IMRE SZOCS: '07 Honda CR-V 2.2 i-CDTI Elegance, Nighthawk Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • IMRE SZOCS: '07 Honda CR-V 2.2 i-CDTI Elegance, Nighthawk Black Pearl

    Buna seara !

    de trei zile am schimbat masina sotiei un Fiat Panda 4x4din 2004 pe un Honda CRV 2.2 fabricat in 2007 , cutie vit manuala/
    am incercat sa citesc pareri inainte sa l cumpar mai ales ca are aproape 200 000 km ... sper sa nu avem multe probleme
    Masina a fost cumparat de nou in romania si a avut 3 proprietari . noi suntem al patrulea
    Eu am un Hilux si un VW T4 dar confortul oferit de CRV este ceva diferit . Astept sa ma ajutati cu idei cam ce ar trebuii schimbat pe masina etc
    Inainte de cumparare am dus la un service Honda ... am aflat ca AC ul nu functioneaza-vanzatorul afirmand ca releul e ars - cei de la service spunand ca trebuie schimbat fulia -adica tot ( un set de reparatie al Ac ului ) seful de la service a recomandat si schimbarea lantului de distributie ...cica la 200000km ar fi cazul... astept parerile voastre
    Last edited by ticker; 07-02-15, 00:29.

  • #2
    Felicitari pt achizitie, s-o stapanesti sanatos !
    Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
    "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
    "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

    Comment


    • #3
      Multumim!

      Comment


      • #4
        Sa va bucurati de el.

        Da, schimbati lantul de distributie. A patit-o cineva de pe forum acum cativa ani din cauza lui si i s-a stricat motorul.

        In rest masina e fiabila si nu ar trebui sa aveti probleme cu ea.
        '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

        sigpic

        Comment


        • #5
          La multi km fără incidente!

          La modelul acesta de CR-V există un buletin de service privind înlocuirea compresorului AC, de verificat la mai multe service-uri Honda, nu toți "recunosc", am întâlnit cazuri.
          -------------------
          There is no point of having if you can't share.

          Comment


          • #6
            am fost si la un service , la un prieten , unde neam uitat la un program de service ptr crv - ca sa vedem cand se schimba lantul de distributie- dar nu am gasit specificare ptr schimbare la nici un interval de km

            Comment


            • #7
              Multa lume crede ca distributia pe lant nu se schimba niciodata dar e fals.nu sunt mecanic dar cred ca in timp si datorita km multi lantul ala se uzeaza si se lungeste (nu mult) si astfel motorul nu mai functioneaza cum ar trebui nu mai este la punct distributia
              Doar o parere.
              sigpic

              Comment


              • #8
                Lantul trebuie verificat. Daca cedeaza si nu opresti motorul sunt sanse mari sa il distrugi.
                '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                sigpic

                Comment


                • #9
                  Dar la ce intervale de km ? asta este marea nedumerire a mea,..poate ma ajuta si cei care au ajuns la 200 000 km cu CRV ul

                  Comment


                  • #10
                    In carte nu e prevazut un interval. Efectiv trebuie controlat lantul la revizii dupa 150.000 km.

                    Cel care a cedat avea 170.000 km la bord - e vorba de un Accord cu acelasi motor.

                    uite, am gasit discutia respectiva: http://www.hondafan.ro/forum/showthr...garia+concediu
                    Last edited by ticker; 07-02-15, 12:31.
                    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Un lant nu prea are cum sa fie ""verificat"". Exceptand tsi ))
                      Adica, daca nu zornaie ciudat,mai ales la startup,nu ai cum sa il verifici. Poate de observat patinele daca au uzuri.Nu se masoare zale sau alta ceva . Trebuie urmat ce spune producatorul.

                      Comment


                      • #12
                        mda...am citit de la cap la coada discutia mai veche cu lantul rupt ... trista poveste / sunt suspicios si cu serviceurile ... am avut un mecanic , cine sa intors din Germania dupa 20 ani . A deschis un atelier si a lucrat cca 3 ani pana cand sa saturat de harababura de la noi si sa dus inapoi in Germania...in omul respectiv am avut incredere totala , stilul in care lucra ,priceperea etc etc... cea ce am observat ca poti sa te duci oriunde daca angajatul sta cu capul altundeva decat la munca cea ce trebuie sa presteze rezultatul tot un 0 este ...poata sa fie si reprezentanta

                        Comment


                        • #13
                          despre Asko am citit numai pareri bune , dar e cam departe .
                          O alta intrebare : e normal sa se aude turbina intre 1500 si 2000 de turatii ?
                          multumesc ptr sfaturi si imrpresii

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by ticker View Post
                            Lantul trebuie verificat. Daca cedeaza si nu opresti motorul sunt sanse mari sa il distrugi.
                            Daca lantul este garantat pe viata si totusi se rupe, remedierea trebuie facuta de catre Honda cu conditia respectarii intervalelor de revizie.
                            ,,A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing" G.B.Shaw

                            Comment


                            • #15
                              gabrielb, chiar crezi asta ?. Ai citit, auzit undeva, informatia asta ?

                              Comment

                              Working...
                              X