Dupa ce am fost "contaminat" de microbul Honda prin intermediul unui Civic sedan A/T, a venit randul sa ridicam putin stacheta catre o varianta mai mare, si anume un CR-V. Miscarea s-a datorat si faptului ca familia s-a marit, iar cei doi baieti ai mei simteau nevoia de o mai mare libertatea de mișcare in spate, iar in ceea ce ma priveste, aceeasi dorinta o resimteam eu pentru portbagaj.
Avand in vedere precedentul, nu puteam alege decat un CR-V 2.0 A/T. Mi-am dorit varianta Executive pentru farurile cu xenon si plafonul panoramic, in principal. In secundar, in RO nu gaseam un CR-V SH benzina automat, decât Executive.
Dupa ce am vazut 4 masini avand aceleasi caracteristici de mai sus am ales-o pe cea care parea ca ma va putea insoti in calatorii pentru mult timp si fara probleme.
Deci: este vorba despre un CR-V 2.0 A/T inmatriculat decembrie 2009, culoare Galaxy Grey (foarte interesanta, dupa părerea mea), varianta Executive (nu mai insir dotarile, le cunoașteți) avand doar 34.000km rulati. Pretul a fost unul bun spun eu (permiteti sa nu-l postez) la care trebuie sa adaug timbrul de mediu, nu a fost platit, cam 1.500 euro.
Rulajul mic inregistrat, daca la inceput a ridicat mari suspiciuni, s-a dovedit a fi real in urma verificarilor efectuate atat in documentatia masinii cat si la nu mai putin de 3 Service-uri Honda: Asko, Honda Nord si Apan Cars Braila.
Am facut mai multe verificari deoarece prima efectuata, cea de la Honda Nord, a nascut indoieli mari prin prezentarea unor probleme care se pare ca nu exista conform constatarilor celorlalte 2 service-uri. Probabil si-au doritsa faca o vanzare mai substantiala de piese, sau aveau stocul in exces, altfel nu-mi explic de ce ma puneau sa schimb bielete de directie, flanse amortizoare fata, discuri fata, placute fata spate, radiator A/C, burduf amortizoare, rulmenti roti fata, la un rulaj de 34.000km. Celelalte 2 service-uri au inlaturat de pe lista de mai sus toate reperele, mai putin pacutele frana fata.
Acum despre masina pot spune ca ma incanta la fiecare kilometru parcurs, este exact ceea ce ne trebuia ca si familie si cred ca vom face o echipa foarte buna.
Maine sunt programat la Apan Cars BR pentru o revizie amanuntita unde schimbam ulei, filtre, ulei cutie, ulei diferential, lichid de frana, placute frana fata, facem si bracajul si pot spune ca oficial ne vom incepe povestea care sper sa insumeze multi kilometri fara probleme.
Inchei prin a multumi posesorilor de CR-V de pe forum ale caror povestiri despre acest model m-au ajutat in alegerea facuta.
Mai jos aveti cateva fotografii:



Trimis de pe al meu SM-T535 folosind Tapatalk
Avand in vedere precedentul, nu puteam alege decat un CR-V 2.0 A/T. Mi-am dorit varianta Executive pentru farurile cu xenon si plafonul panoramic, in principal. In secundar, in RO nu gaseam un CR-V SH benzina automat, decât Executive.
Dupa ce am vazut 4 masini avand aceleasi caracteristici de mai sus am ales-o pe cea care parea ca ma va putea insoti in calatorii pentru mult timp si fara probleme.
Deci: este vorba despre un CR-V 2.0 A/T inmatriculat decembrie 2009, culoare Galaxy Grey (foarte interesanta, dupa părerea mea), varianta Executive (nu mai insir dotarile, le cunoașteți) avand doar 34.000km rulati. Pretul a fost unul bun spun eu (permiteti sa nu-l postez) la care trebuie sa adaug timbrul de mediu, nu a fost platit, cam 1.500 euro.
Rulajul mic inregistrat, daca la inceput a ridicat mari suspiciuni, s-a dovedit a fi real in urma verificarilor efectuate atat in documentatia masinii cat si la nu mai putin de 3 Service-uri Honda: Asko, Honda Nord si Apan Cars Braila.
Am facut mai multe verificari deoarece prima efectuata, cea de la Honda Nord, a nascut indoieli mari prin prezentarea unor probleme care se pare ca nu exista conform constatarilor celorlalte 2 service-uri. Probabil si-au doritsa faca o vanzare mai substantiala de piese, sau aveau stocul in exces, altfel nu-mi explic de ce ma puneau sa schimb bielete de directie, flanse amortizoare fata, discuri fata, placute fata spate, radiator A/C, burduf amortizoare, rulmenti roti fata, la un rulaj de 34.000km. Celelalte 2 service-uri au inlaturat de pe lista de mai sus toate reperele, mai putin pacutele frana fata.
Acum despre masina pot spune ca ma incanta la fiecare kilometru parcurs, este exact ceea ce ne trebuia ca si familie si cred ca vom face o echipa foarte buna.
Maine sunt programat la Apan Cars BR pentru o revizie amanuntita unde schimbam ulei, filtre, ulei cutie, ulei diferential, lichid de frana, placute frana fata, facem si bracajul si pot spune ca oficial ne vom incepe povestea care sper sa insumeze multi kilometri fara probleme.
Inchei prin a multumi posesorilor de CR-V de pe forum ale caror povestiri despre acest model m-au ajutat in alegerea facuta.
Mai jos aveti cateva fotografii:
Trimis de pe al meu SM-T535 folosind Tapatalk
Comment