SIRNEA_A/T: '05 Honda CR-V 2.0, Silver

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Sir Nea...lasa vtec-ul.....vezi ca pe 19 luna asta avem intalnire CRV-eii..sa nu uiti....dl Cerevelu a punctat, lui Willy i-am reamintit in "private" ca lui asa'i place la privata....ma ocup sa le aduc aminte si celorlalti.....
    Cat priveste Vtec-ul....intra cand e usa deschisa.....
    Uite si cu VTEC...http://en.wikipedia.org/wiki/VTEC...poate te lamuresti...eu unul nu am inteles mare lucru dar nici nu ma intereseaza.
    Ce ma intereseaza este ca masina sa nu inceapa sa "vorbeasca " cu mine pe drum...adica sa inceapa sa zdrongane...chitaie...scartaie...etc..etc...restul e treaba altora numiti "mecanici auto".....
    Pa....
    FLORIN CRISTEA
    Senior Member
    Last edited by FLORIN CRISTEA; 04-11-11, 05:42.
    Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

    Comment


    • #47
      dak nu lucrez mi-ar place sa vin. astept coordonatele.

      Comment


      • #48
        eu 30, honda 70000 @ satic sat.

        Comment


        • #49
          poze http://mihaicostea.deviantart.com/gallery/

          Comment


          • #50
            intrebare: merita filtru de aer K&N pe cr-v??? avantaje/dezavantaje???

            Comment


            • #51
              Ai gasit K&N pt CRV ul 05 ?


              Sent from my iPhone4 Vtec using Tapatalk
              Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

              Comment


              • #52
                dap. are indicativul E-2429. sau nr de la UNIX 854 846. vineri il pun pe masina. intai tre spalat motorul si curatata carcasa. e filtrul normal. cel care se monteaza in afara carcasei cu modificarile necesare e prea scump si tre spalat lunar din cauza prafului.

                Comment


                • #53
                  Cate mahmudele...???
                  Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by sirnea_a/t View Post
                    dap. are indicativul E-2429. sau nr de la UNIX 854 846. vineri il pun pe masina. intai tre spalat motorul si curatata carcasa. e filtrul normal. cel care se monteaza in afara carcasei cu modificarile necesare e prea scump si tre spalat lunar din cauza prafului.
                    Si nu e pentru motor de 2.0 e pentru 2.4...( Owners of 2002 to 2004 Honda CR-V models with the 2.4 liter engine may use K&N's 69-0015TR or 69-0015TS for added power and protection. The 69-0015TR uses a polished red intake tube that delivered 2.82 horsepower @ 6490 rpm when tested by our in-house dyno. The 69-0015TS gets the same power with a powder coated silver intake tube).
                    Eu am scris email la K&N , voiam sa iau modelul de care-ti vorbesc cu tub rosu..dar mi-au spus ca nu se potriveste la CRV de 2.0
                    Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                    Comment


                    • #55
                      http://www.knfilters.com/search/prod...px?Prod=E-2429. eu de asta zic, tu zici de cel high-performance. eu ce am luat se potriveste ca am luat indicativul si de pe un forum honda international. tipi de acolo spun ca motorul nu creste in cai dar nu mai e gatuit si turatia creste mai repede. defapt asta e si ideea sa nu mai fie motorul gatuit, ma bate gandul si de niste bujii din iridium, dar poate la primavara.400ron cu tot cu kitul de curatat.

                      Comment


                      • #56
                        Nu e f scump 400 ron.
                        Inteleg ca nu se schimba...ci se curata...???
                        Din cate am citit, cica este ....wow......iau si eu unul next time. Sa zici cum mere masina cu el.
                        FLORIN CRISTEA
                        Senior Member
                        Last edited by FLORIN CRISTEA; 30-08-12, 19:05.
                        Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                        Comment


                        • #57
                          wow asa merge masina creste in ture f usor si repede, mult mai fashneatza. in weekend ies putin din oras sa vad cum trage, parca e o masina mica si usoara cu motor puternic, nu se mai chinuie. gasesti la pret bun la promotor international, pe agricultorilor. e cel mai ieftin.

                          Comment


                          • #58
                            am iesit pe afara cu ea, cand o calc la podea, suiera asa frumos........si are viatza pana pe la 170km/h, mult mai sprintena! iar pe carari de munte pot s-o ard mai bine.

                            Comment


                            • #59
                              poza din avatar e facuta ieri in sirnea, prin sat.

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by sirnea_a/t View Post
                                poza din avatar e facuta ieri in sirnea, prin sat.
                                Care prin sat, ca e pe drumul ala care merge la monument... unde se construira in ultimii ani viloaie... ce loc superb era... Bravo, frumoase locuri. Recomand si Moieciu - Pestera - Magura care e iar un drum interesant, ca si Sirnea - Ciocanu - Dambovicioara, pe unde ar merita sa facem o intalnire a cerevistilor... Superba masina, sa va bucure si sa aveti o toamna de exceptie, Sirnea e formidabila toamna.
                                Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                                Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                                Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                                Comment

                                Working...
                                X