'05 Honda CR-V 2.0 i-VTEC - Check Enginee aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • '05 Honda CR-V 2.0 i-VTEC - Check Enginee aprins

    Ziua buna tuturor,

    De aproximativ 2 ani (2018) ma bucur de o Honda CR-V 2.0, benzina, din anul 2005, al doilea proprietar. Cumparata cu un numar de 50.000km, iar acum 98.000km.
    Pot spune ca este o masina perfecta pentru mine.
    Dar cel mai mult imi place cum se "catara" pe dealuri si cata siguranta imi transmite.


    Acum un an am dotat-o cu o instalatie GPL.
    Dar ma confrunt cu urmatoarea problema:
    - a inceput sa mi se opreasca motorul in mers, am curatat clapeta de acceleratie si s-a mai remediat problema. Se opreste mult mai rar. Dar problema mai persista. ( problema opririi motorului, se pare ca s-a mai intamplat si fostului proprietar, fara sa fi avut instalatia GPL montata)
    - cand o las pe liber, oscileaza acul de acceleratie( se chinuie sa nu se opreasca motorul, simtindu-se vibratie in masina accelerandu-se singura cand acul coboara sub 1000 de rotatii)
    -mi se intampla sa se inece in viteza a 2-a abia rezistand sa nu se opreasca motorul, cu greu accelerandu-se.

    Aceasta ar fi problema principala, mai am si una care abia a aparut.
    Anume, mi se blocheaza etrierul pe roata spate stanga, incingandu-se foarte tare.
    Am programat deja o vizita la service pt aceasta problema, asteptand sa vad ce-mi recomanda, daca sa schimb intreg etrierul, sau sa cumpar kitul de reparatie, garnituri etrier.


    Daca cumva ma poate ajuta cineva cu un sfat, as fi foarte recunoascatoare.
    Multumesc.
    :-)
    Last edited by hondatu; 13-07-20, 15:54.

  • #2
    Ziua buna, tuturor.

    Revin cu alte detalii despre problema mentionata mai sus.

    Am schimbat bujiile, marca Denso, cu unele specifice cartii masinii, mai exact NKG. (acest sfat l-am citit si pe alta discutie deschisa aici pe forum, fiind dat de domnul Cristea)
    Dar problema nu s-a remediat...este o mica imbunatatire..dar persista aceleasi probleme mentionate mai sus.

    Urmatorul sfat pe care l-am primit, a fost sa schimb: SONDA LAMBDA

    Defectarea sondei duce la funcţionarea anormală a motorului. Simptomele unei sonde lambda defecte pot fi: creşterea consumului de combustibil, apariţia vibraţiilor cānd motorul este la relanti, oprirea motorului, turaţie instabilă sau foarte ridicată, accelerări slabe sau discontinue ale motorului. Dacă sonda detectează prea mult oxigen īn gazul evacuat, īnseamnă că motorul merge cu un amestec prea sărac (īn combustibil); prin urmare, este mărita cantitatea de benzină. La apariţia unui defect al sondei lambda se aprinde martorul MIL (sau check engine)
    ( text preluat) Dar indica exact manifestarile masinii la momentul actual.

    Multumesc si sper sa fie de folos si altora!
    Numai bine.

    Comment

    Working...
    X