Salut , de cateva zile am achizitionat o masinuta mai rara , 07 Honda CR-V 2.2 Aero Performance Package (Lipsa doar jantele pe 19 si pragurile care sunt vandute de primul propietar). Full , 140 cai + chip tuning stage 2 , 180 caluti si 405Nm la 2000 rpm , cezariana ) la DPF ) + anulare din soft la OBDtuning = distractie maxima , consum azi la drum lung 120- 180 m-am jucat cu ea 40 km , 6.9% -7.0 % , 110-120 5.2% . oras din Militari resetat pana in Aparatorii Patriei 6 % la ora 17-30 sambata. Ieri am facut softul si de luni aflu consumul in oras, trage foarte de jos , creste in ture imediat, nu mai merge pilotul automat dupa soft si luni ma duc s vad de ce
George_pericol: '07 Honda CR-V 2.2 M/T i-CTDI Sparkle Grey Pearl, Aero Performance Package
Collapse
X
-
Tags: None
-
Felicitări pentru achiziție! Consumul ăla mi se pare SF ( adică incredibil de mic la vitezele alea, cu CR-V). Câți km are mașina?I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
'00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
'96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
-
215-216000 , atat imi arata in bord consumul, ca nu e real si e mai mult, asta e altceva. Oricum nu am avut nici-o masina care s consume cat arata. cel mai mult am mers pe autostrada cu 140-150 cam 40-50 % din drum , constat nu aveam de ce s merg cu 180 (doar ma jucam cu ea , 120 pana 170-180 s vad cu trage)
Comment
-
Originally posted by stmihCRV View PostFelicitari pt achiItie! Unde ti-ai facut tuningul?
Comment
-
arata bine in poze )) , DAR , bara spate trebuie s-o schimb pe asigurare, dar cei de la ASKO au spus ca trebuie s stau 3 luni dupa ea ca nu au modelul asta (eu nu prea cred si de luni ii sun iar) , bara fata e mai lasata si are cateva crapaturi dupa ce am testat sistemul 4x4 pe un camp si am dat cu ea de pamant ), un senzor fata piuie mereu, senzor spate rupt pe interior si atarna acolo, sistemul de reglaj al farurilor este intepenit si s rupt piciorusul cand incercau sa-l degripeze, oglinda stanga scoate un sunet ciudat cand pornesc motorul (zici ca se deschide ,dar e deschisa deja), contactul a fost stricat + dpf infundat si doar de astea am stiut.
Am facut revizia , contactul , dpf ul , bara fata o fac cand fac si bara spate , restul poate le fac sapt care vine. Am cumparat scut metalic , uleiul la cardan trebuie sa-l schimb si s vad de care trebuie. Nu e perfecta )
Comment
-
Originally posted by stmihCRV View PostTotusi sa ai grija, am auzit ca se poate duce kitul de ambreiaj si volanta mai repede daca folosesti din plin cuplul la viteze mici
Comment
-
Si eu am schimbat kitul de ambreiaj + volanta la 230k pe acelasi motiv: pedala tare de ambreiaj. In rest nu avea alt simptom gen trepidatii la plecare, zgomot la volanta. Dupa aprox 20k, s-a intarit iarasi pedala si am dat jos iar ambreiajul; rulmentul avea o ureche rupta. Acum merge ok, cu toate ca pedala s-a mai intarit putin, dupa vreo 30k facuti. Eu zic sa nu il schimbi inca daca e ok. Eu am luat Sachs si era ca si originalul."Singurul lucru necesar pentru ca raul sa triumfe este ca oamenii buni sa nu faca nimic" - Edmund Burke
Comment
-
Originally posted by stmihCRV View PostSi eu am schimbat kitul de ambreiaj + volanta la 230k pe acelasi motiv: pedala tare de ambreiaj. In rest nu avea alt simptom gen trepidatii la plecare, zgomot la volanta. Dupa aprox 20k, s-a intarit iarasi pedala si am dat jos iar ambreiajul; rulmentul avea o ureche rupta. Acum merge ok, cu toate ca pedala s-a mai intarit putin, dupa vreo 30k facuti. Eu zic sa nu il schimbi inca daca e ok. Eu am luat Sachs si era ca si originalul.
Comment
-
S-o stapanesti sanatos !Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
"Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
"Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein
Comment
-
Originally posted by KMR View PostFelicitări pentru achiziție! Consumul ăla mi se pare SF ( adică incredibil de mic la vitezele alea, cu CR-V). Câți km are mașina?Originally posted by George_pericol View PostlDin contra, era revoltat ca a dat 2000 ron la service METEOR pt a inlocui filtrul de particule vara asta. Filtru taiat si bagat altul (ceramica foarte proasta si era praf si pulbere), niste TEPARI, vroia s mergem la garantie, dar nu am timp si chef s m cert cu toti prostiOriginally posted by George_pericol View PostNu am unde s merg tare, nu o pot duce nici in 3000 ture (rar poate, dau in ala din fata in Bucuresti) . din 2010 e in tara si nu a fost schimbat ambreiajul, e cam tare si vroiam sa-l schimb dar tine jos jos de tot. reviziile majoritatea la asko sunt facute. sunt curios cat consuma in Bucuresti acum , inainte *cica* avea un consum de 8.7 %
S-o stapensti sanatos. Cei 180cp poti sa-i verifici pe Dyno. Eu am remapare facuta si pe dyno am 160cp. Bine mie nu mi s-a promis nimic :P si nici nu vreau mai mult.Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD
Comment
-
Există modelul ăsta fără DPF din fabrică dar consumul n-are legătură cu cifrele de aici.
Sent from my SM-G935F using TapatalkI'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
'00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
'96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Comment
-
Ziceam in ideea ca un consum mic, probabil l-a scos in oras, cu un mers subturat si de acolo si probleme cu DPF.
Sincer sa fiu, cunosc si eu pe cineva care are un crv 2.2 M/T care are 8.2- 8.5%, pentru ca nu sta cu masina in trafic in 80% din timp si merge constant cu viteza conform legii. :PEx: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD
Comment
Comment