MR4: '07 Honda CR-V 2.0 i-VTEC M/T, Nighthawk Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    mr4
    Senior Member

  • mr4
    replied
    Viraje la aproape 90 grade cu viteza mica de pana la 20 km/h. Uneori apare si in panta sau rampa.

    Leave a comment:

  • ro861
    Senior Member

  • ro861
    replied
    Depinde de viraj si de cat este solicitat in acel viraj (viteza, acceleratie , panta).

    Leave a comment:

  • mr4
    Senior Member

  • mr4
    replied
    Am uitat sa precizez ca acest suierat se manifesta aleator si nu la toate virajele. Este posibil ca si un rulment defect sa se manifeste aleator?

    Leave a comment:

  • ro861
    Senior Member

  • ro861
    replied
    Diferential sau rulmenti.

    Este de retinut ca la un mers normal, tractiunea este pe rotile fata, iar rotile de spate, respectiv diferentialul, sunt "plimbate", adica nu sunt in sarcina, atata timp cat nu trebuie sa sustina un viraj mai strans prin asigurarea tractiunii si a stabilitatii,

    Ca sa te lamuresti, ai putea suspenda masina pe un elevator si trage de roti si invarte-le sa vezi daca au joc sau se aude ceva.

    Leave a comment:

  • mr4
    Senior Member

  • mr4
    replied
    Ieri a aparut o problema la CR-V si anume un suierat in curbe la viteza mica atat stanga cat si dreapta. Pare sa fie problema de la diferential? Este suierat si nu scartait.

    Leave a comment:

  • mr4
    Senior Member

  • mr4
    replied
    Sindrom,

    Ca sa dau gaura pentru un prezon mai gros trebuie dat jos butucul la CR-V, automat si alt rulment (cu mecanicii din Romania). Ori pun un prezon la fel sau mai gros tot pe la aceeasi bani ajung. Singura problema este nu stiu cat o sa tina asa.

    Leave a comment:

  • Sindrom
    Senior Member

  • Sindrom
    replied
    Originally posted by mr4 View Post
    Am o problema cu un prezon dreapta fata (piulita sau prezonul) are filetul mancat. Cei de la service mi-au spus ca daca vreau sa inlocuiesc prezonul trebuie sa inlocuiesc si rulmentul de la butuc pentru CRV si costa ceva banuti. Este vreo problema daca il schimb mai tarziu? Mi-au spus ca nu este o problema grava dar v-a trebui schimbat. Acum este prins nu stiu cum si au spus ca este ok, dar au repetat ca trebuie schimbat insa nu mi-au spus cand. Sincer sa fiu am o temere sa merg la drum lung cu ea asa.

    Multumesc.
    S-o stapanesti sanatos.
    Cu prezonul rezolvi mult mai usor. Se da o gaura mai mare si pui un prezon mai gros. Am avut aceasi problema la peugeot si de 2 ani nu-s probleme. Practic iei un prezon pentru gaura mai mare, partea care intra in butuc o sa fie mai groasa si cea din afara normala ca la restul ca sa poti pune piulita.

    Leave a comment:

  • mr4
    Senior Member

  • mr4
    replied
    Am dat on/off la senzori si se pare ca nu a mai facut. Posibil sa fie si o coincidenta, poate intrase ceva apa pe acolo de la spalat masina.

    Leave a comment:

  • cci
    Senior Member

  • cci
    replied
    Eu cred ca e chiar posibil ca vopseaua sa influenteze senzorii de parcare.
    Am avut ceva probleme cand am refacut cu un creion corector Honda (a fost al doilea strat) - apoi a trebuit sa dau jos toata vopseaua (cu acetona) de pe unul din senzori si sa reaplic doar un strat subtire.
    Senzorii mai pot detecta ciudat in caz ca e foarte cald afara si asfaltul e incins.

    Leave a comment:

  • ticker
    Administrator

  • ticker
    replied
    Vopseaua de pe senzor nu afecteaza detectia. Sa nu fie problema altundeva (fire / cpu unitate / senzor defect)

    Leave a comment:

  • mr4
    Senior Member

  • mr4
    replied
    Am facut presiunea la pneuri, diferenta este insesizabila, nu cred ca ar trebui sa imi bat capul. Am fost cu ea pe europeana si nu face asa la viteze mari, doar in oras la viteze mici.
    Senzor parcare stanga fata. Am fost cu masina la spalatorie si a stat 1 zi in parcare. Astazi dimineata, m-a sunat sotia sa imi spuna ca senzorul de pe stanga fata "detecteaza" din cand in cand ceva cu toate ca nu era nimic in fata. S-a uitat la senzor si mi-a spus ca se vede o mica pata pe el (o decolorare), nu a incercat sa stearga cu nimic deocamdata. Se mai poate face ceva cu el (retusat cu creion corector) sau altul?

    Leave a comment:

  • WillyCR-VFAN
    Senior Member

  • WillyCR-VFAN
    replied
    S-o stapanesti sanatos !

    Leave a comment:

  • mr4
    Senior Member

  • mr4
    replied
    Originally posted by wolfydRg View Post
    Bine ai venit pe forum. Sa o stapanesti sanatos.

    1) de obicei pneurile sunt vinovate , daca geometria este ok (as verifica si asta)
    2) e ok, idea sa simti ca masina nu este subturata in sarcina
    3) nu are nimic. fac si eu asa
    4) momentan nu are nimic, dar in timp o sa trebuiasa sa inlocuiesti prezonul, pentru siguranta ta. Mi sa intamplat sa merg cu 2 piulite sarite, nu am patit nimic, dar am avut noroc ca am vazut la timp.
    2) Daca masina nu este incarcata (doar eu (si) sotia) trage foarte bine schimband la linia portocalie. Daca masina este incarcata (de la 3 persoane in sus), schimband la linia portocalie se simte un usor "avant", parca urca mai rapid in ture (posibil sa intre i-VTEC cu toate ca nu stiu la ce turatie intra)

    Leave a comment:

  • ticker
    Administrator

  • ticker
    replied
    Sa ai noroc de el.

    Si eu sar trepte la toate hondele, inclusivla CR-V

    Leave a comment:

  • wolfydRg
    Senior Member

  • wolfydRg
    replied
    Bine ai venit pe forum. Sa o stapanesti sanatos.

    1) de obicei pneurile sunt vinovate , daca geometria este ok (as verifica si asta)
    2) e ok, idea sa simti ca masina nu este subturata in sarcina
    3) nu are nimic. fac si eu asa
    4) momentan nu are nimic, dar in timp o sa trebuiasa sa inlocuiesti prezonul, pentru siguranta ta. Mi sa intamplat sa merg cu 2 piulite sarite, nu am patit nimic, dar am avut noroc ca am vazut la timp.

    Leave a comment:

Working...
X