JHONNYHSD: '0? Honda CR-V 2.2. i-CDTI M/T Executive, Black

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • JHONNYHSD: '0? Honda CR-V 2.2. i-CDTI M/T Executive, Black

    Salutare,

    Recent pot spune ca m-a "achizitionat" o Honda CRV neagra, 2.2 iCDTI, primul diesel ca masina personala, model Executive cu urmatoarele specificatii:
    - motor 2204
    - diesel
    - praguri JDM
    - interior piele aerata crem cu elemente negre din plastic
    - comenzi volan
    - trapa electrica
    - scaune incalzite
    - oglinzi rabatabile electric
    Recent mi-am achizitionat o navigatie 2DIN, Android 7.1 (ma sperie Windows), octacore (ma deranja cd player-ul din fabrica) si pot
    spune ca sunt foarte multumit de achizitie.
    Planuri pe viitor, jante otel de off road cu ET negativ si cauciucuri GRIPMAX (care se preteaza excelent atat pe asflat vara cat si pe noroi), nu
    sunt MS, sunt doar de vara.
    Last edited by Jhonnyhsd; 13-03-19, 16:48.

  • #2
    Last edited by Jhonnyhsd; 13-03-19, 15:10.

    Comment


    • #3
      Sa o conduci cu placere multi km. si fara de probleme.

      Comment


      • #4
        Originally posted by harris View Post
        Sa o conduci cu placere multi km. si fara de probleme.
        Multumesc, asemenea

        Comment


        • #5
          Sa o conduci cu placere si sa te bucuri din plin de 'cuplul' acelui motor!

          Modelul este Executive, dar e in regula. O cutie automata ar fi fost cireasa de pe tort.
          “I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that.” ― Robert Michaels MD - 2007 - Graduation Speaker

          Comment


          • #6
            Originally posted by scarr View Post
            Sa o conduci cu placere si sa te bucuri din plin de 'cuplul' acelui motor!

            Modelul este Executive, dar e in regula. O cutie automata ar fi fost cireasa de pe tort.
            Multumesc colegu , ma gandeam la exclusive cand am scris )) , stiam ca-i executive (am scris corect in titlu), nu stiu daca as prefera cutia automata, nu sunt fan si am o parere ca nu ar fi ok pentru depasiri pe drumurile noastre sau iarna cand trebuie sa franezi din motor

            Comment


            • #7
              Toti astia care ziceti ca e mai buna cutia manuala, nu aveti habar de ce vorbiti. Singurul avantaj al cutiei manuale e ca e masina mai ieftina.
              Pentru depasiri ai kick down in modul Drive sau pe Sport chiar nu mai conteaza cum e piciorul pe pedala.
              Iar de frana de motor o poti face din padele, tot pe modul Sport.
              Dar na, ignoranta e o mare calitate nowadays.

              Comment


              • #8
                Originally posted by bogdan22 View Post
                Toti astia care ziceti ca e mai buna cutia manuala, nu aveti habar de ce vorbiti. Singurul avantaj al cutiei manuale e ca e masina mai ieftina.
                Pentru depasiri ai kick down in modul Drive sau pe Sport chiar nu mai conteaza cum e piciorul pe pedala.
                Iar de frana de motor o poti face din padele, tot pe modul Sport.
                Dar na, ignoranta e o mare calitate nowadays.
                Se poate exprima o părere și fără a folosi cuvinte urâte. Chiar te rog să fii mai elegant în exprimare. Mulțumesc!
                I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                My cars:

                '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                Comment


                • #9
                  Originally posted by bogdan22 View Post
                  Toti astia care ziceti ca e mai buna cutia manuala, nu aveti habar de ce vorbiti. Singurul avantaj al cutiei manuale e ca e masina mai ieftina.
                  Pentru depasiri ai kick down in modul Drive sau pe Sport chiar nu mai conteaza cum e piciorul pe pedala.
                  Iar de frana de motor o poti face din padele, tot pe modul Sport.
                  Dar na, ignoranta e o mare calitate nowadays.
                  Prietene, am condus comparativ 2 mercedes-uri coupe 2015, acelasi model, aceeasi motorizare diesel dar unu cu padele si cutie automata, celalalt cu cutie manuala, la depasiri din scurt, la cea automata, dureaza mai mult pana schimbi modul de acceleratie, pana una alta, pierzi ocazia, nu-s ignorant si cred ca stiu destule despre domeniul auto cat sa-ti prezint o intreaga teza de ce cutiile automate nu sunt bune pentru o tara unde ducem lipsa de autostrazi si infrastructura si civilizatie.

                  Comment


                  • #10
                    Băieți, hai să nu degenerăm discuția, vă rog. Mă refer la tonul și cuvintele folosite. Mulțumesc frumos!
                    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                    My cars:

                    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by bogdan22 View Post
                      Toti astia care ziceti ca e mai buna cutia manuala, nu aveti habar de ce vorbiti. Singurul avantaj al cutiei manuale e ca e masina mai ieftina.
                      Pentru depasiri ai kick down in modul Drive sau pe Sport chiar nu mai conteaza cum e piciorul pe pedala.
                      Iar de frana de motor o poti face din padele, tot pe modul Sport.
                      Dar na, ignoranta e o mare calitate nowadays.
                      Nici eu nu sunt fan automata

                      Originally posted by bacu View Post

                      Apropo, ca fapt divers, daca nu ar fi fost acoperită de garanție, cutia ar fi costat 17000 euro la Honda...

                      Comment


                      • #12
                        Mai depinde și de ce cutii automate vorbim, dacă vorbiți de cele de acum 15 ani, poate așa erau, lente. Dar la cele actuale nu mai poate fi vorba de întârziere in kick down. Ca altfel nu ar fi făcut BMW standard pe seria 5 cutia automata...
                        2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
                        Ex:
                        2014 Honda Civic Executive
                        2011 Honda Civic GT

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by bacu View Post
                          Mai depinde și de ce cutii automate vorbim, dacă vorbiți de cele de acum 15 ani, poate așa erau, lente. Dar la cele actuale nu mai poate fi vorba de întârziere in kick down. Ca altfel nu ar fi făcut BMW standard pe seria 5 cutia automata...
                          Mnah, de cutii de versiune mai veche vorbeam dar, nu pot garanta pentru cutiile noi (care-s mai performante), ma refer aici la cele automate, ca exceleaza sau sunt macar mediocre la capitolul fiabilitate, ce au imbunatatit la capitolul performanta au regresat la capitolul fiabilitate si costuri de schimbare. BMW seria 5 2015 cu cutie automata din cate am inteles, nu are probleme doar cu cutia, ci si cu motorul, tinde sa...pice de tot, la fel ca si noile modele de Mercedes.

                          Comment


                          • #14
                            orice cutie AT post 2000 e suficient de rapida ca sa poti depasi in orice situatie daca faci un efort minim sa te inveti cu ea
                            sunt evident mai lente la kickdown dar asta nu e un neajuns de nedepasit mai ales comparativ cu restul avantajelor oferite de AT
                            cutiile clasice cu convertizor nu prea au probleme asa de mari - ccele DSG da mai ales cele uscate

                            sigur, la finalul zilei e o chestiune de optiune, preferinta personala etc.
                            dar in 20 de ani de automate nu cred ca am "ratat" vreo oportunitate de depasire din cauza cutiei
                            "Ethics. That's always so inconvenient."
                            Cal Lightman

                            Comment


                            • #15
                              Foarte adevărat Turkish.In mare parte așa se comporta,fără emoții.Iar cea de la BMW,sa fim serioși,e geniala cutia.E păcat să-ți iei un BMW manual când cutia ZF e atât de bună și fiabila.Singura cutie automata care pe mine nu mă mulțumește este CVT-ul și....cea de pe Subaru aflat în posesie,4eat.:-)Cea din urmă e mare porcărie,producție JATCO.Oricat m-aș chinui sa o învăț,face tot ce vrea ea,iar kick down-ul e total imprevizibil.Parca totuși e mai ok fata de CVT, indiferent de marca.

                              Comment

                              Working...
                              X