
BogdanHCT: '15 Honda Civic Tourer 1.8 Lifestyle A/T, Passion Red Pearl
Collapse
X
-
-
Se poate inchide. Masina a plecat de la mine...am trecut la alta marca
Leave a comment:
-
Wow e ceva vreme de cānd nu am mai scris pe aici.
Ne apropiem īncet de 54.000 km.
Anul trecut am avut și două incidente neplăcute īntr-un interval de 3 luni. Primul a fost o grindină nașpa care mi-a remodelat 3/4 din mașină și al doilea a fost soția care nu a aproximat bine ieșirea dintr-o parcare și a șters un stālp. Rezultat: aripa, prag, ușa șofer și oglinda schimbate și vopsite. Costuri reparatii: 9000 euro.
A doua dauna a fost făcuta la un service agreat de către asigurare și care era dealer VW, Opel, Audi. O maaaaare mizerie. După cum s-a prezentat mașina cānd am luat-o, cred că cel care a făcut reparația era cel mult īncepător. Ușile nu se mai īnchideau cum trebuie, la ușa din spate era un luft jos la pasaj de băgai degetul. Se vedea cu ochiul liber că ușa nu era aliniată cu caroseria. In coltul ușii, a polishat orbetele ăla pānă la tabla și apoi a dat direct cu lac...Deh, și īn Germania sunt cārpaci ca peste tot. A doua oara a fost ok, șeful de service a participat la predarea mașinii și și-a cerut scuze că nu au făcut cum trebuie inspecția īnainte de "bun de livrare".
In rest, toate bune și frumoase. Mi-e drag de ea ca in prima zi...
Sent from my moto g(7) plus using Tapatalk
Leave a comment:
-
-
imi place prea mult cum urla motorul si cum ajung la 100kmh in a 2a
Leave a comment:
-
Multi km inainte!
Pozele sunt intotdeauna binevenite si in special daca ai facut modificari la ea.
Consumul eu zic ca e ok, am facut eu la a mea o singura data, de curiozitate, si a iesit cu 0,9 l/100km mai mult decat arata BC-ul. Desi diferenta e mare, informatia nu e interesanta
Leave a comment:
-
Nu am mai scris demult pe aici...nu prea am ceNe apropiem de 7.000 km.
Masina merge super, am mai facut un drum Frankfurt - Como de Craciun tot cu un consum nesimtit de mic - 6,4% parca.
I-am verificat uleiul si nivelul a scazut ffff putin. Masina vede 5500 - 6000 rpm de fiecare data cand o scot la plimbare. Nu pot sa ma abtin sa nu ii dau, imi place prea mult cum urla motorul si cum ajung la 100kmh in a 2a
Saptamana trecuta i-am pus folii de 85% pe geamurile din spate. Geamurile erau ele fumurii din fabrica, dar cand batea soarele ii termina la ochi pe prichindei. 159 EUR si am rezolvat problema. Contrastul dintre geamuri si culoarea masinii este acum si mai puternic.
I-am mai montat si protectie de inox la portbagaj ca sa nu zgarii bara mai rau decat am facut-o. Si ca sa fie setul complet, i-am montat si protectii praguri tot de inox.
Poze dupa ce o spal ca arata ca naiba dupa ploile din ultimele saptamani
Consumul pe ultimii 2000km (cam 80% oras - nu va ganditi la aglomerari urbane gen Bucuresti) e pe undeva pe la 8,8-9%. Nu am mai stat sa fac consumul la pompa pt ca I don't give a fking shit. Am luat masina pt ca imi place nu sa imi bag unghia in gat cat consuma :P
Leave a comment:
-
Am elucidat si problema intervalelor de service. Nu au fost activate de catre dealer inainte de livrare (asa cum ar fi fost normal). Am vb cu vanzatorul si mi-a recomandat el un alt dealer Honda mai aproape de mine. A sunat omul inainte si s-a rezolvat problema. Initial fusesem la dealerul unde merg eu de obicei si mi-a ceruit 80 EUR!!! Pt o treaba de max. 10 min...
Leave a comment:
-
Pai eu tot mi's nidumirit.... pentru ca la modul in care ai expus-o initial, s-a interpretat (de mine cel putin), ca fiind un lucru negativ (sau ca ar conta intr-un fel sau altul) ca nu este "german edition".
De aici si intrebarea... si daca nu ar fi... ce? Inteleg problema de la producatori unde se presupune ca produse gen piata de est nu sunt chiar la fel cu cele de pe piata de vest... dar altfel...
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Leave a comment:
Leave a comment: