George_pericol: '07 Honda CR-V 2.2 M/T i-CTDI Sparkle Grey Pearl, Aero Performance Package

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • George_pericol: '07 Honda CR-V 2.2 M/T i-CTDI Sparkle Grey Pearl, Aero Performance Package

    Salut , de cateva zile am achizitionat o masinuta mai rara , 07 Honda CR-V 2.2 Aero Performance Package (Lipsa doar jantele pe 19 si pragurile care sunt vandute de primul propietar). Full , 140 cai + chip tuning stage 2 , 180 caluti si 405Nm la 2000 rpm , cezariana ) la DPF ) + anulare din soft la OBDtuning = distractie maxima , consum azi la drum lung 120- 180 m-am jucat cu ea 40 km , 6.9% -7.0 % , 110-120 5.2% . oras din Militari resetat pana in Aparatorii Patriei 6 % la ora 17-30 sambata. Ieri am facut softul si de luni aflu consumul in oras, trage foarte de jos , creste in ture imediat, nu mai merge pilotul automat dupa soft si luni ma duc s vad de ce
    Attached Files

  • #2
    Felicitări pentru achiziție! Consumul ăla mi se pare SF ( adică incredibil de mic la vitezele alea, cu CR-V). Câți km are mașina?
    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
    My cars:

    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

    Comment


    • #3
      Felicitari pt achiItie! Unde ti-ai facut tuningul?
      "Singurul lucru necesar pentru ca raul sa triumfe este ca oamenii buni sa nu faca nimic" - Edmund Burke

      Comment


      • #4
        215-216000 , atat imi arata in bord consumul, ca nu e real si e mai mult, asta e altceva. Oricum nu am avut nici-o masina care s consume cat arata. cel mai mult am mers pe autostrada cu 140-150 cam 40-50 % din drum , constat nu aveam de ce s merg cu 180 (doar ma jucam cu ea , 120 pana 170-180 s vad cu trage)

        Comment


        • #5
          Originally posted by stmihCRV View Post
          Felicitari pt achiItie! Unde ti-ai facut tuningul?
          la OBDtuning in Popesti Leordeni , am fost 5 minute intr-o zii si au luat softul , am venit a doua zii si au pus altul sau ce au facut ei in alte 10 minute, plus Bogdan (parca) care lucreaza la ei si a facut toata treaba, a facut si un test drive. in 15 min am lasat 350 euro fara s mai pun intrebari )) , masina am cumparat-o in 4-5 minute maxim , vazut, placut , i-am pus bani in mana la om si nu vroia s mi-o dea ) , ba chiar am oferit mai mult. ACum daca am sau nu 180 cai , nu stiu ) , dar l-am sunat pe fostul propietar si l-am rugat s se plimbe cu ea si sa-mi zica daca e vreo diferenta )) A ramas mut , reactia lui a fost deajuns s cred ca nu am dat 350 euro degeaba. Din contra, era revoltat ca a dat 2000 ron la service METEOR pt a inlocui filtrul de particule vara asta. Filtru taiat si bagat altul (ceramica foarte proasta si era praf si pulbere), niste TEPARI, vroia s mergem la garantie, dar nu am timp si chef s m cert cu toti prosti

          Comment


          • #6
            arata bine in poze )) , DAR , bara spate trebuie s-o schimb pe asigurare, dar cei de la ASKO au spus ca trebuie s stau 3 luni dupa ea ca nu au modelul asta (eu nu prea cred si de luni ii sun iar) , bara fata e mai lasata si are cateva crapaturi dupa ce am testat sistemul 4x4 pe un camp si am dat cu ea de pamant ), un senzor fata piuie mereu, senzor spate rupt pe interior si atarna acolo, sistemul de reglaj al farurilor este intepenit si s rupt piciorusul cand incercau sa-l degripeze, oglinda stanga scoate un sunet ciudat cand pornesc motorul (zici ca se deschide ,dar e deschisa deja), contactul a fost stricat + dpf infundat si doar de astea am stiut.

            Am facut revizia , contactul , dpf ul , bara fata o fac cand fac si bara spate , restul poate le fac sapt care vine. Am cumparat scut metalic , uleiul la cardan trebuie sa-l schimb si s vad de care trebuie. Nu e perfecta )

            Comment


            • #7
              Totusi sa ai grija, am auzit ca se poate duce kitul de ambreiaj si volanta mai repede daca folosesti din plin cuplul la viteze mici
              "Singurul lucru necesar pentru ca raul sa triumfe este ca oamenii buni sa nu faca nimic" - Edmund Burke

              Comment


              • #8
                Originally posted by stmihCRV View Post
                Totusi sa ai grija, am auzit ca se poate duce kitul de ambreiaj si volanta mai repede daca folosesti din plin cuplul la viteze mici
                Nu am unde s merg tare, nu o pot duce nici in 3000 ture (rar poate, dau in ala din fata in Bucuresti) . din 2010 e in tara si nu a fost schimbat ambreiajul, e cam tare si vroiam sa-l schimb dar tine jos jos de tot. reviziile majoritatea la asko sunt facute. sunt curios cat consuma in Bucuresti acum , inainte *cica* avea un consum de 8.7 %

                Comment


                • #9
                  Si eu am schimbat kitul de ambreiaj + volanta la 230k pe acelasi motiv: pedala tare de ambreiaj. In rest nu avea alt simptom gen trepidatii la plecare, zgomot la volanta. Dupa aprox 20k, s-a intarit iarasi pedala si am dat jos iar ambreiajul; rulmentul avea o ureche rupta. Acum merge ok, cu toate ca pedala s-a mai intarit putin, dupa vreo 30k facuti. Eu zic sa nu il schimbi inca daca e ok. Eu am luat Sachs si era ca si originalul.
                  "Singurul lucru necesar pentru ca raul sa triumfe este ca oamenii buni sa nu faca nimic" - Edmund Burke

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by stmihCRV View Post
                    Si eu am schimbat kitul de ambreiaj + volanta la 230k pe acelasi motiv: pedala tare de ambreiaj. In rest nu avea alt simptom gen trepidatii la plecare, zgomot la volanta. Dupa aprox 20k, s-a intarit iarasi pedala si am dat jos iar ambreiajul; rulmentul avea o ureche rupta. Acum merge ok, cu toate ca pedala s-a mai intarit putin, dupa vreo 30k facuti. Eu zic sa nu il schimbi inca daca e ok. Eu am luat Sachs si era ca si originalul.
                    ok , multumesc pt informatie , apropo parca am si un sunet metalic in zona alternatorului, oricum pe langa distributie si nu isi da seama nimeni de la ce e, unii au schimbat fulia la alternator si a disparut am citit, acum nu stiu, oricum mi-am luat in calcul s schimb si distributia de cand am cumparat masina

                    Comment


                    • #11
                      Asa e, fulia de la alternator. Si daca tot schimbi, schimba si cureaua de accesorii
                      "Singurul lucru necesar pentru ca raul sa triumfe este ca oamenii buni sa nu faca nimic" - Edmund Burke

                      Comment


                      • #12
                        S-o stapanesti sanatos !
                        Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                        "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                        "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by KMR View Post
                          Felicitări pentru achiziție! Consumul ăla mi se pare SF ( adică incredibil de mic la vitezele alea, cu CR-V). Câți km are mașina?
                          Originally posted by George_pericol View Post
                          lDin contra, era revoltat ca a dat 2000 ron la service METEOR pt a inlocui filtrul de particule vara asta. Filtru taiat si bagat altul (ceramica foarte proasta si era praf si pulbere), niste TEPARI, vroia s mergem la garantie, dar nu am timp si chef s m cert cu toti prosti
                          Originally posted by George_pericol View Post
                          Nu am unde s merg tare, nu o pot duce nici in 3000 ture (rar poate, dau in ala din fata in Bucuresti) . din 2010 e in tara si nu a fost schimbat ambreiajul, e cam tare si vroiam sa-l schimb dar tine jos jos de tot. reviziile majoritatea la asko sunt facute. sunt curios cat consuma in Bucuresti acum , inainte *cica* avea un consum de 8.7 %
                          Analizand discutiile... consum mic = DPF bbye bye
                          S-o stapensti sanatos. Cei 180cp poti sa-i verifici pe Dyno. Eu am remapare facuta si pe dyno am 160cp. Bine mie nu mi s-a promis nimic :P si nici nu vreau mai mult.
                          Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
                          Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

                          Comment


                          • #14
                            Există modelul ăsta fără DPF din fabrică dar consumul n-are legătură cu cifrele de aici.

                            Sent from my SM-G935F using Tapatalk
                            I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                            My cars:

                            '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                            '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                            '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                            '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                            EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                            EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                            EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                            EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                            EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                            EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                            Comment


                            • #15
                              Ziceam in ideea ca un consum mic, probabil l-a scos in oras, cu un mers subturat si de acolo si probleme cu DPF.

                              Sincer sa fiu, cunosc si eu pe cineva care are un crv 2.2 M/T care are 8.2- 8.5%, pentru ca nu sta cu masina in trafic in 80% din timp si merge constant cu viteza conform legii. :P
                              Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
                              Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

                              Comment

                              Working...
                              X