OPENEXPERT: '07 Honda CR-V 2.2L i-CTDi Executive Black

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Daca acum ar trebui sa cumpar o masina, tot Honda CRv as lua

    Scaunele din spate sunt foarte inalte, drepte ( nu au sustinere laterala deloc), sunt destul de tari. Nu sunt foarte confortabile choar daca au multe posibilitati de repozitionare ( ceea ce e foart fain!). Loc in spate este foarte, foarte mare.Toti cei care au stat in spate s-au plans. In fata scaunele sunt superbe. Prin comparatie , diferenta e neta.

    Tetierele sunt super ok. SI cele din fata si cele din spate. Poate ca ar trebui putin aduse mai in fata. Dar eu ma simt foarte bine cu ele.

    Comment


    • #47
      Ai dreptate cu scaunele spate. Ieri am mai facut un test drive si mi s-au parut si mie cam incomode. Cam ca o banca in parc de fapt, mai ales cel din mijloc :?

      Comment


      • #48
        NAVIGATIE

        DE CE 1000 DE EU CAND SE POATE SI MAI IEFTIN....??? 20-23 MIL CE ARE...??? CU TV..MP3....TOT CE VREI...
        IAR IN CE PRIVESTE STABILITATEA.....MAI TRAGE DE EA....MAI INCEARCA....ESTE SUPER STABILA....EU AM CRV DAR BENZINA.....AM FACUT DEALUL NEGRU LA 'CURSA' CU UN PASSAT.... PE 2 BENZI....... EL PE EXTERIOR EU PE INTERIOR IN URCARE......NU SE DISCUTA....STA F BINE PE CURBE...FARA TENDINTA DE DERAPAJ...E TOTUSI UN 4X4.....FARA SCARTAIT DE ROTI.....AM FOST IMPRESIONAT....O AM DE 1 AN SI SUNT MULTUMIT. ARE SI MICI NEAJUNSURI..DAR ASTA E ...NU SE POATE TOTUL....
        Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

        Comment


        • #49
          Salut , va urmaresc de ceva timp , din ce am citit despre honda cr-v este cam ceea ce imi doresc eu la ora actuala . Alegerea mea ar fi 2.0 exec. AT . Treaba e ca in brasov nu am o masina de drive test; Baiatul de la show room mi-a promis ca o sa deranjeze un client care are o masina similara - foarte dragut dar nu prea e normal ...
          in linii mari as vrea sa stiu daca motorul soch combinat cu AT nu este cam puturos - ma uit la specificatii si mi se pare ca un cuplu de 192NM este mic .C sa obtin ceva demaraj trebuie sa ii dau kick down? in drive test-ul de pe fifth gear , prezentatorul folosea un cuvant interesant : dull(plictisitor )

          Comment


          • #50
            CRV

            Nu stiu cum este pe TA a mea este 2.0 exe ( benzina) dar trs manuala. Si este destul de vioaie...adik aIa este de demaraj merge si mai in fota dar tre sa schimbi imediat este limitata din fabrica nu stiu la cate ture ca nu m-am uitat...dupa ce mi-a dat in nas la un demaraj pe care l-am cam fortat nu am mai incercat.. aIIa si a IIIa ...sunt vitezele unde poti sa tragi ...aIVa....aVa stim cu toti ce cum si ce fel.
            Referitor TA inainte de aceasta masina am avut un AUDI 100 CD...ce e drept mai vechi dar f bun, cu TA....nu am avut nici un fel de probleme cu demaraj....depasiri....etc..etc....mai greu este la inceput..daca nu ai mai condus masina cu transmisie automata....dar te obisnuiesti. Sunt convins ca daca cu o masina fab in 83 cu TA aveam demaraj f bun si la plecare dupa loc si in depasiri cu o HONDA CRV...nu vei avea nici o problema. Trebuie sa retii un aspect - eu am masina de 1 an..de noua - CRV nu este o masina de "fuga"..cum se spune....nu te lasa va fugi daca este nevoie dar nu este facuta pentru asa ceva....130-150 km /h este o viteza f buna pentru ea....consumul va fi undeva la 8-9% afara...eu nu am incercat mai mult. E f buna de teren si pe zapada echipata cu anv de iarna de buna caliatate nu exista sa derapeze...alunece ...nu ai nici o problema..tanc este. Acum pe zapezile astea s-a comportat excelent.....dar tine cont cu anvelope de iarna eu am pe ea VREDESTEIN WINTRAC EXTREME - GIUGIARO DESIGN....sunt excelente. Banuiesc ca singura diferenta de la transmisia automata la cea manuala va fi consumul.. care intotdeauna la masinile automate a fost mai mare.Eu merg cu ea ..si am 10 mii de km cu o medie in oras ..Bucuresti de 13-14%...vara cu AC am ajuns si la 16%. Depinde foarte mult si ce benzina bagi in ea sa nu fie sub ce da cartea.....eu merg cu CO 100 CARRERA si se comporta f bine...am mers si cu CO 98 ...fara plumb evident....si merge la fel de bine. Toti spun ca-i scade consumul dupa 10-20 de mii de km.....eu mai astept inca....Acum depinde si cum mergi cu ea....fiecare cu stilul lui.
            In mare sunt multumit de masina...sa stii ca atunci cand am luat-o tot TA am vrut si eu dar nu exista pe stoc. Modelul meu nu este noul CRV..este fabr in 2006 imediat inaintea aparitiei modelului nou. Oricum imi place mai mult decat asta scosa acum.....are aspect mai country....oricum si motorul din cate am inteles eu este mai bun....nu stiu exact sa-ti documentez dar daca vrei sa interesez si itzi spun....stiu ca exista niste dif ...chiar daca si la vechiul si crv si la noul ei spun 2000 cmc si 150 de cai...se pare ca cel de la noul crv este scos dintr-un motor de 1600 cmc...nu stiu exact am sa aflu si daca vrei itzi spun.
            Referitor tractiunea 4x4 este buna te ajuta ...un KYRON 4x4 nu face ce face un CRV..nu stiu cum sunt facute astea coreene dar am un vecin care a scos-o din zapada cu 4x4 impinsa......cu HONDA nici macar nu am pus mana pe lopata...asa cum nisese noaptea asa am lasat zapada....era pana la pragul masinii....ce e drept e drept ...eu am cauciucuri de iarna...dar si ce cele all season m-a o zapada teapana in bulgaria in 2007 prin octombrie si nu am avut probleme decat un usor derapaj de spate la coborarea drumurilor acoperite cu zapada...in rest nimic. Inca o data masina este f buna...pentru familie....pescuit....este f spatioasa si o masina sigura si usor de condus ai sa vezi. Probleme nu am avut cu ea decat la flansa caseta de directie care s-a dus in 9 mii de km si mi-au schimbat-o in garantie..restul pana acum nimic deosebit. Intretinerea este f simpla de facut....filtrele le poti schimba si singur daca va fi nevoie dupa garantie ..mai ales ca se gasesc si nu sunt f scumpe...aer..polen...
            E o masina buna si deloc plictisitoare..poate cea cu TA...ca nu stai sa schimbi vitezele.....dar in rest......plictisitor de buna.
            Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

            Comment


            • #51
              iti multumesc pentru raspunsul dat este exact ceea ce as fi vrut sa aud . Deci o masina plictisitor de buna nu ma deranjaza deloc , chiar imi place mult de tot ; am apreciat raspunsul tau complet care ma face sa cred ca am pus ochii pe o masina foarte buna pentru mine si familia mea , adecvata pentru drumurile noastre si nu in ultimul rand pentru o iesire la pescuit ...
              Decizia este aproape luata , ramane de facut un drive test , fara de care nu pot sa cumpar o masina , indiferent de cat de buna pare . Eu acum conduc un ford tdci de 90 cp cu un cuplu de 220 nm@1750 parca , este cu totul altceva , abia asta mi se pare un motor plictisitor , cand dupa 3500 ture nu mai are absolut nimic de spus . Din contra , ma stept de la 2.0 benzina sa ma surprinda la turatii inalte cu demarajul , nu stiu totusi cum o poate fae cu un cuplu atat de mic la asa o masa .

              Comment


              • #52
                CR-V

                Ai sa fii multumit, totusi incearca si una cu transmisie manuala...asa ca sa vezi. La TA evident ca nu o sa mai dea in nas- cum se zice - la demaraj schimbarea de treapta se va face automat asa ca nu o sa ai "surpriza" asta. TA are si avantaje si dezavantaje, de exemplu pe zapada, iarna , la AUDI eu selectam treapta 2 - aveam 3 in cutie- asta ca sa evit senzatia aia neplacuta de scapare de sub control..stii ca la automata se schimba viteza in functie de turatia motorului..ori daca se rupea aderenta roata se invartea oricum si evident motorul se tura deci automat imi schimba viteza ...asa cu treapta 2 selectata schimba 1-2....nu schimba si a 3 a..totul era sa nu o uit in 2.... :lol: ...riscam sa stric cutia. Parerea mea este sa faci un test si cu un CRV cu trs manuala. Fiind un 4x4 eu zic ca mai avantajoasa e o cutie manuala..plus ca in caz de ceva ai frana de motor care ajuta..nu mai faci fel de fel de artificii din selectorul de viteze..la TA. http://www.automarket.ro/drivetest/honda-cr-v-92.html.
                Din cate am aflat si la HONDA CRV TA ai si secvential + - .
                Incearca una cu transmisie manuala...e sfatul meu...una e sa poti face tu o selectie a vitezei in caz de drum cu zapada sau noroi si alta e sa te duca masina. Oricum ar fi e foarte buna...spatiu de bagaje....motorul este destul de puternic...150 hp....este silentioasa....destul de inalta...nu ai treaba cu borduri sau drumuri denivelate...sau mai bine zis exagerat de denivelate.Eu , atunci cand am timp, merg la pescuit..am bagat-o in nisip..noroi..pe camp..prin padure..pe ploaie..pe zapada..nu m-a lasat niciodata, mai greu e cu dormitul in ea...banchetele sunt tari..nu poti face pat in ea prin rabatarea banchetelor din fata...anul asta am sa incerc prin rabatarea banchetelor spate sa vedem cum se doarme in portbagaj ..care e mare...poate cu o saltea bagata acolo rezolv situatia....:-))).Si poza care o am este facuta pe bac la traversare Dunare spre locul faptei...patria crapului si a stiucii....:-)).Daca vrei te pot ajuta ..in Bucuresti am un prieten f bun la vanzari la CARPATI principalul importator HONDA te pot pune in legatura cu el si poate poti obtine si un pret mai bun....si un drive test si ceva sfaturi autorizate. El m-a convins sa iau CRV..initial optasem pentru o SKODA 4x4 full options...dar cand am vazut pretul...am luat HONDA fara sa stau pe ganduri....full options si la un pret mult mai bun. Bine ca ulterior am dat dat cu ochii de ISUZU D-MAX.....dar era prea tarziu iar ISUZU este deja altceva..intra clar la OFF ROAD...este alta categorie..mai grea nitel dincolo de SUV.
                Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                Comment


                • #53
                  multumesc de ajutor , eu sunt din bv si prefer sa cumpar de aici in ideea ca dupa aia daca am probleme , inclusiv verificari , sa fiu bagat in seama de cei de la virago (desi pana la urma , banii vorbesc ), cat priveste cutia automata , optez pentru ea din dorinta de a avea o masina diferita de ce am avut pana acum , cu plusuri si minusuri ;cred ca traficul urban devine`` numai bun`` pt o cutie automata , iar off road - soarta ....cine m-a pus ?

                  Comment


                  • #54
                    CRV

                    Absolut in trafic TA este mult mai comoda , si apoi daca exista secventiala te descurci si in situatii unde ar fi mai buna o cutie manuala. In cazul asta itzi urez succes in achizionarea masinii...sa o pipai pe toate partile..daca ai nevoie de ceva sfat daca pot si stiu.... cu cea mai mare placere.Cat despre off road..vorba ta ....soarta la mine a mai fost si altceva...consoarta.....:-)
                    Succes.
                    Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by FLORIN CRISTEA
                      oricum si motorul din cate am inteles eu este mai bun....nu stiu exact sa-ti documentez dar daca vrei sa interesez si itzi spun....stiu ca exista niste dif ...chiar daca si la vechiul si crv si la noul ei spun 2000 cmc si 150 de cai...se pare ca cel de la noul crv este scos dintr-un motor de 1600 cmc...nu stiu exact am sa aflu si daca vrei itzi spun.
                      Motorul de 2.0L de pe vechiul CR-V e un motor cu specificatie DOHC i-VTEC si face parte din clasa motoarelor "K", una relativ noua si cunoscuta pentru sportivitatea ei.
                      Motorul de 2.0L de pe actulul CR-V e un motor cu specificatie SOHC i-VTEC si face parte din clasa motoarelor "R", cea mai noua aparuta si are intr-adevar la baza cilindreea de 1.8L.

                      Originally posted by razvan_con
                      in linii mari as vrea sa stiu daca motorul soch combinat cu AT nu este cam puturos - ma uit la specificatii si mi se pare ca un cuplu de 192NM este mic .)
                      Razvane, fi bine venit aici!
                      Cuplul mic - tipic Honda - nu are de a face cu cutia sa A/T ci cu filozofia Honda de a oferi motoare de turatii. In rest as zice sa tragi concluzia dupa un drive test mai hotarat!

                      Originally posted by FLORIN CRISTEA
                      in Bucuresti am un prieten f bun la vanzari la CARPATI principalul importator HONDA
                      Florine, esti putin in urma cu evenimentele dar sa stii ca (multumim celui de sus!), CM nu mai e de mult timp importator oficial Honda in Romania!
                      HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                      Comment


                      • #56
                        E....asta e.....mai avem si scapari....nu putem stii chiar tot..... :lol:
                        Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                        Comment


                        • #57
                          Tot Honda CRV

                          Eu am masina deja de 6-7 luni. Daca ar trebui sa mai aleg inca odata tot Honda CRV as alege, fara sa stau pe ganduri. Intradevar, deoarece o utilizez mai mult in oras, cred ca as fi ales o automata, dar momenta nu exista

                          Comment


                          • #58
                            Multumesc de intampinare , in Brasov din pacate nu am o masina de test drive cr-v benzina at , ca atare am facut un test cu un civic (in dreapata ) asta fiind cam tot ce mi s-a putut oferi la momentul respectiv... Oricum , intentia gazdelor a fost admirabila dar nu am inteles nimic din test , a fost un experiment de 10 minute la 150-160 km/ora la tuartii mari, ceea ce e opusul a ceea ce vreau eu de la cr-v : m-as astepta intr-adevar sa ma scoata din incurcatura la un kick down intr-o depasire sau mai stiu eu cand , in rest mi-ar place o croaziera linistita (110-120 ) .Astept totusi sa pot sa fac un drive test mai serios , imi este greu insa sa cred ca in ziua de azi se mai spera in vanzari din auzite , sau poate piata este inca asa de neconcurentiala si mai sunt unii care iau masini fara drive test ?

                            Comment


                            • #59
                              Personal, nu te sfatuiesc sub nici o forma sa cumperi masina fara drive test.
                              Indiferent de cite pareri asculti, acestea pot fi, in anumite situatii, subiective iar pe de alt parte fiecare are propriile perceptii, care difera de la individ la individ si sunt foarte strins legate de ce asteapta fiecare de la masina.
                              In ceea ce priveste alegerea dealerului, nu trebuie sa iti faci nici un fel de probleme dpdv al relatiilor ulterioare achizitiei (garantie, service etc.). Eu mi-am luat masina din Germania, am fost in service cu o problema (marunta, e adevarat) dar mi-au rezolvat-o foarte frumos, fara ca nici macar sa aduca in discutie de unde am cumparat-o.
                              Asa ca, ... drive test si apoi ... decizie.
                              Honda CR-V 2.2i-CTDi

                              Comment

                              Working...
                              X