JOZSI: '16 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC M/T, Lifestyle, White Orchid Pearl (FK2)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Inbox golit, multumesc pentru informare

    Comment


    • #62
      Am implinit un an, ne apropiem de 10.000km, suntem programati la service. Am deja filtrele luate de pe Cox, pentru schimb de ulei si manopera au spus 480 lei - cum vi se pare pretul?

      Comment


      • #63
        +180 la mine

        Comment


        • #64
          salut, foarte frumoasa masina.
          as avea o intrebare, motorul pe benzina are distributie pe lant? sau doar cel diesel? ms

          intreb, fiindca am vazut masina la vanzare si nu cunosc prea multe despre motoarele honda.

          Comment


          • #65
            Toate motoarele actuale Honda au lanț.

            Comment


            • #66
              Salut, multumesc!

              Dupa cum spune CatalinP, toate motoarele Honda au lant, mai putin generatia noua pe benzina turbo (cel putin 1.0t e pe curea, nu stiu sigur de 1.5t).

              Comment


              • #67
                doar 1.0T e pe curea (1.5T e pe lant)
                '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                sigpic

                Comment


                • #68
                  Nu vad de ce toata discutia asta vis-a-vis de distributie la o masina. Pana la urma nici nu mai costa asa mult inlocuirea ei. Contrar parerii generale, distributia pe curea are avantajele ei in fata celei pe lant (mai silentioasa, greutate inertiala mult scazuta => rezista mai bine la ture etc), nu e chiar varianta mai proasta. De asemenea, si cea pe lant poate ceda bine merci, vezi BMW 328i, un dazastru dpdv fiabilitate fix din cauza lantului de distributie care ceda si facea praf motorul mult inainte sa trebuiasca verificat sau inlocuit...
                  '02 Honda Accord Type-R / ex '10 Honda Civic Type-R GT LSD / ex '07 Honda Accord 2.0 LS M/T

                  Comment


                  • #69
                    Poate cureaua in sine e mai usoara decat lantul. Dar rolele/pinioanele sunt mult supradimensionate decat in cazul distributiei pe lant.

                    Comment


                    • #70
                      Hai ca nu e chiar asa, curelele castiga din nou teren fiindca materialele au avansat suficient de mult incat sa nu mai cedeze. Din cum vad eu lucrurile, in afara de durata de viata lunga, lantul nu prea are vreun avantaj. La dezavantaje adaug si ca are nevoie de lubrifiere, e mai scump cand trebuie inlocuit (pentru ca si ele se schimba) si mai putin eficient. Ma rog, e o discutie separata pe care nu vreau sa o fac aici. Ziceam doar ca "frica" de a cumpara o masina cu distributie pe curea este nejustificata, nu vreau sa fac polemica ca e mai ok cureaua. Daca nu iti permiti sa schimbi o distributie, cu siguranta nu iti permiti masina. My 2 cents.

                      LE: Nici nu am pomenit de ghidajele alea din plastic de la distributia pe lant de la BMW si Audi...
                      Last edited by Xander; 09-01-18, 17:16.
                      '02 Honda Accord Type-R / ex '10 Honda Civic Type-R GT LSD / ex '07 Honda Accord 2.0 LS M/T

                      Comment


                      • #71
                        Am incheiat si acest capitol. Masina s-a dus in capitala Tourerelor, Timisoara. Sper sa apare pe forum cat de curand

                        Comment

                        Working...
                        X