FLORIN CRISTEA: '06 Honda CR-V 2.0 i-VTEC, Silver

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai avand in vedere ca ce faci pe Casco oricum te duci la dealer, vad ca Asko are decontare directa cu Groupama, care are o oferta chiar decenta. La Carpati nu vad pe site lista de asiguratori dar as putea pune pariu ca si ei au decontare directa cu Groupama.

    Cu preturile astea mai vii de acasa, ce spuneai la intalnire ca mai primisei nu stiu de unde suna a magarie de cotatie.

    Comment


    • Da le-am cam zapacit nitel, mai ales ca am cerut oferte din mai multe parți. Va dati seama ca mi-au sarit multi cu fel de fel de sume ,iar eu de felul meu nu imi incarc memoria cu chestii d'astea. Acum se vede clar oferta . Allianz ma tenteaza cel mai tare sa vedem ce vor zice in decembrie. CASCO il fac pentru a-mi proteja mașina mai ales de evenimentele de prin parcari... zgārieturi, lovituri cu portiera si altele pe care le știm toți foarte bine.


      Sent from my iPhone4 Vtec using Tapatalk
      FLORIN CRISTEA
      Senior Member
      Last edited by FLORIN CRISTEA; 01-11-12, 14:08.
      Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

      Comment


      • De ce te-a refuzat UNIQA? eu la 12.000 Euro si 60k km am 720 E/an (in 4 rate). Daca plateam o singura transa era 650E.
        Apropo, si cei de la ASKO lucreaza cu niste firme de asigurare. Am impresia ca sunt si niste reduceri.
        '08 Civic 5D MT\AT Milano Red

        Comment


        • 200% daune...


          Sent from my iPhone4 Vtec using Tapatalk
          Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

          Comment


          • Mai vii de acasa cu groupama dar tot mi se pare mult. Din pacate vei plati, se pare,cu varf si indesat pt a 2-a vopsire. Uite ce am primit de la groupama in august:
            Suma asigurata: 22.747 euro
            Prima de asigurare: 884.30 euro/an - plata in 12 rate.
            Tu la aproape jumatate suma asigurata ai prima cat a mea, adica s-ar traduce cost dublu.
            Eu vb din propria experianta, am lucrat doar cu Generali (scumpi da buni, au platit fara sa cracneasca dauna de 600%) si Groupama, cei mai ok la pret si la servicii. Acum tu stii ce umbrela alegi, daca merita 400 eur in plus allianz-ul sau nu. Din punctul meu de vedere nu merita, sint bani in plus degeaba, dar nu e cazul ca nu e masina mea. Multa bafta indiferent ce alegi si sa nu ai nevoie de asigurare!
            2008 CR-V 2.0 Exe, poze,

            Comment


            • Fii cu ochii pe mine...caci nici nu stii ce pierzi.... :-))))....


              Sent from my iPhone4 Vtec using Tapatalk
              Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

              Comment


              • Am schimbat acumulatorul. Am renuntat la cei dedicati si am luat un BOSCH SILVER de 63 /55. E nitel de munca fiindca trebuiesc facute mici modificari la platoul de sustinere din caroserie.... nu cine stie ce dar e nitel chin. Acumulatorul vechi m-a tinut din aug 2010 pana astazi. Nu contest calitatea acumulatorilor OEM dar eu vara am in masina o lada frigo electrica , iar la drum lung si iesiri este in functiune cat timp merge motorul, se pare ca treaba asta i-a scurtat viata. Plus ca sunt alti consumatori fata de echiparea din fabrica. Cel de prima echipare m-a tinut din 2006 nov pana in august 2010..deci...si-a facut treaba. Am testat totul si inainte si dupa inlocuire, acumulatorul vechi era mort. Montajul l-am facut eu, acumulatorul este fixat foarte bine nu misca de loc. Un pic mai am de lucru la estetica dar pana una alta e ok. Am sa incerc sa-i fac un suport plastic la baza cu umeri ceva mai inalti in asa fel incat baza acumulatorului sa fie ferm prins. Acest suport il fixez in platoul din caroserie, si atunci chiar nu mai sunt probleme. Acum este prins cu ce a avut masina mai putin cutia si baza, acumulatorul BOSCH este mai lat si mai inalt decat ce am avut...sta foarte bine dar nu e ceea ce vreau eu.

                Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1352384457.039915.jpg
Views:	1
Size:	37.1 KB
ID:	713853
                Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1352384470.223732.jpg
Views:	1
Size:	41.2 KB
ID:	713854
                Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1352384487.370087.jpg
Views:	1
Size:	71.6 KB
ID:	713855
                Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1352384500.369576.jpg
Views:	1
Size:	46.6 KB
ID:	713856


                Sent from my iPhone4 Vtec using Tapatalk
                FLORIN CRISTEA
                Senior Member
                Last edited by FLORIN CRISTEA; 08-11-12, 16:57.
                Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                Comment


                • Nu vreau sa cobesc, dar pe mine Bosch m-a tinut fix 2 ani si 1 luna, cat sa iasa din garantie. Si a murit glorios, intr-o zi friguroasa de iarna. Deci watch out cu Bosch si cu lada frigorifica (btw, ce fel de lada e? cat de bine raceste? sau doar tine rece?).
                  Modificarile sunt minimale pentru a face loc unei baterii mai mari, oricum. Eu am renuntat la acele plastice inca de dupa primul an de folosinta
                  -------------------
                  There is no point of having if you can't share.

                  Comment


                  • Click image for larger version

Name:	Lada Frigo SOVOV.jpg
Views:	1
Size:	24.6 KB
ID:	713857
                    Acum ce sa-ti spun....cat o fi sa fie. Cu BOSCH nu am avut experiente neplacute. Am avut unul care m-a tinut fix 7 ani....fara sa exagerez. Era din primele serii aduse in RO imediat dupa "eliberare". Si fiindca am lucrat pe vremuri pentru aceasta firma si marfa a fost buna...tot BOSCH am folosit la toate masinile pe care le-am avut. Sunt acumulatori si acumulatori. O sa vedem ..daca pica pica. Cat am dat pe asta dadeam si pe un unul de la Honda..asa ca....
                    Lada care o am eu nu este cu, compresor...am vrut dar imi ocupa tot portbagajul...e una simpla...tine si rece tine si cald..functioneaza si la 220V. Conditia este - dar nu neaparat - sa bagi in ea deja rece sau deja cald, mentine temperatura. Avantajul e ca o poti lua si in camera de hotel in caz ca nu ai frigider si o lasi in functiune....merge . De obicei o preracesc..adica inainte sa plec o las in prinza la 220 pe rece o zi si o noapte....ca sa creez ambientul. Am bagat si direct neracite..merge. Pentru mentinere cald sau incalzit nu am folosit-o.
                    Am luat o poza de pe okazii. Nu e cine stie ce da iti faci treaba cu ea...este termoelectrica..28 litri...
                    Cooling capacity: 18-20 degrees Celsius below ambient temperature
                    Heating capacity: 55-65 degrees Celsius by thermostat

                    China sa traisca.....
                    Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                    Comment


                    • Am pus roțile de iarnă. Evident ca nu putea sa fie totul perfect... trage ușor stānga. L-am echilibrat ... o sa le schimb intr-e ele cānd am sa ma duc la ITP. Sunt multumit de hotelul anvelope. Eu le-am dus cam murdare.... le-au spalat inainte de depozitare...frumos....puse in saci de plastic ...elegant. Ce sa zic.... la asa mașina nici nu se accepta altceva. Am constatat ca jantele Honda s-au cam " belit" nitel...a cam inflorit vopseaua pe ele si pe alocuri par ruginite. Se poate asa ceva...???


                      Sent from my iPhone4 Vtec using Tapatalk
                      Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                      Comment


                      • Originally posted by FLORIN CRISTEA View Post
                        Am constatat ca jantele Honda s-au cam " belit" nitel...a cam inflorit vopseaua pe ele si pe alocuri par ruginite. Se poate asa ceva...???
                        Se pare ca da, se poate.
                        Aici gasiti un alt exemplu, tot recent: http://www.hondafan.ro/forum/showthr...t=saci+plastic
                        Sacii de plastic fara aerisire par a fi problema...
                        ___________________________________________
                        '12 Honda CR-V Executive, 2.0 M/T, Alabaster Silver

                        Comment


                        • Erau "ciupite" de cand le-am dus, știu asta. Sunt jantele Honda din fabrica. Curios este ca am Borbeturile de vreo 2 ani si cu toate astea sunt impecabile. Sacii nu erau ermetic inchiși deci banuiesc ca au avut cum sa respire. Acum fiind curate jantele am vazut mai bine. La primavera am sa vad ce pot sa fac. Ma gāndesc sa le trag o vopsea.... nu electrostatic. M-am intalnit ci Vivi astazi si am vrb de treaba asta. El le-a facut electro si i le-au deformat...mi-a spus mai multe. Si la vopsit normal trebuie avut grija la locasul din mij jantei sa nu intre vopsea ca nu se mai poate monta pe urma.


                          Sent from my iPhone4 Vtec using Tapatalk
                          Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                          Comment


                          • Mie, la hotelul Asko, mi le-au scos din saci si le-au pus "nature". Probabil stiau ei ceva...
                            O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                            Comment


                            • Am sa le revopsesc in primavara. Am fost cu ele la service vopsitorie le-au vazut. S-a exfoliat vopseaua. Se pot face fara probleme. Ce s-a intamplat cu ele nu e din cauza depozitarii in saci s-a intamplat de-a lungul timpului....substantele care se dau iarna pentru gheata....si altele.
                              Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                              Comment


                              • Un consum clar..plin pe plin la CRV 2006 benzina EVO de la MOL ( 6,39lei/l ) numai in oras 39,13 litri : 275,5 km = 14,2 litri/100 km. Cam p'acolo sunt si cu cea de 95.
                                Cu EVO am avantajul ca am scapat de venitul in nas....poticneli si alte d'astea. Merge frumos..lin..in relanti zici ca e oprit....plus ca are viata in el.
                                Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                                Comment

                                Working...
                                X