MR4: '07 Honda CR-V 2.0 i-VTEC M/T, Nighthawk Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mr4
    replied
    Tocmai a picat compresorul de clima, la drum cu copii in masina . Am schimbat compresor si am profitat de ocazie sa schimb bratul de pe stanga, cel de pe dreapta nu am gasit pentru lumini cu xenon si au fost inlocuite pivot si cele 2 bucse, bielete antiruliu, capate de bara, curea transmisie.
    Referitor la ulei, sunt multumit pana acum, nu a consumat deloc, dar se comporta ciudat uleiul la temperaturi mari. Vedem dupa ceva mai multi kilometri.

    Leave a comment:


  • mr4
    replied
    Revizie:

    - Ulei Honda 0W-20 Type 2.0
    - Filtru ulei Honda OEM
    - Filtru aer Honda OEM
    - Filtru polen Mann Frecious Plus (multumit de acest filtru)

    Cred ca incep sa cedeze bucsele de la bratele de suspensie. Vom vedea cum se comporta si daca merita sa schimb ambele brate sau doar bucsile.

    Leave a comment:


  • cerevelu
    replied
    Filtrele de polen cu carbon isi pierd in 2-3-4 luni capacitatea de a absorbi mirosurile dar praful, polenul si particulele mici sunt retinute ca la un filtru obisnuit, filtrul nu are nici o problema.
    E si normal, esta un strat mic de carbon, nu are cum sa tina mult. Cine vrea filtrare mai buna poate achizitiona sisteme de filtrare de interior, care pot fi interesante pentru cei cu probleme de sensibilitate la respiratie sau alergici: https://iroad.pl/en/content/37-iroad-iair

    Leave a comment:


  • mr4
    replied
    Am facut o mica cautare despre filtre de polen si parerile sunt impartite cu privire la cele cu carbon activ. Unii au constatat ca cele cu carbon activ si-au pierdut eficienta dupa maximum 2 luni, altii ca debitul de aer este mai mic, fiind mai restrictiv decat cel normal. Am mai vazut filtre cu polifenol, destul de scumpe ce-i drept, sunt 3 in 1.

    Leave a comment:


  • cerevelu
    replied
    FIltrele normale de polen retin micile particolule din aer; cele cu carbon au in plus un strat de carbon, care retine mirosurile si gazele, suplimentar fata de retinerea particulelor; eu folosesc filtre de polen MAN cu carbon si le schimb la 3-4 luni si efectul este destul de sensibil, mai ales cand e nou e o diferenta fata de filtrul normal. Praful este retinut de zigzagul acela de matrial absorbant si mirosurile si gazele de stratul suplimentar de carbon; sunt 2 functii diferite realizate de 2 filtre diferite.

    Leave a comment:


  • Danielsportivu
    replied
    Am inteles, eu as incerca cu carbon activ pentru gazele de esapament, nu stiu daca filtreaza mai bine si praful.

    Leave a comment:


  • mr4
    replied
    Originally posted by Danielsportivu View Post
    De ce schimbi asa d3es filtrul de polen? Ai incercat din cel cu carbon activ?
    Nu am incercat cel cu carbon activ. Nu stiu daca merita. Clima merge non-stop 365 zile si la ce praf este prin Iasi si poluare prefer aer mai "curat" in masina mai ales ca am si un copil mic.

    Leave a comment:


  • Danielsportivu
    replied
    De ce schimbi asa d3es filtrul de polen? Ai incercat din cel cu carbon activ?

    Leave a comment:


  • mr4
    replied
    188.000 KM:

    - Schimbat placute si discuri ATE pe fata. Cele OEM au cedat in cele din urma (vibratii la franare). Sper sa fiu multumit de ATE.
    - Inlocuit prezon rupt si rulment afererent SKF.
    - Ulei frana ATE DOT 4 SL6
    - Ulei Honda OEM diferential.
    - Ulei Amsoil 0W-30 SS. (dupa 3 ani de Eneos 5W-30)
    - Filtru ulei Honda OEM
    - Filtru aer Honda OEM
    - Filtru polen Mahle (schimb de 2 ori pe an, cred ca voi trece la schimb de 3)
    - Capat bara JapanParts (nu am gasit ceva mai bun pe loc). Sper sa tina ceva timp.
    - Pompa ambreiaj SACHS (CMC). Ciudat ca mi-a picat pedala dintr-o data
    - Baterie Varta Silver

    Multumit pana acum de masina.
    Last edited by mr4; 07-05-19, 11:14.

    Leave a comment:


  • mr4
    replied
    Schimbat pana acum la masina un capat de bara fata dreapta, bilelete antirului fata (doar una era dusa dar am cerut schimbarea ambelor) si la cererea mea bucsele la bara stabilizatoare fata (mai mergeau dar le-am schimbat preventiv).
    La fluide schimbat antigelul (10 ani) Honda OEM si ulei cutie viteze tot HONDA OEM.

    Leave a comment:


  • mr4
    replied
    Se pare ca stergatorul pe spate nu mai functioneaza. Am verificat siguranta, e ok. Am inlocuit releul cu un altul - tot nu pleaca. Mai este altceva de verificat pana la motorasul in sine?

    Leave a comment:


  • CatalinP
    replied
    La dealer.

    Leave a comment:


  • mr4
    replied
    Tocmai am schimbat cauciucurile si inevitabilul s-a produs, prezonul s-a rupt de la jumatate cu tot cu piulita (era de asteptat). Acum merg in 4 prezoane . Stiti pe unde port gasi un prezon si piulite?

    Leave a comment:


  • mr4
    replied
    Am fost astazi la ATI Motors Iasi. Din istoricul masinii, uleiul de la diferential a fost schimbat acum 12.000 KM. S-a verificat si pare sa fie OK, in schimb a iesit la iveala un rulment spate stanga dar care inca mai duce bine. Cred ca sunetul pe fata provine de la placutele de frana care ating discurile pe fata (au fost schimbate acum 200KM).

    Leave a comment:


  • cci
    replied
    Eu as zice rulmentii, dar pot fi și plăcuțele de frānă care ating sau discurile de frānă dacă au ceva buză - chiar dacă franele tin exemplar.

    Leave a comment:

Working...
X