FLORIN CRISTEA, WillyCR-VFAN,
Multumesc pt sfaturi! Voi tine cont de ele.
Cheers!
GRANTLAND_FAN: '03 Honda CR-V 2.0 i-VTEC, Mojave Mist Metallic
Collapse
X
-
Mergi pe OEM sau ATE, Mann, Knecht, Mahle, Nipparts...cam pe-aici, asta recomanda si inginerii de la Asko, eu asa am facut de cand am masina si n-am avut nicio surpriza neplacuta ! La filtrul de aer si ulei diferential doar OEM !!
Leave a comment:
-
Eu, personal, le cumpar din RO, este vorba de garantie. Te bucuri la cativa euro si daca ai probleme cu o piesa luata de afara costurile de retur sunt pe banii tāi, si nu cātiva euro. Este punctul meu de vedere. A ..daca luam brizbrizuri...e altceva...deflectoare de vant...fel de fel de "podoabe"...nu-i nici o problema. Insa piesele sunt alta treabā. Daca nu cumperi de origine incearcā sa gesesti piese bune de "marcā" . Eu partea de bucsi am luat OEM de la Asko. Pompa ambreiaj de la SACHS ..cutia era de SACHS inauntru era pompa ambreiaj OEM. Bielete si pivoti am schimbat si eu - tot de la Asko. Asta dupā cāteva rateuri cu piese mai ieftine facute in Macaronia...Italy...😂.
Leave a comment:
-
Update:
Am fost acum 1 sapt la Asko. Masina a fost inspectata de Alin.
Iata defectiuni constatate:
- bieleta antiruliu stanga fata - am auzit-o si eu cu o seara inainte pe niste piatra cubica
- bucse bara stabilizatoare fata
- bara stabilizatoare fata - s-ar fi uzat in zona bucselor
- cap planetara interior (fata) - de vreo 2 sapt simteam o vibratie intre 2000-4000 RPM si nu stiam de unde.
- echilibrator/amortizor dinamic diferential - e rupt
- tampon cutie viteze (cel din spate) - e doar imbatranit
- curea accesorii si rola
- placute spate
- pompa ambreiaj scoate un sunet - poate necesita inlocuire.
Am cumparat si uleiul pt diferential. Sistemul 4x4 functioneaza. Diagnoza de la Honda nu a gasit nicio eroare.
Pt inceput vreau sa schimb capul de planetara, bieleta si amortizorul acela.
Bieleta se gaseste pe toate drumurile.
Amortizorului l-am gasit aici: http://www.ebay.com/itm/111012235821...%3AMEBIDX%3AIT
Pt capul de planetara am primit o oferta de 1600 RON! As vrea sa gasesc ceva mult mai ieftin, dar poate nu atat de ieftin ca asta:
http://www.ebay.com/itm/171019008207...%3AMEBIDX%3AIT
Pe http://www.onlinecarparts.co.uk si http://www.rockauto.com am gasit doar capul de planetara dinspre roata.
Voi de pe ce site-uri va mai luati piese? Sau apelati doar la reprezentanta?
Thanks!
-
Leave a comment:
-
Te bagi cu noi la "Intalniri CRV"..in octombrie...e lista deschisa....
Leave a comment:
-
Oho...218 mii km.....buna asa....a mea cu pānā in 100 e bebe inca.
Dl de la Bistrita paremi'se mie a folosit CRV-ul pentru tracta remorca pentru autoturisme.
A depasit greutatea admisa la remorca si clar a terminat tractiunea pe spate.
Daca te duci la ASKO roaga-i sa-ti verifice si axul planetar daca este drept...plan.
Daca este Ok si diferentialul, si este in regula si cutia spate, nu ai probleme te-ai scos.
Ai mai putea sa-i schimbi uleiul la cutia de vieteze..de fapt il reimprospatezi.
Daca ai probleme cu masina si nu merge pe rotile ei, o transporti la service..numai sus pe remorca...NU TRACTATA..Last edited by FLORIN CRISTEA; 13-09-14, 19:06.
Leave a comment:
-
S-o stapanesti sanatos! Verifica 4x4 pw iarba, pamant sau nisip pe jos. Va intra repede 4x4 (daca functioneaza).
Leave a comment:
-
Mersi Florin!
Masina are acum 218 000.
Chiar ieri citeam postul d-lui de la Bistrita care avea probleme cu tractiunea spate si am vazut recomandarea cu uleiul Honda pt diferential. O sa ma ocup. Thanks!
Masina are cauciucuri si de vara si de iarna.
Am notat - Alin de la ASKO.
Inainte de achizitie am facut o verificarea la Auto Cobalcescu (de acolo am si cumparat-o) si a folosit soft-ul de la SAAB. Cica nu-s erori. Mai vedem.
Nu am incercat ceva anume pt a verificat daca merge 4x4.Doar am plecat mai tare de pe loc, dar nu pot sa zic c-am simtit cum a cuplat spatele.
O zi buna!
Leave a comment:
-
Sa o stapanesti sanatos...cati km are ..??.
Nu stiu ce i-ai facut pana acum, ca si intretinere vorbesc, dar te sfatuiesc sa-i schimbi ulei "diferential". Atentie se pune numai ulei HONDA altfel risti sa-l compromiti.
Iar pentru iarna ai nevoie neaparat anvelope de iarna. Nu pune baza pe 4x4 cu all season ca ai sa ai surprize. La ASKO daca te duci roaga sa te repartizeze la ALIN mecanic. Un tip exceptional si f bine pregatit. Sa puna computerul pe ea si sa vada daca totul e ok. Eventual sa-ti faca un upgrade de soft. Mie mi-au facut acum vreo 2 ani. Ai incercat sa vezi daca trage si spatele..??.
Cat despre intalniri CRV cand vrei si se "deschide luna" baga-te pe lista esti bine venit.Last edited by FLORIN CRISTEA; 13-09-14, 06:46.
Leave a comment:
-
GRANTLAND_FAN: '03 Honda CR-V 2.0 i-VTEC, Mojave Mist Metallic
Salut!
M-am gandit ca ar fi dragut din partea mea sa ma prezint inainte sa ajung la vreo intalnire. Daca faceam gestul asta mai devreme, poate ajungeam si eu la intalnirea CRV-istilor de azi, 12 Sept.
Legat de masina, in urma cu 3 luni am cumparat aceasta Honda CRV 2003, cu care am facut deja 5000km si sunt destul de multumit. Nu spun "foarte multumit" pt ca masina are o varsta si ceva km si cumva inca mi-e teama sa nu fie teapa. Vom vedea!
Imediat ce am cumparat-o am schimbat kitul de ambreiaj pt ca patina rau. De asemenea, venind de pe o masina care consuma 15% in Bucuresti, n-am vrut sa continuu experianta asta, asa ca i-am montat si o instalatie GPL, care merge neasteptat de bine.
Pana acum i-am mai facut urmatoare chestii:
- polish faruri (erau foarte matuite)
- imbracat volanul in piele (cauciucul ramanea pe maini)
- detailing interior
- reconditionat contact auto (agata cheia)
Intr-o zi o sa ajung si la ASKO (am un prieten -nu-i stiu userul pe forum- care e foarte multumit de serviciile lor si ma tot intreaba cand le fac o vizita ).
Odata ce inaintez in varsta, incep sa cred ca in oras e nevoie de cutie automata.
Dimensiunea masini nu creeaza niciun disconfort major prin oras. Inca nu sunt obisnuit cu hatchback si parca i-ar prinde bine niste senzori de parcare. De asemena, unghiul de bracaj este mai mic decat la fosta masina, un Mercedes. Mi se intampla des sa mai fac o manevra cand parchez sau intorc.
La drum lung mi se pare ca masina asta se simte cel mai bine . Citisem undeva pe forum de consum la 120-130 si ma gandeam ca-i absurd sa mergi asa tare cu masina asta. M-am inselat! Utilitara merge foarte frumos pe autostrada.
Cam atat pt inceput. Sper sa ne vedem intr-o vineri.
Cheers!Tags: None
Leave a comment: