salutare.
de 2 zile sunt posesorul unui civic tourer in echipare executive achizitionat de nou din Germania. produs in 2016 si conform dealer-ului din Germania, intra ca si MY2017 (confirmare din partea Honda Germania) - acum ramane de vazut daca asa stau lucrurile desi chiar nu mai conteaza. masina a fost achizitionata din considerente ce tin de nevoia de spatiu, un buget limitat, dorinta de a avea cat mai multe dotari si in urma unei analize amanuntite a ofertei din piata. am constatat ca variantele care satisfaceau cerintele noastre erau fie ceva second, fie acest tourer care venea cu reduceri extrem de bune fiind deja generatie veche - am ales sa mergem pe masina noua.
am incercat initial sa achizitionez unul dintre modelele ce au fost pe piata la noi la inceputul anului, dar din pacate datorita profesionalismului de care au dat dovada oamenii de vanzari de la dealerul Honda din Ploiesti si Brasov, am reusit performanta sa raman cu buza umflata - nu vreau sa intru in detalii (daca cineva este interesat de subiect mai in amanunt, putem discuta pe privat), dar personal nu va recomand interactiunea cu cei doi deleari.
legat de dotari, model executive + ADAS sau FAP cum este denumirea in Germania, banuiesc ca nu este nevoie sa enumar aici dotarile - acestea sunt (cred) deja cunoscute. poze atasez 2 sau 3 de la livrare - promit sa revin cand vremea permite cu niste poze mai adecvate
dupa cum spuneam, ne cunoastem deja de 2 - 3 zile si avem impreuna peste 2000 km facuti. acesti km au fost facuti cu un consum pe BC de 5.2l / 100, cu media de viteza de 88km.
in principiu pana acum ma declar multumit de masina, cu anumite mentiuni ce tin de confortul la volan si directia masinii - masina este obositoare la drum lung - desi am avut scaunul dat la maxim spate si maxim jos, pozitia picioarelor mele este mereu cumva semiflexata de la genunchi, pozitie ce genereaza un mare discomfort. pozitia in scaun este ok, ajuta mult reglajele lombare si strangerea laterala a scaunului, precum si tetiera corect pozitionata / profilata. cel mai aiurea imi pare in schimb directia - necesita corectii constante extrem de demanding mai ales la drum lung, necesitand un nivel ridicat de atentie si concentrare. cum am avut ocazia sa merg destul de mult in conditi de ploaie si ninsoare, pot sa spun ca au fost momente in care chiar nu m-am simtit foarte in siguranta la volan din cauza directiei - masina dadea impresia ca "dansa" efectiv pe sosea. in fine probabil ca o sa ma mai acomodez.
motorul merge foarte ok, cutia schimba perfect iar treptele 1 la 4 sunt extrem de fain aranjate, schimband fluid si intr-o succesiune fireasca si usor de realizat. sistemul audio foarte ok, DRL si faza scurta pe LED un mare plus (am avut doar xenoane pana acum, dar se vede un mare plus pe LED), zgomot motor si rulare moderat, cu muzica la un nivel decent in interior este chiar ok. imi pare ca afara motorul se aude destul de zgomotos, dar atata vreme cat nu deranjeaza si in interior este ok.
de luni ma pregatesc sa infrunt birocratia mioritica si sa incep procesul de inmatriculare - din ce am inteles, timp, nervi si tigari....(pacat ca nu mai funez) sper sa nu am probleme - am toate actele masinii, factura (inclusiv cu TVA platit in Germania, TVA pe care urmeaza sa il primesc atunci cand inmatriculez masina in Romania, iar ca sa inmatriculez masina in Romania este nevoie sa platesc TVA si aici - nebunie, dar asta e....), contractul, certificatul de conformitate Honda, etc.
ca si planuri, am in gand urmatoarele modificari: montat folie pe faruri, schimbat becurile cu filamente din plafoniere si eventual suport numar cu LED, lumini pod pedalier atat ptr sofer cat si pasager, identificarea unui sistem de hayon electric (am vazut ca cei de la JDM au ceva ptr HRV, sper sa mearga si pe tourer), vreau sa cumpar si sa mai montez un led din acela albastru din plafoniera (cel ce lumineaza noaptea) si un modul de pornire motor de la distanta. astept sfaturi / opinii din partea voastra raportat la achizitiile de mai sus (de unde, cat, cum, etc).
de 2 zile sunt posesorul unui civic tourer in echipare executive achizitionat de nou din Germania. produs in 2016 si conform dealer-ului din Germania, intra ca si MY2017 (confirmare din partea Honda Germania) - acum ramane de vazut daca asa stau lucrurile desi chiar nu mai conteaza. masina a fost achizitionata din considerente ce tin de nevoia de spatiu, un buget limitat, dorinta de a avea cat mai multe dotari si in urma unei analize amanuntite a ofertei din piata. am constatat ca variantele care satisfaceau cerintele noastre erau fie ceva second, fie acest tourer care venea cu reduceri extrem de bune fiind deja generatie veche - am ales sa mergem pe masina noua.
am incercat initial sa achizitionez unul dintre modelele ce au fost pe piata la noi la inceputul anului, dar din pacate datorita profesionalismului de care au dat dovada oamenii de vanzari de la dealerul Honda din Ploiesti si Brasov, am reusit performanta sa raman cu buza umflata - nu vreau sa intru in detalii (daca cineva este interesat de subiect mai in amanunt, putem discuta pe privat), dar personal nu va recomand interactiunea cu cei doi deleari.
legat de dotari, model executive + ADAS sau FAP cum este denumirea in Germania, banuiesc ca nu este nevoie sa enumar aici dotarile - acestea sunt (cred) deja cunoscute. poze atasez 2 sau 3 de la livrare - promit sa revin cand vremea permite cu niste poze mai adecvate
dupa cum spuneam, ne cunoastem deja de 2 - 3 zile si avem impreuna peste 2000 km facuti. acesti km au fost facuti cu un consum pe BC de 5.2l / 100, cu media de viteza de 88km.
in principiu pana acum ma declar multumit de masina, cu anumite mentiuni ce tin de confortul la volan si directia masinii - masina este obositoare la drum lung - desi am avut scaunul dat la maxim spate si maxim jos, pozitia picioarelor mele este mereu cumva semiflexata de la genunchi, pozitie ce genereaza un mare discomfort. pozitia in scaun este ok, ajuta mult reglajele lombare si strangerea laterala a scaunului, precum si tetiera corect pozitionata / profilata. cel mai aiurea imi pare in schimb directia - necesita corectii constante extrem de demanding mai ales la drum lung, necesitand un nivel ridicat de atentie si concentrare. cum am avut ocazia sa merg destul de mult in conditi de ploaie si ninsoare, pot sa spun ca au fost momente in care chiar nu m-am simtit foarte in siguranta la volan din cauza directiei - masina dadea impresia ca "dansa" efectiv pe sosea. in fine probabil ca o sa ma mai acomodez.
motorul merge foarte ok, cutia schimba perfect iar treptele 1 la 4 sunt extrem de fain aranjate, schimband fluid si intr-o succesiune fireasca si usor de realizat. sistemul audio foarte ok, DRL si faza scurta pe LED un mare plus (am avut doar xenoane pana acum, dar se vede un mare plus pe LED), zgomot motor si rulare moderat, cu muzica la un nivel decent in interior este chiar ok. imi pare ca afara motorul se aude destul de zgomotos, dar atata vreme cat nu deranjeaza si in interior este ok.
de luni ma pregatesc sa infrunt birocratia mioritica si sa incep procesul de inmatriculare - din ce am inteles, timp, nervi si tigari....(pacat ca nu mai funez) sper sa nu am probleme - am toate actele masinii, factura (inclusiv cu TVA platit in Germania, TVA pe care urmeaza sa il primesc atunci cand inmatriculez masina in Romania, iar ca sa inmatriculez masina in Romania este nevoie sa platesc TVA si aici - nebunie, dar asta e....), contractul, certificatul de conformitate Honda, etc.
ca si planuri, am in gand urmatoarele modificari: montat folie pe faruri, schimbat becurile cu filamente din plafoniere si eventual suport numar cu LED, lumini pod pedalier atat ptr sofer cat si pasager, identificarea unui sistem de hayon electric (am vazut ca cei de la JDM au ceva ptr HRV, sper sa mearga si pe tourer), vreau sa cumpar si sa mai montez un led din acela albastru din plafoniera (cel ce lumineaza noaptea) si un modul de pornire motor de la distanta. astept sfaturi / opinii din partea voastra raportat la achizitiile de mai sus (de unde, cat, cum, etc).
Comment