RARES_B: '14 Honda Civic Tourer, 1.8 i-VTEC A/T, Crystal Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mike2005
    Senior Member
    mike2005
    Suportul pe care ti l-ai luat se fixeaza doar pe portbagaj?
    Din cate vad este tot pentru 3 biciclete... iar 3 biciclete nu sunt tocmai usoare... ma gandesc la faptul ca apare o sarcina destul de consistenta pe portbagaj...
    Il folosesti cu niste biciclete foarte usoare?
    Esti multumit de suport?

    Comment


    • Originally posted by rares_b View Post
      mike2005
      Senior Member
      mike2005
      Suportul pe care ti l-ai luat se fixeaza doar pe portbagaj?
      Din cate vad este tot pentru 3 biciclete... iar 3 biciclete nu sunt tocmai usoare... ma gandesc la faptul ca apare o sarcina destul de consistenta pe portbagaj...
      Il folosesti cu niste biciclete foarte usoare?
      Esti multumit de suport?
      Da se fixeaza pe portbagaj prin intermediul a 4 carlige de ancorare (2 partea superioara, 2 inferioara). Carligele se ataseaza prin sarme de acest suport. Apoi se strang/tensioneaza.
      Pana acum l-am folosit pe Bmw 420 GC pe are l-am avut. Si a fost totul ok, n-am observat nici un joc, zgomot dupa.
      GC are hayon. Fiind mai mare dar si datorita dispunerii, cred ca "momentul" aditional rezultat din greutatea suplimentara nu pune multe probleme.

      L-am incercat si pe Civic X sedan cu 2 biciclete si a fost ok. Nu vad nici o problema momentan(zgomot, luft, joc). Desi portbagajul/sistemulde prindere nu e asa solid precum cel hatch de la Bmw.

      Pe type R n-am incercat sa-l instalez, probabil ar merge, dar o vad ca pe un sacrilegiu sa pun portbagaje si cadre pe o asemenea masina.

      Am preferat solutia asta deoarece luam bicicletele cu noi rar(mai mult eu). Din cauza asta nu se justifica investitia in nuca de tractare. Plus ca pentru cadru biciclete pe nuca, in unele tari ai nevoie sa adaugi inca o placa de inmatriculare, lumini... Era prea complicat pentru utilizare ocazionala.

      Comment


      • @mike2005
        Multumesc pentru raspuns!!!

        Comment


        • Originally posted by rares_b View Post
          Salut,

          Mi-am cumparat de curand un suport pentru biciclete care se monteaza pe carligul de remorcare.
          Dupa indelungi cautari m-am decis sa cumpar Thule HangOn 972. Este un suport pentru 3 biciclete - pana la 45 kg.
          Suportul are 7,5 kg si se monteaza pe carligul de remorcare.
          Este facut solid si se fixeaza super bine pe carligul de remorcare.
          Una dintre chestiile super interesante este ca suportul se inclina chiar cu bicicletele fixate pe el astfel incat se poate deschide/inchide portbagajul.
          Nu sunt vibratii sau zgomote - testat pe diverse drumuri pe la noi, inclusiv autostrada, cu 3 biciclete.
          La masina anterioara am avut suporti pentru bicicleta pe masina (suporti Thule, pe bare de plafon Thule). Suportii aia modificau aerodinamica masinii si faceau zgomot la viteza mai mare.
          Sunt foarte multumit de suport.
          O sa pun cateva foto in curand.
          Multumesc mult ! De ceva vreme caut si eu un suport si nu gaseam nimic care sa ma multumesca.

          Comment


          • Salut,

            Update la 112.500 km.

            Am fost la Asko si am remediat zgarieturile capatate in parcare si in trafic. Totodata a fost inlocuita bara spate pe RCA-ul tovarasului care s-a uitat dupa stele...
            Reparatiile minore si revopsirea au fost facute foarte bine de catre oamenii de la Asko.

            Daca tot am ajuns cu masina la service am facut un schimb de ulei, chiar daca uleiul avea doar vreo 6.000 km - ca de obicei ulei Motul 300V OW20 si filtru original.
            Am inlocuit si filtrul de aer - filtru original.
            A trebuit completat niste antigel - nu sunt pierderi, mecanicul a spus ca este normal sa apara diferente de nivel pentru ca in timp se evapora.
            A fost facuta si o verificare generala si totul este in regula.
            Am inlocuit stergatoarele pentru ca cele vechi lasau urme fine. Nu au fost folosite prea mult insa am observat ca cele originale tin cam 1 an dupa care se intareste cauciucul si nu mai sterg bine.

            Totul in regula cu masina...

            Aveti idee daca se mai fac comenzi pe grup de la COX?
            A mai comandat cineva piese de la COX dupa ce a iesit UK din UE?
            Cum e cu taxele vamale?

            Comment


            • Salut. Am comandat eu acuma 2 luni. 6l antigel, 2l ulei cutie manuala si un space bumber. Total piese 418ron taxa a venit de la DPD undeva la 19€ pentru suma de 60€. Sper sa ajute.
              P. S la Asko imi lua 520 doar 5l de antigel si 2l de ulei.

              Comment


              • MiRInDA
                Junior Member
                MiRInDA
                Multumesc pentru info!!!
                Asadar este inca rentabil sa comandam de la COX…

                Comment


                • Mare grija cu taxele vamale, din 1 iulie 2021 a devenit mult mai strict.

                  Comment


                  • Salut,

                    Update la 120.000 km

                    Avand in vedere faptul ca am ajuns aproape la 120.000 km am facut urmatoarele:
                    - inlocuit filtrul de benzina (filtru original Honda)
                    - reglat culbutori
                    - schimbat ulei motor (Motul 300V 0W20) si filtru Honda
                    - schimbat ulei cutie AT (Honda ATF)
                    - inlocuit placute fata (Ate - adica la fel ca cele Honda originale insa fara sa scrie si Honda pe ele)
                    - inlocuit rulment dreapta spate (rulment original)
                    - inlocuit filtrul de aer (original Honda)
                    - inlocuit filtrul de polen (Mann CUK2358 cu carbon activ)

                    In urma cu 1 saptamana am facut revizia la GPL la Pro Gaz Vernesti - kit plaman, filtre si am inlocuit toate furtunele (nu era ceva obligatoriu insa sunt peste 4 ani de cand am montat instalatia de GPL si cred ca si-au facut treaba. Problema e ca in timp nu mai sunt elastice si nu mai etanseaza foarte bine...)

                    In urma cu vreo saptamana am gasit masina lovita in parcare: aripa dreapta spate infundata si zgariata si bara spate zgariata. Nu a lasat nr de telefon cel/cea care a lovit...
                    Am obosit sa tot repar lovituri din astea... imi este clar ca oricat ai incerca sa parchezi cat mai ferit, mai departe de zonele unde e mereu plina parcarea, nu poti scapa de astfel de lucruri pentru ca la noi oamenii sunt foarte neatenti si nu au nici un fel de respect pentru lucrurile altora sau ale lor... in plus nimeni nu-si asuma responsabilitatea pentru ceea ce a facut...
                    Nu cred ca am rabdare sa stau cel putin o saptamana cu masina prin service pentru asta...

                    In afara de asta totul este in regula, masina functioneaza super!!!

                    Click image for larger version  Name:	IMG_3524 2 Medium.jpg Views:	0 Size:	46.8 KB ID:	877294 Click image for larger version  Name:	IMG_3526 2 Medium.jpg Views:	0 Size:	44.8 KB ID:	877295
                    rares_b
                    Senior Member
                    Last edited by rares_b; 27-03-22, 00:09.

                    Comment


                    • Salut,

                      Update la 132.000 km

                      Revizia la 132.000 km a inclus urmatoarele:
                      - schimbat ulei motor (Motul 300V 0W20) si filtru Honda
                      - inlocuit placute fata si placute spate (Ate - adica la fel ca cele Honda originale insa fara sa scrie si Honda pe ele)
                      - inlocuit filtrul de aer (original Honda)
                      - inlocuit filtrul de polen (Mann CUK2358 cu carbon activ)
                      In rest totul este in regula!

                      In perioada urmatoare, Honda isi va ‘lua’ mai putini km in oras pentru ca am achizitionat de curand (in urma cu vreo 2 saptamani) o Dacia Spring.
                      Spring-ul ramane masina de oras iar Honda pentru drumuri in afara orasului.

                      Comment


                      • Salut,

                        Update la 137.000 km

                        Ieri, 12.07.23, am inlocuit anvelopele de vara. Cele care au fost inlocuite ar mai fi putut fi folosite, din punct de vedere al uzurii profilului de rulare mai aveau pana la markeri, nu erau deformate sau uzate inegal, insa am considerat ca si-au facut treaba. Am pus tot Dunlop Sport Bluresponse 225/45 R17 94W (DOT 1823), Made in Poland.
                        Inainte de astea am avut acelasi tip de anvelope de care am fost foarte multumit. Pe acelea le-am folosit 5 sezoane (2018, 2019, 2020, 2021, 2022... si vreo luna in vara asta...). Cred ca au rulat vreo 50.000 km si in acesti km nu am avut nici o pana.

                        Am putut compara anvelopele uzate cu cele noi si am observat ca pe astea noi cauciucul era mult mai elastic.
                        Anvelopele sunt silentioase, au indice OK pentru consum si pentru aderenta pe asfalt ud si inca sunt cotate foarte bine in review-uri.
                        Le-am montat la Autosoft. Am ales pachetul premium care include curatarea adezivului de la plumbii montati anterior (pai cum adica, ei nu curata adezivul cand dezlipesc plumbii decat daca alegi pachetul premium?!?) precum si echilibrare mai buna (nu stiam ca exista echilibrare normala si echilibrare mai buna...)... in total, cu inlocuirea valvelor a costat 318 RON... sincer, mi se pare cam scump...

                        Masina este folosita foarte putin in oras acum deoarece in oras isi ia alergatrura un Spring.
                        Nu sunt probleme, masina merge foarte bine...
                        rares_b
                        Senior Member
                        Last edited by rares_b; 13-07-23, 15:30.

                        Comment


                        • Rares, masina ta e practic noua. Un motor aspirat la 130.000+ e 'parfum'. A mea se apropie de 270.000 si merge ca in prima zi (am facuti pe gpl peste 200.000km deja).

                          Comment


                          • Salut,

                            Update la 143.700 km

                            Revizia la 143.700 km a inclus urmatoarele:
                            - schimbat ulei motor (Motul 300V 0W20) si filtru Honda
                            - inlocuit filtrul de aer (original Honda)
                            - inlocuit filtrul de polen (Mann CUK2358 cu carbon activ)
                            - am inlocuit si lichidul de frana cu ATE TYP200 (l-am inlocuit la un interval de 2 ani pana acum)

                            I-am aplicat protectie pentru chedere si pentru plasticele exterioare - fac asta anual.

                            In ultima perioada, masina a cam stat nefolosita si cand a fost folosita si-a luat km in afara orasului.
                            La un moment dat a stat nefolosita vreo 3-4 saptamani si a trebuit sa ii inlocuiesc bateria. I-am pus tot o Varta, insa cu curent de pornire mai mare fata de cea pe care am avut-o (540 fata de 450).

                            Era sa uit, a aparut o problema - si anume nu se mai poate cobora bancheta din dreapta spate - partea de sus. Am intrebat astazi si inteleg ca este o problema care a aparut la Civic IX. Se poate remedia insa e de migala: se desface bancheta, se desface tapiteria si se inlocuieste cablul. Se pare ca este rupt in partea de jos si astfel nu mai actioneaza mecanisul de deschidere... deocamdata am lasat-o asa insa o sa-mi fac timp si o repar.
                            Ati intampinat problema asta? Daca da cum ati rezolvat?

                            In rest totul este in regula! Masina merge foarte bine iar la revizie nu au fost identificate probleme.

                            Comment

                            Working...
                            X