Soni: '09 Honda CR-V 2.2 i-CTDI, M/T Executive, Nighthawk Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Soni: '09 Honda CR-V 2.2 i-CTDI, M/T Executive, Nighthawk Black Pearl

    Salut. De 2 zile dețin a doua Honda. Acordul a trecut pe mâna soției și eu m-am ales cu un cr-v.
    E executiv fără navigație, piele crem, plafon panoramic cred că așa îi spune, xenon, genți pe 18 , 72000 km, istoric service la honda, interior ținut destul de bine.
    Ce sa zic e diesel, încă nu m-am obișnuit cu trecerea de la accord 2.0 benzina. Am tendința sa o duc sus în ture 😁. De consum încă nu pot sa fiu sigur, în bord îmi da un 7 la suta. Mai vedem după un plin două. Fac zilnic 80 km dus întors la serviciu.
    Pe moment as avea câteva întrebări.
    1. Unde e scrumiera 😁😁
    2. Se aude un zgomot metalic la motor, nu știu de unde, în zona curelei de servicii.
    3. Se aude un fluierat începând de la turații mici, după care zgomotul motorului o astupă. Cred ca turbina.
    4. E normal sa crească asa repede în ture? 1 și a 2 practic pleci de pe loc.
    5. Cu motorul pornit am scos busonul de la ulei. Stropește foarte tare. E normal?
    6. În momentul în care iau o curbă la stânga, de exemplu în sens giratoriu, simt o scăpare în volan. Eu îl țin pe traiectoria de mers și volanul îl simt ca revine înapoi. E greu de explicat.


    Revin cu poze și mai multe detalii.
    Last edited by Soni; 23-09-17, 03:01.

  • #2
    Sa ai noroc de el!
    3. Cred ca e normal
    4. Asa e dieselul la Honda
    5. De ce ai face asta?
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

    Comment


    • #3
      Bun venit in club!

      1- scrumiera e ca un pahar cu capac cu arc, se pune in locul de pahar central, are un interior rezistent la temperatura... se da la masina noua... cred ca se poate lua ca accesoriu.
      2- nu e normal nici un zgomot, dar dieselu e altceva decat o benzinara, sunt tot felul de zgomote, pufaituri, zgaltzaituri, pacaneli, trebuie sa ne obisnuim.
      3 - turbina NU functioneaza si nu se aude la turatii mici, ci doar la medii si inalte, adica functioneaza dar e cam ca si cum nu ar fi... dar oricum nu e normal sa se auda insistent la nici o turatie... acu`, daca puneti stetoscopul pe motor, poate se aude... eu am avut diesel si nu auzeam turbina de loc.
      4 - folositi cuplul. Are un cuplu bestial si da, porneste repede
      5 - incercati sa scoateti si busonul de lichid de racire cand e masina fierbinte, ca sa fie balciul complet. Sigur ca stropeste. Si lichidul de racire poate sa va raneasca grav daca scoateti busonul cand e cald, face arsuri grave, nu umblam la busoane decat cu motorul oprit si rece.
      6 - faceti o inspectie la Service, cu astea nu e de glumit. La acel numar de Km directia asistata hidraulic poate avea primele probleme.
      -
      Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
      now: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

      Comment


      • #4
        Mulțumesc mult ticker. Încă nu am depistat motivul fluierături, posibil un tub ciupit pe traseul turbo. Ma gândesc la turbo chiar dacă are doar 73000 km deoarece mașina a fost echipata cu cui de remorcare de la prima înmatriculare. Proprietarul era în vârstă. În 2009 avea 60 de ani. Nemții cam pleca vara cu rulote în vacanță. În 6 ani a făcut doar 50000 km. Al doilea proprietar leasing pe 2 ani. Alți 20000.
        La mine o sa facă minim 30000 pe an. 😁😁
        În rest e ok. Îmi place cum absoarbe suspensia neregularitatile din asfalt, locuri prin care treceam cu acordul și le simțeam destul de tare. Sistemul audio decent. Urmează în viitorul apropiat un upgrade cu o unitate de 8 android dedicata ptr cr-v.
        Acum am 73000. În decembrie sau poate mai repede și service-ul de 80000.
        Last edited by Soni; 27-09-17, 07:54.

        Comment


        • #5
          Mersi mult cervelu.
          Nu sunt începător pe diesel. Am peste 2 milioane de km pe diesel datorita meseriei mele, șofer camion. Fiecare motor are sunetul lui specific. O sa trec pe la service aici. În zona am 2 dealeri honda. Amândoi au 88 euro ora de lucru.
          Un chestie ciudata. În manualul romanesc de utilizare de la accord se specifica schimb de ulei la 10000 km. Ma duc în service sa schimb uleiul iar aici îmi spun ca la 20000. Fac pe deșteptul ca nu, ca la 10000. Scoate tipul manual în limba germana și îmi arata ca se schimba la 20000. E posibil aceasta diferența de la tara la țară?
          Acum la cr-v am manual în limba germana. Tot la 20000 scrie.
          Au zis ca ei folosesc Total quartz 0w30 la diesel și 5w40 la benzina.
          Știți ceva de uleiul ăsta. Cam la 17 euro litrul.
          Încă o întrebare. Jantele de pe accord de 17 se potrivesc pe cr-v?
          Acum pe cr-v am 18 cu cauciucuri all season Dunlop dar sunt cam pe final. Ma gândeam sa pun de iarna pe 17 ținând cont ca pe acord am jante pe 16 de iarna.
          Revin cu poze
          Last edited by Soni; 27-09-17, 08:11.

          Comment


          • #6
            De regula la cr-v schimbam uleiul la fiecare 40.000 la diferential si dupa primii 20.000... la motor schimbam la 20.000 km daca a mers masina lejer si la 10.000 in conditii grele. Ce inseamna conditii grele? Mers in oras pe distante scurte, cu motorul rece... mers pe neasfaltate cu viteza mica... o rice ar fi similabil cu conditii grele. Deci uleiul la motor are viata variabila functie de folosirea motorului, si luat la rece, deci, e corect si cine spune sa schimbam la 10k si la 20k dar depinde de conditii. Eu personal pun ulei Honda... colegii pe aici merg pe Eneos si pe alte marci, si da, 0w30. De Total quarz nu am auzit... despre jante, nu stiu.
            Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
            now: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

            Comment


            • #7
              E normal sunetu la turbina. E din cauza faptului ca e la 1M de sofer toate fac asa.

              De crescut creste repede in ture, asa e , e super enervant sa mergi cu motorul asta in oras.
              Last edited by Sindrom; 27-09-17, 09:30.
              Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
              Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

              Comment


              • #8
                S-o stapanesti sanatos si distractie placuta !
                Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                Comment


                • #9
                  Mersi Willy.
                  Încă nu am făcut poze sa postez. Între timp am fost și în România cu tănculețul. 3800 km în 4 zile. Așa e viața mai primești și vești neplăcute.
                  Consum undeva la 8 la suta.
                  Azi am primit și kitul complet de filtre și ulei se la Cox. Urmează sa fac o programare la service.

                  Comment


                  • #10
                    Soni, s-o stăpânești cu plăcere. Legat de Total Quartz, eu folosesc și-am folosit și mi-a plăcut mult în benzinare (varianta Energy 9000), însă la diesel trebuie să te asiguri de normele cerute (minim C2). Însă Honda OEM 0-30 e un ulei excelent pentru diesel-ul Honda, dacă nu cel mai bun.
                    -------------------
                    There is no point of having if you can't share.

                    Comment

                    Working...
                    X