yobit hitbtc digifinex
MR4: '07 Honda CR-V 2.0 i-VTEC M/T, Nighthawk Black Pearl - Hondafan

MR4: '07 Honda CR-V 2.0 i-VTEC M/T, Nighthawk Black Pearl

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MR4: '07 Honda CR-V 2.0 i-VTEC M/T, Nighthawk Black Pearl

    Salut tuturor,

    Detin de 2 luni Honda CR-V 2007 2.0 i-VTEC MT. Masina avea 160.000KM la achizitie si am reusit sa fac deja 3000KM cu ea. Merge foarte bine, am inlocuit pana acum pe ea placutele de frana fata/spate (avertizat de fostul proprietar ca vor trebui schimbate). Ce pot sa spun pana acum este ca sunt multumit de masina, consum extraurban 8/8.4 (a depins de incarcarea masinii), consum aratat pe bord si reiesit pe hartie. Consum in oras 11/11.5 pe bord, 12/12.4 reiesit pe hartie (nu inteleg de ce in oras difera consumul din bord cu cel calculat de mine).
    Am cateva intrebari la care ma puteti lamuri, sunt novice in cunoasterea acestei masini.

    1. De ceva vreme masina trage usor stanga, am sa verific presiunea un pneuri poate am un dezechilibru. Exista si alte probleme la care ar trebui sa ma astept?
    2. La ce turatii schimbati vitezele la CR-V? Eu schimb 1 0-15KM/h, 2 15-30KM (linie portocalie), 3 30-50KM (linie portocalie), 4 50-65KM, 5 65-80KM, 6 80KM. Pentru depasiri in 3 sau 4 (dupa caz) nelimitat (fara redline).
    3. Este vreo problema daca la turatie mare (treapta 3 sau 4 in depasiri) trec din 3 in 5 sau din 4 in 6 direct?
    4. Am o problema cu un prezon dreapta fata (piulita sau prezonul) are filetul mancat. Cei de la service mi-au spus ca daca vreau sa inlocuiesc prezonul trebuie sa inlocuiesc si rulmentul de la butuc pentru CRV si costa ceva banuti. Este vreo problema daca il schimb mai tarziu? Mi-au spus ca nu este o problema grava dar v-a trebui schimbat. Acum este prins nu stiu cum si au spus ca este ok, dar au repetat ca trebuie schimbat insa nu mi-au spus cand. Sincer sa fiu am o temere sa merg la drum lung cu ea asa.

    Multumesc.
    Last edited by ticker; 20-08-15, 14:00.
    '16 Honda Civic Sedan 1.8 M/T
    '07 Honda CR-V 2.0 M/T

  • #2
    Bine ai venit pe forum. Sa o stapanesti sanatos.

    1) de obicei pneurile sunt vinovate , daca geometria este ok (as verifica si asta)
    2) e ok, idea sa simti ca masina nu este subturata in sarcina
    3) nu are nimic. fac si eu asa
    4) momentan nu are nimic, dar in timp o sa trebuiasa sa inlocuiesti prezonul, pentru siguranta ta. Mi sa intamplat sa merg cu 2 piulite sarite, nu am patit nimic, dar am avut noroc ca am vazut la timp.
    Honda Accord - 2006 2.0 Executive

    Comment


    • #3
      Sa ai noroc de el.

      Si eu sar trepte la toate hondele, inclusivla CR-V
      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

      sigpic

      Comment


      • #4
        Originally posted by wolfydRg View Post
        Bine ai venit pe forum. Sa o stapanesti sanatos.

        1) de obicei pneurile sunt vinovate , daca geometria este ok (as verifica si asta)
        2) e ok, idea sa simti ca masina nu este subturata in sarcina
        3) nu are nimic. fac si eu asa
        4) momentan nu are nimic, dar in timp o sa trebuiasa sa inlocuiesti prezonul, pentru siguranta ta. Mi sa intamplat sa merg cu 2 piulite sarite, nu am patit nimic, dar am avut noroc ca am vazut la timp.
        2) Daca masina nu este incarcata (doar eu (si) sotia) trage foarte bine schimband la linia portocalie. Daca masina este incarcata (de la 3 persoane in sus), schimband la linia portocalie se simte un usor "avant", parca urca mai rapid in ture (posibil sa intre i-VTEC cu toate ca nu stiu la ce turatie intra)
        '16 Honda Civic Sedan 1.8 M/T
        '07 Honda CR-V 2.0 M/T

        Comment


        • #5
          S-o stapanesti sanatos !
          Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
          "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
          "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

          Comment


          • #6
            Am facut presiunea la pneuri, diferenta este insesizabila, nu cred ca ar trebui sa imi bat capul. Am fost cu ea pe europeana si nu face asa la viteze mari, doar in oras la viteze mici.
            Senzor parcare stanga fata. Am fost cu masina la spalatorie si a stat 1 zi in parcare. Astazi dimineata, m-a sunat sotia sa imi spuna ca senzorul de pe stanga fata "detecteaza" din cand in cand ceva cu toate ca nu era nimic in fata. S-a uitat la senzor si mi-a spus ca se vede o mica pata pe el (o decolorare), nu a incercat sa stearga cu nimic deocamdata. Se mai poate face ceva cu el (retusat cu creion corector) sau altul?
            '16 Honda Civic Sedan 1.8 M/T
            '07 Honda CR-V 2.0 M/T

            Comment


            • #7
              Vopseaua de pe senzor nu afecteaza detectia. Sa nu fie problema altundeva (fire / cpu unitate / senzor defect)
              '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

              sigpic

              Comment


              • #8
                Eu cred ca e chiar posibil ca vopseaua sa influenteze senzorii de parcare.
                Am avut ceva probleme cand am refacut cu un creion corector Honda (a fost al doilea strat) - apoi a trebuit sa dau jos toata vopseaua (cu acetona) de pe unul din senzori si sa reaplic doar un strat subtire.
                Senzorii mai pot detecta ciudat in caz ca e foarte cald afara si asfaltul e incins.
                Mazda 6 Kombi, 2.5l, 192 CP, Soul Red


                Comment


                • #9
                  Am dat on/off la senzori si se pare ca nu a mai facut. Posibil sa fie si o coincidenta, poate intrase ceva apa pe acolo de la spalat masina.
                  '16 Honda Civic Sedan 1.8 M/T
                  '07 Honda CR-V 2.0 M/T

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by mr4 View Post
                    Am o problema cu un prezon dreapta fata (piulita sau prezonul) are filetul mancat. Cei de la service mi-au spus ca daca vreau sa inlocuiesc prezonul trebuie sa inlocuiesc si rulmentul de la butuc pentru CRV si costa ceva banuti. Este vreo problema daca il schimb mai tarziu? Mi-au spus ca nu este o problema grava dar v-a trebui schimbat. Acum este prins nu stiu cum si au spus ca este ok, dar au repetat ca trebuie schimbat insa nu mi-au spus cand. Sincer sa fiu am o temere sa merg la drum lung cu ea asa.

                    Multumesc.
                    S-o stapanesti sanatos.
                    Cu prezonul rezolvi mult mai usor. Se da o gaura mai mare si pui un prezon mai gros. Am avut aceasi problema la peugeot si de 2 ani nu-s probleme. Practic iei un prezon pentru gaura mai mare, partea care intra in butuc o sa fie mai groasa si cea din afara normala ca la restul ca sa poti pune piulita.
                    Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
                    Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

                    Comment


                    • #11
                      Sindrom,

                      Ca sa dau gaura pentru un prezon mai gros trebuie dat jos butucul la CR-V, automat si alt rulment (cu mecanicii din Romania). Ori pun un prezon la fel sau mai gros tot pe la aceeasi bani ajung. Singura problema este nu stiu cat o sa tina asa.
                      '16 Honda Civic Sedan 1.8 M/T
                      '07 Honda CR-V 2.0 M/T

                      Comment


                      • #12
                        Ieri a aparut o problema la CR-V si anume un suierat in curbe la viteza mica atat stanga cat si dreapta. Pare sa fie problema de la diferential? Este suierat si nu scartait.
                        '16 Honda Civic Sedan 1.8 M/T
                        '07 Honda CR-V 2.0 M/T

                        Comment


                        • #13
                          Diferential sau rulmenti.

                          Este de retinut ca la un mers normal, tractiunea este pe rotile fata, iar rotile de spate, respectiv diferentialul, sunt "plimbate", adica nu sunt in sarcina, atata timp cat nu trebuie sa sustina un viraj mai strans prin asigurarea tractiunii si a stabilitatii,

                          Ca sa te lamuresti, ai putea suspenda masina pe un elevator si trage de roti si invarte-le sa vezi daca au joc sau se aude ceva.
                          O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                          Comment


                          • #14
                            Am uitat sa precizez ca acest suierat se manifesta aleator si nu la toate virajele. Este posibil ca si un rulment defect sa se manifeste aleator?
                            '16 Honda Civic Sedan 1.8 M/T
                            '07 Honda CR-V 2.0 M/T

                            Comment


                            • #15
                              Depinde de viraj si de cat este solicitat in acel viraj (viteza, acceleratie , panta).
                              O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                              Comment

                              Working...
                              X