RAZVAN82: '07 Honda CR-V 2.2 i-CTDI Executive, Deep Violet Pearl

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Sindrom View Post
    La punctul 2 as adauga faptul ca ai posibilitate de reglare a intensitatii luminii in bord. Odata de la rotita de la cadrane si odata de la navigatie
    Am rezolvat intr-n fel "problema" de la punctul 2: inchid trapa si astfel nu im mai bate lumina prin plafonul panoramic .

    Comment


    • #32
      Salutari,

      Am facut ierirea pe autostrada:

      Impresii:

      Masina nu m-a dezamagit. Se descurca foarte bine in treptele 2,3 si 4 (motorul se simte minunat la orice turatie, chiar si 4500 rpm). Treptele 5 si 6 sunt de croaziera. Tinuta de drum este foarte buna, directia nu se lasa mai prejos. Foarte util pilotul automat.

      Am facut plinul cu motorina EvoDiesel de la Mol (acelas tip de motorina bag si in Skoda).

      Consum (2 adulti si 2 copii si "ceva haine") : Bucuresti - Mamaia (130 - 140 km/h , pe alocuri 160km/h - doar am vrut sa vad cum urca intr-a 4 ) - 8.6 l
      Mamaia - Bucuresti (130 - 140 km/h ) - 8.5 l

      Nu cred ca se poate scoate un consum mai mic (inca am cauciucurile de iarna). Voi incerca sa vad ce consum voi scoate dupa ce voi trece la cauciucurile de vara.

      Va doresc multa bafta pe drumurile patriei si mult succes in tot ceea ce faceti.

      Comment


      • #33
        Daca mergi pe dn-uri, (nu autostrada) poti scoate si 6% la mers legal. Pe autostrada e mai pofitcioasa. (nu e cea mai aerodinamica masina din lume si nici cea mai usoara).

        Comment


        • #34
          Eu merg pe benzina/motorina Mol de multi ani, si cu mai multe masini, atat pe benzina cat si pe motorina.
          Niciodata nu am scos consum mai bun cu benzina/motorina Evo, dimpotriva.
          Cruise control de asemenea creste consumul, la fel si cauciucurile de iarna.
          Turatia cea mai potrivita pentru consum optim (cuplul optim dublat cand e nevoie de intrarea turbo) este 2500-3500 rot/min.
          In rest, apa-paie-si bataie!
          O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

          Comment


          • #35
            Originally posted by mihainstef View Post
            Daca mergi pe dn-uri, (nu autostrada) poti scoate si 6% la mers legal. Pe autostrada e mai pofitcioasa. (nu e cea mai aerodinamica masina din lume si nici cea mai usoara).
            Inca nu am avut ocazia sa merg pe un drum national ( singura plimbare lunga facuta cu masina de cand am achizitionat-o a fost drumul pana la mare). Aici iti dau dreptate, nu este cea mai aerodinamica masina, dar cand ai nevoie de "muschii" ei, nu zice niciodata NU.

            Originally posted by ro861 View Post
            Eu merg pe benzina/motorina Mol de multi ani, si cu mai multe masini, atat pe benzina cat si pe motorina.
            Niciodata nu am scos consum mai bun cu benzina/motorina Evo, dimpotriva.
            Cruise control de asemenea creste consumul, la fel si cauciucurile de iarna.
            Turatia cea mai potrivita pentru consum optim (cuplul optim dublat cand e nevoie de intrarea turbo) este 2500-3500 rot/min.
            In rest, apa-paie-si bataie!
            Din 2006 de cand am luat prima masina, benzina 1.4, am folosit numai combustibil de la Mol. Din 2008 de cand am trecut la diesel am incercat: Mol EVO diesel, OMV si Rompetrol (ma refer strict la varianta scumpa de motorina). Un top ar fi:

            1. Evo diesel Mol
            2. Rompetrol
            3. OMV

            Pot spune ca OMV-ul mi s-a parut cea mai slaba.

            Consum obtinut cu motor diesel 1.9tdi cu Evo Diesel pe 500 km (ruta Buc - craiova - Buc) - mers 140 autostrada si 100 - 120 pe drumul national: 6.7l/100.

            Facand o comparatie intre cele 2 masini, consider ca Honda CR-V consuma excelent. Consumul in oras pana acum nu mi-a sarit de 9.

            Azi am schimbat si pantofii masinii (cei de iarna i-au ramas mici). Am facut geometria la roti si mi s-a confirmat ca masina tragea putin dreapta ( lucru sesizat pe autostrada)

            Comment


            • #36
              Ti-a luat ceva skoda. Eu pe acelasi drum cu Accord-ul am scos un 6.5%. Dar pe A1 m-am miscat putin mai repede de 140 si n-am prins aglomeratie sau uituci pe b2.
              Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
              Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

              Comment


              • #37
                Salutare tuturor,

                Revin cu un mic update: astazi am facut revizia masini: schimbal ulei ( ulei honda 0w30) + toate filtrele
                + verificare freon, completare ulei + igienizare instalatie de aer conditionat.
                Service: Asko International Chiajna.

                Impresii service: Profesionisti adevarati

                Probleme descoperite:
                In primul meu post v-am spus ca inainte de a cumpara masina am fost cu ea la verificare la Honda Carpati. De acolo am plecat cu 2 probleme (eroari pe tester: IMRC + Cooler EGR). Pe partea de articulatii + directie masina era "beton" conform "specialistului" honda carpati.

                La Asko baietii i-au facut o noua verificare si surpriza:
                - bucsile mari erau imbatranite (cei de la carpati nu le-au vazut imbatranite) - ps semne ca la Honda bucsile "imbatranesc" in 2 saptamani cat altele in 7 ani
                - protectie pivot stg+dr rupt (pana si ochiul meu de "expert" l-a vazut ) - cei de la carpati probabil au considerat ca nu e ceva important
                - protectie cap bara stg+dr rupt
                - bieleta cantar xenon spate blocata
                - bucsi bara stabilizatoare spate defecte
                - caseta de directie pierde ulei - nu mi-a venit sa cred cand mi s-a spus ca era imposibil de ratat acest defect atunci cand s-a facut constatarea

                Am lasat pe alta data caseta de directie (am completat cu ulei si am fost sfatuit sa verific cat de des se poate nivelul lichidului, iar daca observ ca scade foarte mult sa ma pregatesc pentru remedierea problemei - toate interventia va costa aproximativ 4000 ron) si cele 2 bucsi mari ( imi cer scuze daca nu imi amintesc exact cum se numesc cele 2 bucsi).

                Toata revizia m-a costat 2101 ron.

                Vreau sa le multumesc specialistilor de la Asko pentru profesionalismul de care au dat dovada.

                Sunt foarte dezamagit de profesionalismul celor de la Carpati. Sincer nu as recomanda la nimeni sa mearga acolo, avand in vedere gafele facute cu sau fara vointa. Din punctul meu de vedere au pierdut un client. Sunt sigur ca nu simt ei aceasta pierdere, dar acest fel de a trata potentialii clientipateaza numele HONDA.

                Sper sa auzim numai de bine.

                Seara buna si multa bafta pe drumurile patriei.

                Comment


                • #38
                  Ai facut o alegere foarte buna cu Asko, intra in thread-ul dedicat si te vei convinge ! Sunt cam departe, nu sunt "mama ranitilor" dpdv pret, dar nici nu-ti "rup capul", ce dracu' mai e gratis pe lumea asta ?! Dincolo de profesionalism, Asko stie sa te faca sa te simti ca in concediu acolo, la el in parohie ! Am ascultat muzica buna si am savurat bauturi si gustari delicioase, cu mai multe ocazii. Acum cativa ani l-am cunoscut si pe ASIMO, robotelul Honda care ne-a uimit pe toti ! Bafta cu jucaria !
                  Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                  "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                  "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                  Comment


                  • #39
                    RAZVAN82: '07 Honda CR-V 2.2 i-CTDI Executive, Deep Violet Pearl

                    A cui initiativa a fost sa mergeti la Carpati motors? Ai facut-o din comoditate sau la insistenta vanzatorului?
                    Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

                    … Jazz do it ...

                    Comment


                    • #40
                      Initial am vrut sa merg la reprezentanta de pe Grivitei, dar cei de acolo mi-au sugerat sa merg la Carpati pentru ca acolo si-a facut toate interventiile. Nu m-am gandit ca este o diferenta de profesionalism atat de mare intre reprezentantele Honda. Deci pot sa spun ca a fost greseala mea , iar acum suport consecintele .

                      Comment


                      • #41
                        Adica cei de la Grivitei v-au trimis pe Expozitiei?
                        Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

                        … Jazz do it ...

                        Comment


                        • #42
                          Mi-au sugerat ca ar fi bine sa merg la cei de pe Expozitiei, avand in vedere ca masina si-a facut toate interventiile acolo. Si eu ca un "copil" am mers pe mana lor (. Nu mai conteaza acum. Faptul este consumat. Sper sa ma mai tina caseta o perioada, pana reusesc sa strang bani sa o reconditionez.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by razvan82 View Post
                            Mi-au sugerat ca ar fi bine sa merg la cei de pe Expozitiei, avand in vedere ca masina si-a facut toate interventiile acolo. Si eu ca un "copil" am mers pe mana lor (. Nu mai conteaza acum. Faptul este consumat. Sper sa ma mai tina caseta o perioada, pana reusesc sa strang bani sa o reconditionez.
                            Pai concluzia ar fi sa faci verificarea inainte de cumparare in alt loc decat cel unde masina si-a facut interventiile. Nu garanteaza nimeni ca asa ceva nu se poate intampla si la asco
                            Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

                            … Jazz do it ...

                            Comment


                            • #44
                              Logica e buna, dar pana una alta la Asko s-a intamplat rar spre deloc o chestie similara. Dintre cei trei dealeri din Bucuresti, recomand Asko, am NUMAI amintiri placute, cu precizarea ca Honda Nord sunt noi in zona si n-am apelat inca la ei. Lumea zice ca-i de bine, chiar nu stiu !!
                              Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                              "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                              "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                              Comment


                              • #45
                                Pai si cei de pe Grivitei, si cei de pe Expozitiei sunt tot Carpati Motor.
                                "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                                "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                                Comment

                                Working...
                                X