Stimați Hondași și Hondașe, De ceva timp am devenit si eu Hondaș, mai precis din martie, dar de relativ puțin timp am găsit acest forum, că stă ascuns sau nu l-am cautat eu unde trebuia.
Am cumpărat ca SH un CR-V din 2006 , 2,2l, 6 viteze, i-CDTI 140 cai. Mașina a avut 76k km, acum după 6 luni are 94k km.
Aș încerca să evaluez masina dupa umilele mele standarde.
Ca impresii pot spune ca î-mi place cum merge motorul, îmi place cum trage, dar este drept uneori mi-aș dori mai multă putere la o masina de acest gabarit. Am căutat să văd care este semnificația acronimului i-CDTI, și am aflat, probabil, voi știți deja. Am aflat ca acest motor este celebru prin consumul redus, pe care la început nu l-am prea vazut, dar când am oprit aerul conditionat am văzut un consum de 4,7l/100km la fix 2000 de ture în viteza a 5-a. La început am condus 1500 și schimbam la 2000. În acel moment ziceam:”masina mare, mașina grea“. După ce am citit toate părerile voastre am condus în 2000, și am schimbat în 2500 și masina a devenit mai usoară, dar a crescut puțin consumul. Oricum așa este mai plăcut.
Până acum am făcut câteva drumuri lungi. Pot spune că mașina este extrem de comodă la drum lung, (la un moment dat conducea soția pe autostrada și eu am adormit în dreapta, ma trezesc că mașina cam scutura și în primul moment nu am înteles de ce, dar apoi m-am uitat la acul vitezometrului, si am vazut 170, am înțeles, și m-am întors pe parte cealantă). Îmi place cum sta masina pe șosea în ciuda înălțimi, neașteptat de stabilă la curbe, chiar dacă viteza este un pic prea mare uneori.
La interior tapiteria din piele îmi place, dar scaunele sunt fără reglaj lombar, și încalzire in spătar. Se simte și lipsa posibilitații de reglare a încalzirii. Locurile din spate un pic mai înalte confera o buna vizibilitate, și foarte comode datorita posibilitații de reglare a spătarului. Dar lipseste priza de curent a locurilor din spate. Și mai ales lipsește din toată mașina chiar, priza de curent din plus baterie.
Planșa de bord bine desenată cu indicatoare mari și luminoase (cu lumina alba), nu deranjeaza la condusul de noapte. Radioul cu sistem de navigatie, de buna calitate (doar este Alpine și costă ca piesă de schimb 5000 de euroi) dar știți și voi, cu DVD-ul de navigatie original din 2005. Eu momentan am ales să locuiesc în Italia, dar și pentru aici nu prea mi-a placut cum optimizeaza traseul, vrea să te împingă spre autostrăzi. Am avut cazuri când un drum national era și mai scurt și mai rapid. Fiind un radio dedicata m-am așteptat să pot vizualiza mai multe pe acel ecran generos. Acum problema navigatorului am rezolvat-o cu un Mio cu Igo 150euroi nu aproape 400 și fară România cât mi-au cerut cei de la reprezentanță.
Pneurile mari și destul de late mi-au asigurat aderență și pe niste pante cu pietriș. Și apropo de acele pante a intrat cred 4x4 și motorul s-a transformat într-o gaura neagra, în care intră motorina și nu se mai vede nimic decat PUTERE.
Îmi plac teribil blocurile luminoase de pe spate. Lumina farurilor este destulă.
Trapa de deasupra la început am privit-o cu neîncredere zicându-mi: “sigur în mașina va fi curent cu trapa deschisa“, la început am probat să o salt doar de la spate, și mi-a placut, apoi am deschis-o toată și iar mi-a placut. Îmi place să conduc cu trapa deschisă noaptea, când deste puțin mai răcoare și nu mă bate soarele în cap.
Ca impresie generala cred ca masina aceasta a avut ca proiectant șef un grec...probabil din Sparta, zic asta pentru coditia destul de spartană a masini deși este varianta Exclusiv. Bombonica de pe tort în acest sens fiind și în opinia mea poziția podelei la locurile din față dar mai ales la șofer unde spațiul pentru piciorul stâng este doar pentru contorsioniști. Să fiu sincera mă așteptam la mai multe gadget-uri din partea constructorului. Doar japonezi sunt cunoscuti prin rabdare, și prin dorința de perfectiune.
Unica problema în primi aproape 20k km a fost ca s-a ars un bec la fază scurtă, și neatent fiind în loc să scot becul am scos motorul care ridică și coboară farurile. Am încercat eu să-l pun la loc dar nu vrut. A urmat ce este firesc, am vorbit la reprezentanță și când a început să-mi povestească despre demontarea farului am zis:“ Da da, sigur ca da, o să dau un telefon să mă programez“. A urmat apoi un drum lung la capătul căruia am ajuns cu frigiderul plin de câte mi-au zis cei pe care îi deranjam cu farul meu care lumina cerul. Dar odata ajuns împeună cu un prieten, mai mult el, am rezolvat problema în 10 minute în parcarea din fața blocului fară să demontez masca sau farul. În rest morina să fie.
Să auzim doar de bine
Cristin M
Am cumpărat ca SH un CR-V din 2006 , 2,2l, 6 viteze, i-CDTI 140 cai. Mașina a avut 76k km, acum după 6 luni are 94k km.
Aș încerca să evaluez masina dupa umilele mele standarde.
Ca impresii pot spune ca î-mi place cum merge motorul, îmi place cum trage, dar este drept uneori mi-aș dori mai multă putere la o masina de acest gabarit. Am căutat să văd care este semnificația acronimului i-CDTI, și am aflat, probabil, voi știți deja. Am aflat ca acest motor este celebru prin consumul redus, pe care la început nu l-am prea vazut, dar când am oprit aerul conditionat am văzut un consum de 4,7l/100km la fix 2000 de ture în viteza a 5-a. La început am condus 1500 și schimbam la 2000. În acel moment ziceam:”masina mare, mașina grea“. După ce am citit toate părerile voastre am condus în 2000, și am schimbat în 2500 și masina a devenit mai usoară, dar a crescut puțin consumul. Oricum așa este mai plăcut.
Până acum am făcut câteva drumuri lungi. Pot spune că mașina este extrem de comodă la drum lung, (la un moment dat conducea soția pe autostrada și eu am adormit în dreapta, ma trezesc că mașina cam scutura și în primul moment nu am înteles de ce, dar apoi m-am uitat la acul vitezometrului, si am vazut 170, am înțeles, și m-am întors pe parte cealantă). Îmi place cum sta masina pe șosea în ciuda înălțimi, neașteptat de stabilă la curbe, chiar dacă viteza este un pic prea mare uneori.
La interior tapiteria din piele îmi place, dar scaunele sunt fără reglaj lombar, și încalzire in spătar. Se simte și lipsa posibilitații de reglare a încalzirii. Locurile din spate un pic mai înalte confera o buna vizibilitate, și foarte comode datorita posibilitații de reglare a spătarului. Dar lipseste priza de curent a locurilor din spate. Și mai ales lipsește din toată mașina chiar, priza de curent din plus baterie.
Planșa de bord bine desenată cu indicatoare mari și luminoase (cu lumina alba), nu deranjeaza la condusul de noapte. Radioul cu sistem de navigatie, de buna calitate (doar este Alpine și costă ca piesă de schimb 5000 de euroi) dar știți și voi, cu DVD-ul de navigatie original din 2005. Eu momentan am ales să locuiesc în Italia, dar și pentru aici nu prea mi-a placut cum optimizeaza traseul, vrea să te împingă spre autostrăzi. Am avut cazuri când un drum national era și mai scurt și mai rapid. Fiind un radio dedicata m-am așteptat să pot vizualiza mai multe pe acel ecran generos. Acum problema navigatorului am rezolvat-o cu un Mio cu Igo 150euroi nu aproape 400 și fară România cât mi-au cerut cei de la reprezentanță.
Pneurile mari și destul de late mi-au asigurat aderență și pe niste pante cu pietriș. Și apropo de acele pante a intrat cred 4x4 și motorul s-a transformat într-o gaura neagra, în care intră motorina și nu se mai vede nimic decat PUTERE.
Îmi plac teribil blocurile luminoase de pe spate. Lumina farurilor este destulă.
Trapa de deasupra la început am privit-o cu neîncredere zicându-mi: “sigur în mașina va fi curent cu trapa deschisa“, la început am probat să o salt doar de la spate, și mi-a placut, apoi am deschis-o toată și iar mi-a placut. Îmi place să conduc cu trapa deschisă noaptea, când deste puțin mai răcoare și nu mă bate soarele în cap.
Ca impresie generala cred ca masina aceasta a avut ca proiectant șef un grec...probabil din Sparta, zic asta pentru coditia destul de spartană a masini deși este varianta Exclusiv. Bombonica de pe tort în acest sens fiind și în opinia mea poziția podelei la locurile din față dar mai ales la șofer unde spațiul pentru piciorul stâng este doar pentru contorsioniști. Să fiu sincera mă așteptam la mai multe gadget-uri din partea constructorului. Doar japonezi sunt cunoscuti prin rabdare, și prin dorința de perfectiune.
Unica problema în primi aproape 20k km a fost ca s-a ars un bec la fază scurtă, și neatent fiind în loc să scot becul am scos motorul care ridică și coboară farurile. Am încercat eu să-l pun la loc dar nu vrut. A urmat ce este firesc, am vorbit la reprezentanță și când a început să-mi povestească despre demontarea farului am zis:“ Da da, sigur ca da, o să dau un telefon să mă programez“. A urmat apoi un drum lung la capătul căruia am ajuns cu frigiderul plin de câte mi-au zis cei pe care îi deranjam cu farul meu care lumina cerul. Dar odata ajuns împeună cu un prieten, mai mult el, am rezolvat problema în 10 minute în parcarea din fața blocului fară să demontez masca sau farul. În rest morina să fie.
Să auzim doar de bine
Cristin M
Comment