Originally posted by Slavon
View Post
Slavon: '15 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC M/T Lifestyle White Orchid Pearl
Collapse
X
-
trecut azi prima revizie (doar 8.3k km am acumulat) la Honda Nord
problema cu vizibilitatea a revenit dupa o perioada, azi mi-au confirmat ca e cazul sa schimb stergatoarele ... mi-au propus OEM 250ron. cred ca le schimb dupa ce trec ninsorile in Buc
mi-au reglat si masca oglinzii retrovizoare, ca se mai zdranganea la denivelari.
de data asta am luat totul de la ei: filtre, ulei, nitel antigel. totalul a fost 606 + 119 manopera 1h
Leave a comment:
-
am pus ProX -20C (5L ~10ron din carrefour) si's bucuros ca a revenit vizibilitatea
cine stie, poate am prins eu un lot mai vechi de Jet Xpert ...
multam!
Leave a comment:
-
eu bag de ani de zile o chestie de la Selgros de -40 si foarte ieftina la 5 litri
dau eu bani pe multe prostii dar pe lichid de parbriz premium ca sa il arunc pe sosea chiar nu imi vine sa arunca banii
nu am avut niciodata probleme cu lichidul mai ieftin
Leave a comment:
-
Daca circuli zilele astea foloseste din plin lichidul existent pana-l termini de tot, nu vine asa repede inghetul in Bucuresti. Pune apoi un lichid de calitate si spala atat parbrizul cat si luneta (dupa caz) astfel incat lichidul ce ramane pe furtunase sa fie din cel nou, de iarna. Nu iti recomand din cel ieftin de la Carrefour sau Brico etc fiindca eu sunt patit cu asa ceva; ca a inghetat pe conducte n-ar fi fost bai dar mi s-a blocat unul din spalatoarele de far de am crezut ca e compromis. Eu am pus atunci ceva Jet Xpert, 20 de lei si ceva iar acum, invatat minte deja, cand am golit lichidul de vara am pus ProX, tot asa, la vreo 23 lei parca. Mai sunt insa si alte tipuri de lichid de calitate si nu costa o avere pana la urma, chestia e sa nu te prinda inghetul cu cel de vara in rezervor.
Leave a comment:
-
Pana sa crape rezervorul se arde pompa de la stergatoare care si asta e destul de greu de inlocuit....
Leave a comment:
-
inainte sa intreb aci, am mai citit si ziceau unii cum ca le-a crapat rezervorul din cauza ca -30 era doar pe eticheta, iar continutul nu "ducea" decat pana la -5 grade
multam!
Leave a comment:
-
Originally posted by Slavon View PostHehe, metoda stramoseasca e buna la orice, si la scos vin din butoi
Dupa ce golesc rezervorul, oare ce lichid de parbriz sa torn pentru iarna? Voi de care folositi?
Sau daca esti mai pretentios, ia de la benzinariile Mol, dar e cam dublu, daca nu chiar mai mult.
Cu ambele iti faci cam aceeasi treaba .
Leave a comment:
-
Hehe, metoda stramoseasca e buna la orice, si la scos vin din butoi
Dupa ce golesc rezervorul, oare ce lichid de parbriz sa torn pentru iarna? Voi de care folositi?
Leave a comment:
-
Sau bagi un furtun in vas si "scoti" asa cum stramosii nostri scoteau benzina din rezervorul Daciilor 1300
Leave a comment:
-
O zi cu ploaie si un drum lung pe DN
Incearca sa salti capota apoi sa desfaci furtunul ce merge spre duze, pui un bidon sa colectezi continutul, lasi capota si ridici stergatoarele apoi actionezi spalatorul. Atentie sa nu-ti porneasca cumva si cel spate la actionarea prelungita. Totusi daca nu e graba mare mai fa si cate o pauza sa se raceasca motorul pompei, nu este proiectat sa functioneze continuu. Verifica sa nu dea pe dinafara bidonul.
Leave a comment:
-
Voi ce lichid de parbriz folositi iarna?
Am luat un JetXpert -30C, insa acesta formeaza o pelicula pe parbriz si pana nu se zvanta un pic nu am vizibilitate buna.
Exista vreo metoda de a goli rapid rezervorul de lichid de parbriz?
Leave a comment:
-
Abia acu am prins ceva timp liber ca sa trec pe la baietii de la KAF. Pus folie deocamdata doar pe faruri (aveam cateva urme de la pietricele) si geamuri fata (Blue Air 80).
Mai am pe lista capota, in rest nu sunt inca convins ca merita investitia.
Ii recomand pe baieti, au lucrat f. bine. Vedem in timp cum se comporta
Leave a comment:
-
teapa mare ... nu incape roata (janta 17", cauciuc 225/45) in locasul special
Leave a comment:
Leave a comment: