SilviuZ: '17 Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC M/T Elegance, Brilliant Sporty Blue

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Da, era vorba despre regenerarea filtrului de particule. Stiam si eu de acest video, il urmaresc frecvent pe baiatul asta.
    Imi cer scuze daca o sa scriu mult, nu vreau sa plictisesc, dar gasesc destul de rar timp sa postez si se mai aduna una-alta.

    Dupa ce am parcurs vreo 6k km (asta fiind prin luna iunie), am fost la o reprezentanta Honda, in Berlin pentru a schimba uleiul motorului. Toate bune si frumoase atunci.

    Insa astazi am facut revizia de la 20k km la aceeasi reprezentanta si am cerut fie schimbate toate filtrele plus uleiul motorului. Dupa ce am ajuns acasa am zis sa desfac si eu totusi sa ma uit daca au schimbat intr-adevar ceva. Toate in regula, mai putin filtrul de aer al motorului care nu a fost schimbat si este destul de imbacsit. Totusi nu am platit pentru el, nu este trecut in factura, insa ma intreb ce au lucrat aproape 3 ore la masina (ore care se platesc)? O sa il comand de pe online pe original si o sa il schimb eu ca sa fie treaba in regula.
    O alta operatiune pentru care am platit 50euro a fost curatarea placutelor si a discurilor de frana in ideea ca acestea se vor uza mai greu. Chestie de luat bani in opinia mea, preferam sa le lase sa se uzeze si sa pun banii astia pentru a le schimba cu altele noi. Am avut masina noua careia i-am schimbat placutele fata la 60k km si nu au fost curatate niciodata.
    Am avut parte insa si de sansa de a conduce vreo 2 ore noul HRV cu motor de 1.5L turbo si cutie automata CVT, mi-au dat masina de schimb cat a fost a mea in service. Iar dupa achitarea lucrarii am primit cadou o cana si 2 perechi de manusi pentru touchscreen. Un gest frumos, zic eu.


    Sa vedeti alta patanie: acum o luna am cumparat jante din aliaj si cauciucuri de iarna, tot asa, din Berlin. Am fost nevoit sa ma reintorc la acelasi service pentru ca doua roti scapau aer si a trebuit sa mai stranga valvele (acestea fiind metalice cu piulita). Dupa ce am reusit sa indoi o janta de pe fata pe drumurile Romaniei, la intoarcerea in Germania am fost sa imi cumpar jante pentru a o inlocui pe cea stramba. Am zis sa merg la alt service dupa experienta avuta la primul, dar la aceeasi firma ca sa gasesc acelasi model de jante, insa la o alta filiala in alta zona. Spre stupoarea mea si de aceasta data din 2 roti cumparate una scapa din nou aer. Deci am ocolit service-ul la care am fost prima data dar nu am reusit sa ocolesc neprofesionalismul unor mecanici.

    In concluzie, romanasii nostri sunt mai meseriasi decat vestitii germani. Mi-as fi dorit ca aceste incidente sa fie singurele care mi s-au intamplat in Germania dar din pacate mai sunt si altele, in alte domenii. Daca se gaseste un service bun Honda in Romania, e bine de mers acolo (am inteles ca Asko face treaba buna).
    Last edited by SilviuZ; 16-12-18, 07:55.

    Comment


    • #32
      Dupa o pauza de la scris, am zis sa mai updatez topicul. Civicul are peste 65k km, si totul merge perfect, absolut nici o problema. Dupa a2-a revizie, am inceput sa ii fac singur schimburile de ulei si filtre ,pentru ca nu am fost multumit de atentia cu care lucrau mecanicii, si in plus devenea destul de agasant sa o duc in service doar pt acest lucru, la fiecare 8000-10000 km (cam de 3-4) ori pe an). In plus, stiu ca uleiul Honda este laudat, insa eu nu i-am putut observa calitatile, ba dimpotriva, afecta negativ mersul motorului. Asa ca am schimbat cu altceva, dupa mai multe documentari, si e cu totul alta alta treaba, cu noul ulei, cel putin 8k km se simte ca motorul este protejat. Nu stiu stiu daca pot da nume de uleiuri, insa daca cineva are curiozitatea, pot oferi informatii, cu mare drag. Imi face o mare placere sa conduc masina zi de zi, chiar si dupa dupa aproape 2 ani de la achizitie.

      Comment


      • #33
        Ce ulei ai folosit?

        Comment


        • #34
          In prezent folosesc Ravenöl SAE 0w30 USVO. Uleiul pe care mi-l puneau cei de la Reprezentanta Honda din Germania unde am facut primele 3 revizii, era Honda 0w30 care de fapt era un ulei produs de Castrol si vandut sub eticheta de Honda.

          Comment


          • #35
            Multumesc mult de informatie. Asa se aude ca ar fi castrol. Eu am folosit Honda 0w20 si pana la 8000 km cred ca a fost ok. In doua luni o sa fac revizia.

            Comment


            • #36
              Din punctul meu de vedere uleiul Honda, pentru masina masina mea, nu a fost bun nici de la primii kilometri parcursi dupa revizie. Se comporta ca un ulei de 2 lei. Dupa primii 6000 km am schimbat prima data uleiul si a fost mare diferenta intre uleiul cu care a venit din fabrica, si ceea ce imi varsau mecanicii in motor. Acelasi lucru il spun si alti colegi de forum. Si eu faceam reviziile in Germania. Am incercat si alte marci (Mobil 1, Liqui Moly) dar le-am dat afara afara primii 500 km, nu imi placea cum se simtea motorul. Avea un mers galagios si aspru. Totusi daca ai rezultate bune cu ce folosesti si esti multumit de raportul pret/calitate si nu vrei sa strici banii pe incercari cu diferite marci, ramai tot la ce ulei cunosti. Totusi, calitatea uleiului folosit se cunoaste dupa 200k parcursi km cu acelasi ulei (daca vei tine masina atat)

              Comment


              • #37
                Ajuns la 75.000 km fara absolut nici o problema si foarte multumit de masina, cu parere de rau m-am despartit de ea, in ideea achizitionarii unui FK2. Rog moderatorii sa inchida topicul.
                Cu stima!
                Last edited by SilviuZ; 06-09-20, 15:54.

                Comment

                Working...
                X