Am elucidat si problema intervalelor de service. Nu au fost activate de catre dealer inainte de livrare (asa cum ar fi fost normal). Am vb cu vanzatorul si mi-a recomandat el un alt dealer Honda mai aproape de mine. A sunat omul inainte si s-a rezolvat problema. Initial fusesem la dealerul unde merg eu de obicei si mi-a ceruit 80 EUR!!! Pt o treaba de max. 10 min...
BogdanHCT: '15 Honda Civic Tourer 1.8 Lifestyle A/T, Passion Red Pearl
Collapse
X
-
Nu am mai scris demult pe aici...nu prea am ceNe apropiem de 7.000 km.
Masina merge super, am mai facut un drum Frankfurt - Como de Craciun tot cu un consum nesimtit de mic - 6,4% parca.
I-am verificat uleiul si nivelul a scazut ffff putin. Masina vede 5500 - 6000 rpm de fiecare data cand o scot la plimbare. Nu pot sa ma abtin sa nu ii dau, imi place prea mult cum urla motorul si cum ajung la 100kmh in a 2a
Saptamana trecuta i-am pus folii de 85% pe geamurile din spate. Geamurile erau ele fumurii din fabrica, dar cand batea soarele ii termina la ochi pe prichindei. 159 EUR si am rezolvat problema. Contrastul dintre geamuri si culoarea masinii este acum si mai puternic.
I-am mai montat si protectie de inox la portbagaj ca sa nu zgarii bara mai rau decat am facut-o. Si ca sa fie setul complet, i-am montat si protectii praguri tot de inox.
Poze dupa ce o spal ca arata ca naiba dupa ploile din ultimele saptamani
Consumul pe ultimii 2000km (cam 80% oras - nu va ganditi la aglomerari urbane gen Bucuresti) e pe undeva pe la 8,8-9%. Nu am mai stat sa fac consumul la pompa pt ca I don't give a fking shit. Am luat masina pt ca imi place nu sa imi bag unghia in gat cat consuma :PMy cars:
2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC A/T
ex.: 2007 Honda Civic Sport 2.2 i-CTDI M/T
Comment
-
Wow e ceva vreme de când nu am mai scris pe aici.
Ne apropiem încet de 54.000 km.
Anul trecut am avut și două incidente neplăcute într-un interval de 3 luni. Primul a fost o grindină nașpa care mi-a remodelat 3/4 din mașină și al doilea a fost soția care nu a aproximat bine ieșirea dintr-o parcare și a șters un stâlp. Rezultat: aripa, prag, ușa șofer și oglinda schimbate și vopsite. Costuri reparatii: 9000 euro.
A doua dauna a fost făcuta la un service agreat de către asigurare și care era dealer VW, Opel, Audi. O maaaaare mizerie. După cum s-a prezentat mașina când am luat-o, cred că cel care a făcut reparația era cel mult începător. Ușile nu se mai închideau cum trebuie, la ușa din spate era un luft jos la pasaj de băgai degetul. Se vedea cu ochiul liber că ușa nu era aliniată cu caroseria. In coltul ușii, a polishat orbetele ăla până la tabla și apoi a dat direct cu lac...Deh, și în Germania sunt cârpaci ca peste tot. A doua oara a fost ok, șeful de service a participat la predarea mașinii și și-a cerut scuze că nu au făcut cum trebuie inspecția înainte de "bun de livrare".
In rest, toate bune și frumoase. Mi-e drag de ea ca in prima zi...
Sent from my moto g(7) plus using Tapatalk
My cars:
2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC A/T
ex.: 2007 Honda Civic Sport 2.2 i-CTDI M/T
Comment
-
My cars:
2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC A/T
ex.: 2007 Honda Civic Sport 2.2 i-CTDI M/T
Comment
Comment