Nobrain: '15 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC Lifestyle M/T, Twilight Blue

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cercul LED. Statea muncitorul pakistanez cu capul inclinat pe un umar.
    "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
    "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

    Comment


    • #17
      Originally posted by kawamoto View Post
      Asa e la inceput. Te vei obisnui cu timpul. Peste 2 ani te doare in cot de asemenea detalii. O sa inveti ca ce nu stii nu doare, asa ca lasa detaliile in pace si o sa te lase si ele. Numai bine si cat mai multi km.
      Clar! Atata bai sa fie numai!

      Originally posted by PaulCCraciun View Post
      Cred ca imi scapa ... la a 3-a poza ce nu e in regula?
      Acul sta parca decalat. Se opreste sub jumatatea gradajului. Adica, teroretic la 90, nu sta la jumatate.

      Comment


      • #18
        La nici una nu sta acul la jumatate. Sta putin sub.
        "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
        "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

        Comment


        • #19
          Nobrain, acul sta acolo pt ca motorul este rece!!! Uita-te si la indicatorul de combustibil cu motorul nepornit. O sa vezi ca exact in aceeasi pozitie este. Deci nu e nimic anormal...
          La fel, pozitia cercului LED nu este in centru. Ambele cadrane laterale sunt pozitionate catre turometru, cercul exterior fiind mai mare decat cel LED. M-am uitat special azi la a mea si este exact la fel...

          Sent from my LG-H815 using Tapatalk
          My cars:
          2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC A/T
          ex.: 2007 Honda Civic Sport 2.2 i-CTDI M/T

          Comment


          • #20
            Originally posted by BogdanHCT View Post
            Nobrain, acul sta acolo pt ca motorul este rece!!! Uita-te si la indicatorul de combustibil cu motorul nepornit. O sa vezi ca exact in aceeasi pozitie este. Deci nu e nimic anormal...
            Sent from my LG-H815 using Tapatalk
            Nu vad de ce cu motorul pornit acul ar sta sub minim. Daca te uiti are motorul pornit, deci ar trebui macar la 0 sa stea acul ala. Nu e mare problema, dar arata urat.

            Comment


            • #21
              Asa sta acul de la apa la toate hondele pe care le-am vazut eu.Este normal.

              Trimis de pe al meu GT-I9295 folosind Tapatalk

              Comment


              • #22
                Civic ep2 2005 motorul pornit de cateva minute acul sta sub minim .o sa pun si poze mai tarziu
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Nu ar trebui atunci sa se faca gradatii si pentru temperaturiile de sub 0 grade. Ar merge niste gradatii pana la -30 grade.
                  Acul incepe sa se ridice undeva pe la 30-35 grade. Iar temperatura maxima la care ajunge cred eu ca este undeva la 80 grade. Probabil si termostatul deschide la 78-82 de grade aceasta fiind temperatura normala de functionare. Cea ce ma mira cum ramane neclintit acul, probabil Honda chiar are gandit foarte bine sistemul de racire de nu exista variatii.
                  LE: La vechea motocicleta aveam afisaj digital pt temperatura. Abia la 45 de grade afisa ceva, pana la aceasta temperatura afisand ---. Ce era nostim ca pe la 109 grade pornea termocupla ce speria pe multi ca nu ar fi normal, dar era perfect normal. Intradevar de cateva ori am vazut 112 grade de unde stiam exact ce o doare. Are o boala modelul respectiv, filtrul pe sistemul de incalzire a carburatoarelor.
                  Last edited by kawamoto; 14-10-16, 21:12.

                  Comment


                  • #24
                    @mihainstef: exact asa era si la civicul anterior.
                    @kawamoto: daca nu ma insel, temp maxima la care ajunge este 92 de grade.
                    My cars:
                    2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC A/T
                    ex.: 2007 Honda Civic Sport 2.2 i-CTDI M/T

                    Comment


                    • #25
                      Ne poate ajuta cineva cu diagnoza si ne spune exact gradele la care sta acul la fiecare gradatie a ceasului. Daca intra-devar la 90 de grade acul sta acolo sub pozitia orizontala atunci chiar nu sunt nici eu de acord.
                      Din obisnuinta cu alte masini toata lumea stie ca la jumate, fie orizontal sau vertical temperatura este 90 grade.

                      Comment


                      • #26
                        Chit ca esti sau nu de acord, asa sta acul...tu nu ai obs pana acum cum sta acul la tine?

                        Sent from my LG-H815 using Tapatalk
                        My cars:
                        2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC A/T
                        ex.: 2007 Honda Civic Sport 2.2 i-CTDI M/T

                        Comment


                        • #27
                          Ba da si stiu bine cum sta, dar nu sunt de acord sa stea asa la 90 de grade sau mai rau cum zici tu la 92 grade.
                          PS: Chiar caut in momentul de fata un modul obd app pt android. Recomandati ceva anume? Chiar sunt curios de parametrii de functionare a motorului ca tot veni vorba aici.

                          Comment


                          • #28
                            Tot sapand pe net am aflat ca se pare multe masini arata o temperatura constanta intre limita 70-100 grade pentru a nu panica soferul cu informatii inutile doarece este o temperatura normala intre aceste valori.
                            Last edited by kawamoto; 15-10-16, 07:37.

                            Comment


                            • #29
                              Exact acelas lucru vroiam sa zic si eu. Am citit la un coleg pe forum care isi pusese indicator de temperatura la apa si zicea ca intre aprox 70 si 90 acul din boord nu misca.
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Valeu, dar ce am starnit aici ?
                                Ideea este ca daca se aprinde un bec rosu si incepe countdown to self-destruct, sa stii ca e ceva cu apa, e ok.

                                Comment

                                Working...
                                X