sintax: '17 Honda Civic Tourer, 1.6 i-DTEC, MT, Executive + ADAS (German edition), White Orhid Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sintax: '17 Honda Civic Tourer, 1.6 i-DTEC, MT, Executive + ADAS (German edition), White Orhid Pearl

    salutare.

    de 2 zile sunt posesorul unui civic tourer in echipare executive achizitionat de nou din Germania. produs in 2016 si conform dealer-ului din Germania, intra ca si MY2017 (confirmare din partea Honda Germania) - acum ramane de vazut daca asa stau lucrurile desi chiar nu mai conteaza. masina a fost achizitionata din considerente ce tin de nevoia de spatiu, un buget limitat, dorinta de a avea cat mai multe dotari si in urma unei analize amanuntite a ofertei din piata. am constatat ca variantele care satisfaceau cerintele noastre erau fie ceva second, fie acest tourer care venea cu reduceri extrem de bune fiind deja generatie veche - am ales sa mergem pe masina noua.

    am incercat initial sa achizitionez unul dintre modelele ce au fost pe piata la noi la inceputul anului, dar din pacate datorita profesionalismului de care au dat dovada oamenii de vanzari de la dealerul Honda din Ploiesti si Brasov, am reusit performanta sa raman cu buza umflata - nu vreau sa intru in detalii (daca cineva este interesat de subiect mai in amanunt, putem discuta pe privat), dar personal nu va recomand interactiunea cu cei doi deleari.

    legat de dotari, model executive + ADAS sau FAP cum este denumirea in Germania, banuiesc ca nu este nevoie sa enumar aici dotarile - acestea sunt (cred) deja cunoscute. poze atasez 2 sau 3 de la livrare - promit sa revin cand vremea permite cu niste poze mai adecvate

    dupa cum spuneam, ne cunoastem deja de 2 - 3 zile si avem impreuna peste 2000 km facuti. acesti km au fost facuti cu un consum pe BC de 5.2l / 100, cu media de viteza de 88km.

    in principiu pana acum ma declar multumit de masina, cu anumite mentiuni ce tin de confortul la volan si directia masinii - masina este obositoare la drum lung - desi am avut scaunul dat la maxim spate si maxim jos, pozitia picioarelor mele este mereu cumva semiflexata de la genunchi, pozitie ce genereaza un mare discomfort. pozitia in scaun este ok, ajuta mult reglajele lombare si strangerea laterala a scaunului, precum si tetiera corect pozitionata / profilata. cel mai aiurea imi pare in schimb directia - necesita corectii constante extrem de demanding mai ales la drum lung, necesitand un nivel ridicat de atentie si concentrare. cum am avut ocazia sa merg destul de mult in conditi de ploaie si ninsoare, pot sa spun ca au fost momente in care chiar nu m-am simtit foarte in siguranta la volan din cauza directiei - masina dadea impresia ca "dansa" efectiv pe sosea. in fine probabil ca o sa ma mai acomodez.

    motorul merge foarte ok, cutia schimba perfect iar treptele 1 la 4 sunt extrem de fain aranjate, schimband fluid si intr-o succesiune fireasca si usor de realizat. sistemul audio foarte ok, DRL si faza scurta pe LED un mare plus (am avut doar xenoane pana acum, dar se vede un mare plus pe LED), zgomot motor si rulare moderat, cu muzica la un nivel decent in interior este chiar ok. imi pare ca afara motorul se aude destul de zgomotos, dar atata vreme cat nu deranjeaza si in interior este ok.

    de luni ma pregatesc sa infrunt birocratia mioritica si sa incep procesul de inmatriculare - din ce am inteles, timp, nervi si tigari....(pacat ca nu mai funez) sper sa nu am probleme - am toate actele masinii, factura (inclusiv cu TVA platit in Germania, TVA pe care urmeaza sa il primesc atunci cand inmatriculez masina in Romania, iar ca sa inmatriculez masina in Romania este nevoie sa platesc TVA si aici - nebunie, dar asta e....), contractul, certificatul de conformitate Honda, etc.

    ca si planuri, am in gand urmatoarele modificari: montat folie pe faruri, schimbat becurile cu filamente din plafoniere si eventual suport numar cu LED, lumini pod pedalier atat ptr sofer cat si pasager, identificarea unui sistem de hayon electric (am vazut ca cei de la JDM au ceva ptr HRV, sper sa mearga si pe tourer), vreau sa cumpar si sa mai montez un led din acela albastru din plafoniera (cel ce lumineaza noaptea) si un modul de pornire motor de la distanta. astept sfaturi / opinii din partea voastra raportat la achizitiile de mai sus (de unde, cat, cum, etc).
    Attached Files
    www.soundlightvideo.ro
    www.slvservices.ro
    EX: '07 Honda Accord 2,0 Executive M/T Carbon Bronze Pearl
    '16 Honda Civic Tourer 1.6 Executive M/T White Orhid Pearl

  • #2
    Bine ai venit in clubul celor care sunt la a doua Honda. 😁

    Sa va bucurati de ea!

    Eu as fi mers si pe o remapare, cum ti-am mao zis.
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

    Comment


    • #3
      Multumim ticker. cu remaparea, mai vedem. ma tenteaza dar nu stiu ce efect va avea asupra garantiei - trebuie vazut. sincer, un stage 2 suna bine

      ca tot discutam mai sus de mici "inconveniente" - modelul acesta de civic este cunoscut / are probleme pe partea de conectare telefon cu bluestiut? intreb ca intre tourer si hamwei-ul meu, nu e love! tourer-ul reseteaza legatura cu telefonul si ulterior refuza constant conectarea (inclusiv nu gaseste telefonul cu care deja este in mod pairing), fiind nevoie sa opresc motorul, iar apoi sa reiau operatiunea de pairing. dupa aceste "manareli" merge (apare conectat) dar cand incerc sa initializez sau raspund la apel, deconteaza iar...am zis sa incerc sa conectez si un alt telefon sa vad daca patesc treaba asta
      www.soundlightvideo.ro
      www.slvservices.ro
      EX: '07 Honda Accord 2,0 Executive M/T Carbon Bronze Pearl
      '16 Honda Civic Tourer 1.6 Executive M/T White Orhid Pearl

      Comment


      • #4
        Nu tin minte sa fie vreun topic dedicat pentru Bluetooth la posesorii de Civic Gen9, dar probabil s-a mai discutat.
        '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

        sigpic

        Comment


        • #5
          S-o stapanesti sanatos man! E greu de spus asta despre un break compact, dar tourer-ul chiar arata sexy, mai ales in varianta asta facelift cu faruri led. Iar pielea aia gri e fix ce trebuie!

          Cum zice si ticker, si eu i-as face un soft. Cat despre pornirea motorului de distanta, la diesel, mai ales daca vrei sa o tii pe termen lung, nu e o idee asa buna. Diesel-urile nici nu prea se incalzesc stand pe loc si au si uzura mare. Presupun ca asta e motivul principal nu? Faptul ca iarna caldura vine mult mai greu decat la vechiul accord.
          Eu as merge pe o o solutie de preincalzire electrica - asa ceva: https://www.facebook.com/Preincalzit...2484493774780/
          Sau o incalzire auxiliara cu motorina, Webasto sau alta marca. Dar in niciun caz pornire motor de la distanta.
          Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
          Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
          ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

          Comment


          • #6
            10x dragostan. vad ca de cand nu am mai intrat pe aici ai "crescut" frumos - ai lasat civicul pe accord. sa le stapanesti sanatos. CL7 / CL9 masinile mele de suflet

            dupa cum spuneam referitor la mapare, poate Doc vine cu ceva info despre situatie soft nou vs. garantie masina

            modul de pornire, exact ptr asta ma gandeam - ptr situatiile de iarna / vara. am vazut ca exista ceva optiuni interesante de la viper (doar modul ptr pornire fara alarma in conditiile in care (stiu eu) masina vine cu alarma montata din fabrica) inclusiv cu pornire din aplicatie - foarte fancy - acum stiam ca diesel-ul nu se incalzeste usor stationar (doar el se incalzeste greu si in miscare , so....).

            aveti idee de unde / cum aflu PN ul la acel led albastru din plafoniera? tare vreau sa mai "prind" inca unul in acea zona
            www.soundlightvideo.ro
            www.slvservices.ro
            EX: '07 Honda Accord 2,0 Executive M/T Carbon Bronze Pearl
            '16 Honda Civic Tourer 1.6 Executive M/T White Orhid Pearl

            Comment


            • #7
              Foarte frumoasa mașina! Felicitări! Să te țină mult și bine și tu pe ea!
              CL7 era mai comod la drum lung? Ai menționat ceva dezavantaje și sunt curios de ele in comparație cu Accord-ul.

              Comment


              • #8
                Sa o alergi sanatos si fara probleme!
                Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

                http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

                Comment


                • #9
                  salut si multumesc frumos.

                  CL7 dpdv personal este peste acest civic pe partea de spatiu interior, tinuta de drum, raspuns directie, feeling motor (nu neaparat putere) dar senzatia pe care o ai intr un 2.0 aspirat - aici nu vreau sa compar direct ptr.ca stiam ce cumpar la diesel (nu am surprize aici, poate decat pozitive ptr.ca sincer, acest motor de 1.6 imi pare unul extrem de fasnet - bine ajuta mult si cuplul urias este clar). unde castiga civicul este la partea de nou a sistemului media, culori, luminite, briz-brizuri & shit.

                  m-am simtit super ok in accord - singurul regret este ca urmasul sau prin CU a fost o dezamagire - se vede asta si prin vanzarile de mizerie avute de model in Europa, concluzionat prin decizia Honda de a nu mai comercializa noua generatie in Europa. din pacate observ un trend nasol la Honda, de pierdere identitate, acel modjo in a face masini cu feeling the wow, masini ptr oameni speciali (in sensul bun). acum toate modelele is generaliste, imprumuta trasaturi (excesiv) de la alte modele, parca nu mai are identitate. stiu ca globalizare and shit, dar parca asta era frumusetea Honda - nealinierea ptr o perioada macar, la acest trend.

                  my two cents, si nu caut polemica sau discutii sterile pe marginea subiectului. de asemenea doresc sa mentionez totala mea uimire fata de politica de preturi Honda si politica de a plasa si market-a niste modele absolut normale (sa nu zic banale), ca fiind intr -o gama premium.

                  recunosc si o spun cu toata responsabilitatea - pretul cerut pe acest tourer cand se fabrica era unul pur si simplu indecent si obscen, raportat la ce este aceasta masina. adica sa dai peste 30k euro pe o astfel de masina, ai nevoie de ceva becuri lipsa sau macar filamente arse grav.........

                  overall, vreau sa fiu clar - masina este ok si ma multumeste pe deplin - la acest pret, acum, cu aceste dotari, nu ai solutii (asta daca nu te deranjeaza evidentul aspect al faptului ca masina deja nu se mai fabrica de aproape un an). am configurat skode, forduri, pegeot, kia, Hyundai (atat cat se poate), not even close la raportul dotari vs pret - nu regret achizitia, doar punctam niste aspecte de bun simt

                  referitor la lista de dorinte de modificat / adaugat, am uitat sa mentionez pistoane cu gaz ptr capota - am inteles tija vietii la CL7 le meu facut in 2007, dar ptr un model productie 2016, tija si sa ridici cu mana copota, come on Honda?!?

                  astept sugestii de unde / cum achizitionez macar o parte din lista de cumparaturi. 10x
                  sintax
                  Senior Member
                  Last edited by sintax; 25-03-18, 13:43.
                  www.soundlightvideo.ro
                  www.slvservices.ro
                  EX: '07 Honda Accord 2,0 Executive M/T Carbon Bronze Pearl
                  '16 Honda Civic Tourer 1.6 Executive M/T White Orhid Pearl

                  Comment


                  • #10
                    Sa o conduci cu placere!

                    Comment


                    • #11
                      Multi Km fericiti si drumuri bune si clipe minunate sa va aduca!
                      SI eu am acelasi motor la CR-V si imi place enorm... cum se simte, cum se aude, cum intra v-tec-ul...
                      Sigur, masina are o alarma, dar nu se compara cu ce aduce o alarma ca lumea, Viper de exemplu. Se pot cumpara tot felul de senzori, de geam spart, de perimetru adica de prezenta in jurul masinii, si masina poate fi comandata din telefon si putem vedea unde e si ce face pe telefon.
                      Modulul de pornit motor nu merge independent de alarma.
                      Care vine cu sirena ei si aduce multe plusuri fata de alarma masinii - care va ramane muta daca cineva sparge geamul si ia ceva - alarma masinii suna doar la deschiderea usii.
                      Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                      Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                      Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc frumos. referitor la motor chiar eram curios sa vad cum se comporta varianta de 120 cp pe CRV. am facut un drive cu CRV 1.6 biturbo cutie AT, si parca sa spun ca desi nu era ceva gen TGV, nu am simtit ca masina ar fi penalizata de raportul greutate vs cp - bine cred ca aici a ajutat extrem de mult si cutia AT9 care chiar scoate tot ce este posibil din acel motor pe toata plaja sa de turatii. probabil cu o alta cutie, cred ca puterea mica a motorului se simtea mai accentuat raportat la gabaritul masinii. overall, CRV 1.6 biturbo, 9AT, AWD ar fi fost varianta ideala ptr nevoile noastre, dar din pacate pretul este inca unul prohibitiv in acest moment (un proiect imobiliar imi mananca deja toate finantele pe langa timp, nervi & life force), si nici nu mai puteam astepta inca 5, 6 luni ca sa mai scada pretul. sper sa nu regret mai tarziu

                        referitor la modulul in cauza, eu ma refeream la acesta

                        http://www.alarmaviper.ro/alarme-por...per-4606v.html

                        conform product brief, sistemul nu este o alarma ci doar un modul de pornit motor. acum este posibil sa nu functioneze daca nu vine cuplat la o alarma viper? nu cred mai ales ca acest lucru nu este stipulat. o sa le arunc o intrebare sa vad ce si cum - acum ramane intrebarea daca modulul se preteaza sau nu la diesel - ma gandesc ca daca las climatizarea pe auto la 25 de grade + iarna, in 6, 7 minute trebe sa rezelve problema temperaturii din habitaclu asta chiar daca sa zicem ca temperatura motorului nu a crescut in acest timp
                        www.soundlightvideo.ro
                        www.slvservices.ro
                        EX: '07 Honda Accord 2,0 Executive M/T Carbon Bronze Pearl
                        '16 Honda Civic Tourer 1.6 Executive M/T White Orhid Pearl

                        Comment


                        • #13
                          Frumoasa masina, s-o stapanesti sanatos si sa te duca multi km fara probleme!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by sintax View Post
                            referitor la modulul in cauza, eu ma refeream la acesta

                            http://www.alarmaviper.ro/alarme-por...per-4606v.html
                            Da, este insa o singura problema la modulul asta: Pentru Activarea Functiei De Pornire A Motorului Din Telecomanda Este Nevoie De A Doua Cheie A Autoturismului; Aceasta Cheie Sau Cip-ul Din Interiorul Ei Se Imobilizeaza Intr‑un Modul Al Sistemului De Securitate denumit TBX Key Si Care Costa 140 Lei.

                            Din cauza asta si eu si alt coleg hondar de aici am luat o alarma care nu necesita a doua cheie a autoturismului, adica aceasta: https://store.falcon.ro/sistem-secur...or-viper-5806v
                            Are si alarma si are si modulul de pornire al motorului inclus si nu necesita a doua cheie.
                            Personal nu ma simt confortabil sa stiu al doilea rand de chei blocat si oarecum la indemana cui nu trebuie.
                            Dar daca puteti e bine si sa mergeti la un specialist Viper local sa vedeti ce spune, si ce parere are.
                            Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                            Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                            Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                            Comment


                            • #15
                              va multumesc frumos ptr urari si aprecieri.

                              @cerevelu

                              ai dreptate - de chestia cu cipul de la a 2-a cheie am uitat complet.
                              www.soundlightvideo.ro
                              www.slvservices.ro
                              EX: '07 Honda Accord 2,0 Executive M/T Carbon Bronze Pearl
                              '16 Honda Civic Tourer 1.6 Executive M/T White Orhid Pearl

                              Comment

                              Working...
                              X