FLORINMIRCEA:'05 Honda CR-V 2.2i-CTDI, Gri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • FLORINMIRCEA:'05 Honda CR-V 2.2i-CTDI, Gri

    Buna! Ma bucur ca am ajuns in comunitatea voastra.
    Abia am achizitionat o Honda CR-V 2005 2.2i-CTDI. Am parcurs cu ea vreo 2000km (drumul din Germania in Romania si cativa km prin oras).
    Are aproximativ 250.000Km cu istoric service la Honda. Conform facturilor vechiul proprietar a folosit ulei Castrol H C2 0w30 la intervale de 15-20.000Km. Intentionez sa folosesc si eu acelasi ulei.
    Este prima mea Honda. Desi inainte am avut mai multe masini (Opel, Vw), pot spune ca niciuna nu m-a surprins in mod placut la fel de tare ca aceasta.
    Primesc cu drag sfaturile voastre.





  • #2
    Bine ai venit!Sa stapanesti sanatos masina si multi km fara probleme.In locul tau as merge pe ulei original Honda,chiar daca e mai scump.Castrol la noi in tara sunt (si) contrafacute.Am avut un Accord cu motorul I-Dtec si am fost sfatuit sa merg tot pe ulei Honda in continuare,cand am avut tendinta sa il schimb.

    Comment


    • #3
      Bine ai venit pe forum si la cat mai multi km fara incidente!

      Ce anume te-a surprins in mod placut la ea?

      Comment


      • #4
        Sa ai noroc de ea! Arata bine la anii ei.
        '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

        sigpic

        Comment


        • #5
          Va multumesc si imi permit sa va adresez doua intrebari despre masina mea.
          Ce rol are butonul din imagine (VSA OFF)?
          Cum se deschide luneta fara haion? (Pe exterior are doar un maner de ridicare fara mecanism iar in interior nu am gasit vreun buton pentru dezasigurare)
          Cu multumiri

          Comment


          • #6
            VSA este echivalentul ESP.

            Comment


            • #7
              Bun venit in club!
              Ulei Honda as pune, indiscutabil. Atentie si la uleiul din diferential, de schimbat.
              In rest multi Km fericiti!


              Originally posted by CatalinP View Post
              VSA este echivalentul ESP.
              aaa... cred ca nu.

              VSA este Vehicle Stability Assist si ne ajuta la curbe sa mentinem traiectoria: "The Vehicle Stability Assist system helps to stabilize the vehicle during cornering if the car turns more or less than desired"

              https://techinfo.honda.com/rjanisis/...000O00189A.pdf

              ESP este: electronic stability program (ESP) or dynamic stability control (DSC), is a computerized technology[1][2] that improves a vehicle's stability by detecting and reducing loss of traction (skidding)

              Cum vedem la https://en.wikipedia.org/wiki/Electr...bility_control

              Cred ca par asemanatoare dar nu au acelasi efect, din ce inteleg din paginile prezentate. Poate gresesc, nu sunt inginer.
              Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
              now: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

              Comment


              • #8
                Ambele fac fix acelasi lucru, nu are rost sa mai disecam atat subiectul asta.
                Sunt denumiri diferite, la fel cum Fauve spune Klimatronic iar Benz spune Thermotronic, ambele sunt sisteme de climatizare automata. Si exemplele pot continua.

                Comment


                • #9
                  Pentru scarr: -Ce anume te-a surprins in mod placut la ea?
                  Stabilitatea si consumul-
                  Ma asteptam fiind o masina inalta si cu garda mare la sol sa fie ca o barca insa sta foarte bine pe drum, ca o berlina/break.
                  Consumul ma asteptam sa fie mai ridicat. Cum spune toata lumea: "vai 2.2 cel putin 10% consum mediu"

                  Comment


                  • #10
                    Ce rol are butonul din imagine (VSA OFF)?- In momentul in care intri in dificultate VSA OFF si masina va lucra ca "un fel" de 4X4..........anulezi practic controlul electronic al tractiunii. Se foloseste cand ai de iesit din zapada mare...noroi...urcat panta cu gheata zapada sau noroi...ajuta. VSA se cupleaza singur daca treci de 40km la ora. Nu decuplezi decat la nevoie...nu pe sosea la viteza. Ai grija ca daca ajungi la rupere tractiune masina nu mai raspunde la comenzi..acceleratie...frana .merge ea cum crede ca e bine. Inainte de a ataca portiuni de drum dificile atunci trebuie sa decuplezi VSA si sa o manevreizi cu atentie. Eu am trecut prin asa ceva la panta acoperita cu gheata..s-a rupt tractiunea si a plecat la vale fara sa-i mai pot face mare lucru...am reusit sa nu lovesc nimic si pe nimeni. S-a oprit unde a prins aderenta....am decuplat VSA si am urcat usurel fara probleme.
                    Cum se deschide luneta fara haion?. Nu stiu daca am inteles bine intrebarea dar luneta se deschide din butonul de pe cheia de contact....numai de acolo eu asa stiu. Iar de inchis o "trantesti" usor. Legat de aceasta luneta sa nu incerci sa o spargi fie si in caz de nevoie este f greu de spart. Face parte din structura de rezistenta a masinii si este destul de scumpa.
                    Eu o am din 2006..este f stabila...VSA daca dai de curbe dificile..mazga sau alte alea... te ajuta f mult....are frane exceptionale. A ta fiind diesel nu are rost sa-ti vorbesc despre consum..eu am benzina.... Anvelopele f importante. Nu pune baza ca e AWD si te ajuta...daca vrei all season numai vara zic asta fiindca sunt bune la noroi. Iarna numai de iarna altfel esti pe patine. Eu la fiecare schimb de ulei schimb si uleiul la diferential. Acolo...atentie mare, asa cum bine a spus si CEREVELU ..numai ulei HONDA altfel il termini. Daca la motor mai poti pune si altceva, acolo, la diferential, pe spate... nu te joci ca te costa...si costa mult. Ar mai fi un punct sensibil..de fapt doua..spalatoarele de faruri..orice mamaie cu o sacosa mai grea ti le poate rupe...sparge sunt f sensibile si unul e vreo 200-250 ron. Nu gasesti decat de origine..
                    Daca ai grija de ea....e o masina pe viata....succes si sa o stapanesti sanatos.
                    Last edited by FLORIN CRISTEA; 21-02-18, 16:26.
                    Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by ticker View Post
                      Sa ai noroc de ea! Arata bine la anii ei.
                      Adica ce TICKER nene vrei sa zici ca e "batrana"....adica si masina mea e "arata bine la anii ei"..????
                      Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                      Comment


                      • #12
                        offtopic... @FLORIN CRISTEA - la batranica ta nu ai mai pus poze ca sa o laud cat cu privire la varsta, ai dreptate... inca e pre-adolescenta
                        '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                        sigpic

                        Comment

                        Working...
                        X