OPENEXPERT: '07 Honda CR-V 2.2L i-CTDi Executive Black

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • OPENEXPERT: '07 Honda CR-V 2.2L i-CTDi Executive Black

    Dupa lungi deliberari am hotarat sa imi iau Honda CR-V 2.2 Diesel Executive M/T 150 CP. Tocmai mi s-a aprobat leasingul. Cei de la Raiffeisen leasing au fost extrem de prompti. Cei de la ATI Iasi au intarziat putin ( imi spuneau ca nu au inca repartizarile de la Bucuresti). Acum totul e OK si astept cu nerabdare masina. Dupa promisiunile celor de la ATI o voi avea la sfarsitul lunii mai ( sper sa se tina de cuvant; cel putin cei de pe acest forum au pareri foarte bune despre ATI).

    Sunt putin mahnit din mai multe motive
    1. Masinile care vin in Romania nu au ACC ( radarul care citetste viteza masinilor din fata CR-V-ului si in funcite de vitezele celor doua masini te avertizeaza daca te apropii prea repede sau nu de vehicolul din fata).
    2. Al doilea motiv este faptul ca mi se par preturi exagerat de mari pentru Honda din Europa comparativ cu USA. Mi se pare extrem de ciudat ca preturile sunt aproape duble.
    3. Honda pe motorina nu are cutie automata ( as fi preferat cutie automata). Imi plac mai mult diesel-urile ( chiar daca nu conduc foarte mult) datorita faptului ca au o valoare de revanzare mai mare si pentru ca la un eventual cost extrem de ridicat al petrolului in viitor voi putea utiliza si motorina ecologica (vegetala)
    4. Am inteles ca piesele de schimb vin extrem de greu. Asta inseamna ca in eventualitatea unui accident voi sta pe "tusha"o groaza de timp
    5. La drive test consumul in oras a fost de 10-11 la 100 de km ( mie mi se pare cam mult peste cei 8,1 declarati) ( asta apropo de "Honda care nu minte". Honda este a 7-a masina care am condus-o ( deci nu sunt chiar novice ) ( dar niciodata nu am condus un SUV)
    6.LA drive test, zgomotul exterior era destul de ridicat comparativ cu masinile pe care le am in acest moment.
    7 Cea mai mare dezamagire este ca nu pot sa utilizez DVD Navi in Romania ( e stupid!). Nici macar ca TV pentru copii!!! ( cu toate ca are cititor de carduri, etc) ( apropo nu are HDD, asa cum au multe masini aparute in acest an)

    Am o mare rugaminte la cei care citesc acest mesaj. Stiti de unde as putea face rost de un DVD cu harta Romaniei compatibil cu NAVI-ul Hondei.

    Am inteles ca este posibil cu un tuner AUTO TV sa poti vedea posturi TV pe NAVI. Imi puteti recomnada un model? Stiti ce modificari trebuiesc facute ( nu vreau sa am un milion de fire de prin torpedou de la tuner TV ( asa cum vezi la taximetristi)

    Este posibil sa vad JPG.uri pe NAVI?

    Este posibil sa vezi filme video de pe DVD pe navi?

    Mai sunt si altele dar nu cred ca aveti rabdarea sa cititi tot!

  • #2
    Tuning soft

    Am uitat sa va spun ca voi face un tuning la soft ( mai ales ca am inteles ca ajunge la peste 170 CP). Eu am facut la Peugeut cu DOC si sunt extrem de multumit.

    Tot ca o constatare la drive test. De obicei la turatii mici mototrul este mai putin zgomotos , iar la turatii mari este mai zgomotos. LA honda CR-V de test mi s-a parut invers

    Comment


    • #3
      openexpert binne ai venit printre noi.
      Daca colegul meu Marius ti-a promis ceva, fii sigur ca se va tine de promisiune, in rest sa te bucuri cat de curand de ea, si vom incerca sa iti raspundem la toate intrebarile tale.
      La punctul patru tin sa te contrazic, vin chiar mai repede decat la masinile germane, daca faci o vizita pe la shw chiar am sa iti dovedesc si de ce.
      Cu stima,
      Ionut Saviuc

      Comment


      • #4
        Despre ATI Iasi

        Am toata stima pentru atitudinea si promptitudinea tuturor celor de la ATI Iasi ( si in special pentru Marius Manolache). De la Dealerul Opel am inteles ca vin cu intarziere piesele de schimb. Iar daca, doamne-fereste, te loveste mai tare vre-un "taximetrist" se poate sa stai si peste 6 luni prin service.
        PS: Multumesc pentru raspunsul prompt
        PS: Este o mandrie ca sunt si eu printre "Hondishti "

        Comment


        • #5
          recordul de stat in service il detine un CR-V, care a avut ghinionul ca TIR-ul cu piese sa ia foc undeva in Germania - a stat o luna si jumatate. Cei care au avut accidente iti pot confirma ca piesele vin in 2-3 saptamani, la fel ca la orice alta marca.

          Ce erau sa zica si cei de la G&P? "Nu lua Honde ca-s proaste"? Au dat-o si ei pe aia clasica, cu piesele :lol:

          Sa-ti traiasca si sa te bucuri de ea..... deja e plin Iasiul de CR-V-uri noi, spre marea mea surprindere (credeam ca lumea va fi mai rezervata)
          2006 Accord CL7 2.0 MT

          Comment


          • #6
            CR-V-uri

            De ce credeai ca lumea va fi mai rezervata sa cumpere CR-V-uri? Care sunt concurentii CR-V-ului? Dupa opinia mea la clasa ei pe acelasi segment de pret, CR-V ul nu are concurent serios.
            Am inteles ca in Iasi sunt vandute 18 CR-V-uri in Iasi. Sincer sa fiu eu am vazut doar unul singur. Initial am dorit sa iau Accord, dar pentru a ajunge acasa este o portiune de drum de 200 m mai abrupta si mai cu "cratere".

            Deoarece nu sunt fan 4X4 imense still " Toyota Land Cruiser " m-am indreptat spre RAV4 sau CR-V. Am ales CR-V- ul pentru ca este putin mai mare, este mai dotat tehnic, am inteles ca este mai fiabil, este mai rar , mai luxos, etc.


            Dar nu imi raspunde nimeni la intrebarile din primul mesaj?

            Comment


            • #7
              Re: CR-V-uri

              [quote="openexpert"]
              Am inteles ca in Iasi sunt vandute 18 CR-V-uri in Iasi. Sincer sa fiu eu am vazut doar unul singur.quote]
              Al tau va fi cea de a 28 unitate vanduta de catre ATI. :roll:

              Comment


              • #8
                Cat mai mari vanzari

                Eu sper sa fie vindeti cat mai multe. Poate asa o sa deschideti mai repede un service dedicat Honda in Iasi ( ca sa nu mai facem revizia prin "straini")

                Comment


                • #9
                  Salut, sa te bucuri de masinuta cu placere. :wink:

                  In legatura cu afirmatiile tale...

                  1. Avand in vedere multitudinea de autostrazi sublime care lipsesc aproape cu desavarsire, ACC ar fi constituit un cost in plus inutil, si cum in Romania masinile vin gata echipate, ar fi impins pretul prea sus.
                  2. Asa cum s-a mai discutat, destul de intens, in privinta acestui aspect al preturilor US vs UE, concluzia este ca piata europeana nu se compara nici macar o treime cu piata americana, din multe puncte de vedere. In UE, exista si nationalism, si piata e mult mai 'subtire'.
                  3. Nu poti, pur si simplu, tranti o cutie automata banala pe motorina, datorita valorilor mari de cuplu ale dieselului. Trebuie creata o cutie care sa-si demonstreze fiabilitatea si pe diesel. Momentan, Honda se concentreaza asupra valentelor sportive si asupra unor segmente de piata unde pot avea succes cu siguranta. Nu se arunca niciodata cu capul in fata, asa cum nu au facut-o nici cu diesel-ul.
                  4. Piesele de schimb vin chiar mai repede decat la VAG, iar 99% din ele sunt in depozitele din Europa. In special la CR-V, care este fabricat in UK, nu in Japonia.
                  5. Toata lumea care se suie in masina pt test drive tinde sa scoata untul din ea. Si consumul va fi pe masura. Honda nu minte, pt ca in conditii de mers normale si echilibrate (cu masura, si mers normal si alert), consumul iese exact ca in carte. Confirm si eu, si mi-au confirmat-o si altii. Consider 10-11 in oras un consum decent pt un SUV, avand in vedere ca majoritatea compactelor de 1.6-1.8 consuma atat, ba chiar uneori si mai mult, in conditii de oras. Si oricum, diesel-ul n-a rupt si nu va rupe niciodata gura targului la consumul urban. Parerea mea personala e ca acest tip de motor e over-rated, iar partea cu consumul redus se aplica mai ales in regim extraurban.
                  6. La ce te referi cand spui zgomot exterior? Zgomotul cauzat de vant, zgomotele de afara care se aud inauntru, zgomotul motorului? Eu, dimpotriva, o consider o evolutie clara fata de vechiul model la capitolul asta.
                  7. Parerea mea e ca stupizi sunt cei care n-au fost in stare pana acum sa finalizeze o harta electronica serioasa a Romaniei. Honda n-are nici o vina aici, sincer.

                  Filme, poze si alte cele nu se pot vedea pe DVD, intrucat este strict pt citirea DVD-urilor de navigatie. Pt car entertainment, exista ca accesoriu sistemul i-ves la Honda.
                  Sincer, la partea cu tunerul, si eu am auzit de asa ceva, dar nu cunosc detalii. Oricum, orice tuner la viteza de peste 10km/h se inchide automat din motive de siguranta, asa ca sa nu-ti faci prea multe sperante ca poti urmari meciul in timp ce mergi cu masina.

                  Comment


                  • #10
                    Merci Bogdan :wink:

                    Comment


                    • #11
                      Chiar ma bucur ca nu se livreaza ACC in Romania. La ce bun sa dau bani pe ceva de care oricum nu pot sa ma bucur?
                      '07 Accord 2.4 Executive A/T

                      Comment


                      • #12
                        Pai de ce nu te poti bucura de ACC? Merge si in afara autostrazii si poate mai iesi si in afara tarii cu masina

                        Comment


                        • #13
                          ACC

                          1. Foarte frumos raspunsul. Iti multumesc Bogdane. Intradevar, in Romania nu cred ca poti utiliza foarte des ACC-ul. Dar ar fi trebuit sa fie macar ca optional. Oare de ce Nu se pot alege optionalele in Romania. Ciudat!

                          In legatura cu pretul ridicat care il presupune adaugarea tuturor optionalelor. Dupa opinia mea, in comparatie cu USA si chiar cu unele tari din Europa, pretul din Romania deja este destul de "high". Daca pretul ar fi mai mare multi din utilizatori s-ar indrepta spre BMW sau Tuareg.
                          Eu personal mi-as fi dorit sa am ACC si ma simt frustat ca nu am posibilitatea de a alege. Si cred ca este o problema a celui care importa Honda in Romania

                          Comment


                          • #14
                            openexpert, si din partea mea "welcome"!
                            Felicitari pentru vasta ta experienta cu masinile Honda, dar nu te pot felicita pentru multe lucruri auzite si inca neverificate!
                            Interesant ca ai atatea mahniri si o singura bucurie! :roll:
                            Hai ca ma incumet si eu pe unde pot:

                            1. Bogdan a fost finutz si ti-a dat raspunsul partial, eu sunt mai direct si-ti spun: ACC se foloseste pe strazile unde se circula in conditii civilizate, aceasta nu prea e cazul pe strazile partriei, cred ca mai mult te-ar avertiza decat ai avea liniste in masina.
                            Plus de asta importatorul nu are nici o vina pentru asta, el isi comanda lotul din masinile care ii sunt puse la dispozitie, iar Romania nu e singura tare cu aceasta specificatie!

                            2. Diferenta de preturi dintre EU si SUA are la baza standarul de viata care la ei e mult mai ridicat decat la noi. Remember VW Phaeton? 100.000€ la noi, 60.000$ la ei! Inseamna ca m-ai inteles! Deci nu e vorba doar de Honda sau doar de japonezi, ci de toti!

                            3. E posibil sa ai dreptate cu valoarea mai mare la revanzare, dar la fel de usor e posibil si sa nu ai dreptate fiindca nimeni n-are cum sa ne spuna cum va arata piata auto in cativa ani, nici chiar in Romania unde actualmente e un adevarat boom.
                            Motorul diesel de la Honda a fost dezvoltat in 8 ani, pentru a putea fi un benchmark in clasa asta, si este! Era cam clar ca nu se puteau repezi cu ceva subtire, si cine stie, poate e in pregatire o A/T.
                            Din punctul lor de vedere hai sa privim si asa:
                            vanzarile Honda in EU inseamna 15% la scara mondiala, la care vanzarile diesel inseamna pe moment undeva la 30-35% dintre acestea. Acum te intreb pe tine: ai investi intr-o A/T pentru i-CTDi numai de dragul acelor 100.000 de clienti/an?

                            4. Ei, aici m-am referit ca insiri cam multe din auzite fara sa te convingi despre cei vorba! Cand ai luat masina trebuia sa te convingi cum sta treaba, dar uite ca realitatea nu e asa sumbra cum ar vrea concurenta! :lol: Iar de acum incolo nu va putea fi decat mai bine.
                            Pentru linistea ta: piesele nu vin mai departe de Viena, in cazuri extreme, Gent (Belgia).

                            5. Nu e prea relevant consumul unui drive test de o ora. Ai rabdare sa iesi din rodaj si pana cand ti se va mai lasa motorul.

                            Rabdare am avea sa-ti citim tot, stiinta nu prea avem intotdeauna.
                            HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                            Comment


                            • #15
                              As comenta si eu un pic preturile ca sunt in tema in acest moment.

                              Cu punctul 2 nu prea sunt de acord. Poate diferenta de preturi e justificata de volume - care banuiesc ca sunt mult mai mari in SUA. Standardul de viata in Europa si SUA cred ca e similar plus ca nu vad cum ar putea influenta preturile un standard de viata mai bun.

                              Oricum insa, fata de ce e acum pe piata, CRV sta cel mai bine la capitolul pret. Eu am comparat-o cu RAV4, Outlander, CX7 si Terrano si, la aceiasi bani (la pret de lista - excluzand dealuri), nu poti obtine nicaieri mai multe dotari. Acum oscilez oarecum intre CX7 (care are un motor mult mai puternic) si CRV care e favorita.

                              Ramane sa decida testdrive-ul - sa vad daca diferenta de motor si tinuta la drum e atat de clara incat sa merite sa renunt la navi+ bluetooth+ rearcamera+ sunroof

                              Comment

                              Working...
                              X