, bucsele mici ce oscileaza bratul si pivotii. Voi ce alte lucrari de mentenanta mai faceti la Cr-V-urile voastre?
              Attached Files
              flavius89
              Junior Member
              Last edited by flavius89; 18-01-18, 00:04.

              Comment


              • #37
                Uleiul de cutie si diferential trebuia sa le iei de la Honda MTF si DPS-F... la Honda e un pic altfel fata de alte marci si uleiul OEM e fix ce trebuie.
                '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                sigpic

                Comment


                • #38
                  @ticker - iti dau dreptate, e varianta safe si poate cea mai corecta, dar, eu de ceva timp pe 4 masini personale pun uleiurile doar de la http://xado.ro/index.html
                  Nu ca vreau sa le fac reclama, e strict experienta mea cu ei, dar prin ei am salvat o cutie de viteze la un seria 5 si imbunatatit ca sunet alte motoare diesel .

                  In cazul in care voi observa ca ceva nu e in regula, voi pune oe honda, dar deocamdata am sesizat ca levierul schimbatorului de viteza merge mai usor in viteze. La grup nu prea am cum sa vad diferentele before-after momentan.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by flavius89 View Post
                    @raducu - azi am stat destul de mult sub masina cu mecanicul si n-am gasit o informatie lizibila pentru carlig dar voi sapa pe net dupa modelul acesta. Multam fain de gand si da, apreciez, o sa intreb furnizorul de unde le-am procurat daca mai poate aduce un set de genul daca esti interesat.
                    La primavara o sa am nevoie de inca un set de jante, inca nu sunt hotarat ce sa iau. Pastram legatura.

                    Originally posted by flavius89 View Post
                    ornament protectie bara spate in zona de incarcare cu inscriptia cr-v (va fi mega util pe viitor)
                    O poza cu el? M-ai facut curios.


                    Originally posted by flavius89 View Post
                    Arcurile Spate inclocuite pe producator aftermaket Kyb + saibe inaltatoare de 1cm
                    Poti sa-mi dai pe privat de unde ai luat saibe inaltatoare speciale pentru Honda? Eu cautam de 3 cm, dar n-am vazut nici de 1 cm, eu vroiam sa-mi fac la strung. Am diferenta de 0,5 cm din ce am masurat eu (adica spatele mai jos decat fata). Dar as pune de 1 cm pe fata si 3 pe spate.

                    Comment


                    • #40
                      Nu cred ca faci bine sa pui acel Xado. Ticker are dreptate in ceea ce spune.
                      "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                      "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                      Comment


                      • #41
                        Revin īn atenția voastră cu o problema mai veche cu cruise controlul după resoftare. Ma chinui de cāteva zile impreuna cu tunerul local cu diferite versiuni de soft să-l facem sa meargă și nu vrea sub nici o forma sa stea stabil.
                        In momentul de fata cuplează, rămāne stabil on atāta timp cāt nu ma dau la ea și nu abuzez de accelerație, după ce o calc, īn cāteva secunde se decupleaza și nu și mai revine pana nu repornește motorul.

                        Are idee cineva ce ar trebui editat in filă să-l pot face sa rămānă stabil?
                        flavius89
                        Junior Member
                        Last edited by flavius89; 18-01-18, 16:38.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by flavius89 View Post
                          Revin īn atenția voastră cu o problema mai veche cu cruise controlul după resoftare. Ma chinui de cāteva zile impreuna cu tunerul local cu diferite versiuni de soft să-l facem sa meargă și nu vrea sub nici o forma sa stea stabil.
                          In momentul de fata cuplează, rămāne stabil on atāta timp cāt nu ma dau la ea și nu abuzez de accelerație, după ce o calc, īn cāteva secunde se decupleaza și nu și mai revine pana nu repornește motorul.

                          Are idee cineva ce ar trebui editat in filă să-l pot face sa rămānă stabil?
                          e foarte simplu de rezolvat, asa am patit si eu si a rezolvat DOC problema, in 5 min a rezolvat problema la mine.

                          Comment


                          • #43
                            George, am urmarit topicul tau si am observat ca ai avut aceeasi problema, cunosti cumva ce anume a scris in fila sau recomanzi sa-i fac in privat o intrebare?

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by flavius89 View Post
                              George, am urmarit topicul tau si am observat ca ai avut aceeasi problema, cunosti cumva ce anume a scris in fila sau recomanzi sa-i fac in privat o intrebare?
                              vb cu Doc , stiu sigur ca a sters tot si a facut o ca inainte, si a pus softul din nou, prima data a fost pus de altcineva si lipsea ceva. vb cu el

                              Comment


                              • #45
                                apropo , cum ai inaltat masina pe spate ? vreau s o fac si eu si imi comand si alte arcuri mai inalte, ce ai mai pus si de unde ai luat ? mie imi atinge pe spate putin cu 4 pers in ea, am 245 pe spate.

                                Comment

                                Working...
                                X