BogdanHCT: '15 Honda Civic Tourer 1.8 Lifestyle A/T, Passion Red Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Care ar fi diferenta concreta intre versiunea germana si alte versiuni (in afara de posibile diferente de optiuni)?

    Sent from my SM-G920F using Tapatalk
    BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

    Comment


    • #47
      Originally posted by IepurasulRaz View Post
      Un consum real la 1.8 AT cat ar fi ?
      Daca te uiti cateva posturi in urma o sa vezi ca am doar 270 km cu masina...

      Trimis de pe al meu LG-H815 folosind Tapatalk
      My cars:
      2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC A/T
      ex.: 2007 Honda Civic Sport 2.2 i-CTDI M/T

      Comment


      • #48
        In weekend am facut primul drum lung cu Tourer-ul. La dus, pe vestitele autostrazi germane (cam 130km in 2h30, mai mult stop&go), si apoi pe nationale, consumul (plin - plin) 7,7%. Distanta: 350 km. Clima pornita non-stop. Afisat pe CB: 7,6%. Traficul pe autostrada a fost infernal, 80-90 km de santiere unde mai mult stai decat mergi. La intoarcere am mers doar 40 km pe autostrada, apoi evitat complet. Consum afisat pe CB: 7,4%. 2 adulti + 2 copii in masina, clima non-stop, portbagajul cam 75% plin. Super multumit de consum, masinuta merge impecabil. Mi-era un pic teama pe nationale la depasirile din scurt, dar mi-a trecut. Schimb din padele, acc la blana si gata depasirea
        Pe nationale, am trecut ADS pe modul Dynamic pt ca pe Comfort e barca rau de tot. Diferenta este f mare intre cele 2 moduri. In schimb pe autostrada pe Comfort e super. Nu mai simti ca se rupe masina cand treci peste kkturile alea de imbinari la poduri sau peste denivelari. La 140-150 kmh e liniste in masina. E clar ca la capitolul insonorizare s-a lucrat, in sensul bun.
        Attached Files
        My cars:
        2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC A/T
        ex.: 2007 Honda Civic Sport 2.2 i-CTDI M/T

        Comment


        • #49
          Eu las suspensia pe normal, in tara (Romania) folosesc modul comfort iar pe serpentine dynamic.
          PS: Sa o folosesti sanatos si cat mai multi km.
          O vei aprecia mai mult dupa ce trece timpul doarece nu iti va face deloc probleme. E chiar reusita masina chiar daca nu exceleaza la capitolul miss frumusete.

          Comment


          • #50
            @kawamoto: Multumesc. Pt daily use o las pe normal. Sincer, mie imi place designul, mai ales partea frontala. Modelul pre facelift nu imi placea deloc. Nu stiu cum e la tine, dar la modelul asta cateva componente de caroserie sunt din plastic.
            My cars:
            2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC A/T
            ex.: 2007 Honda Civic Sport 2.2 i-CTDI M/T

            Comment


            • #51
              Care componente, in afara de partea din spate? Adica usa portbagajului ca eu altele nu am gasit.

              Comment


              • #52
                Aripile fata
                My cars:
                2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC A/T
                ex.: 2007 Honda Civic Sport 2.2 i-CTDI M/T

                Comment


                • #53
                  Asa si care e inconvenientul? Nu vor rugini in veci...

                  Comment


                  • #54
                    daca se sparg trebuie schimbate cu totul (de la renault megane sedan citire) si nu se pot revopsi (daca e ca la reno unde vopseaua era in plastic, si nu pe plastic...)
                    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                    sigpic

                    Comment


                    • #55
                      ....sau... poate sunt ca la Pug307, unde erau suficient de flexibile incat sa nu se sparga/crape la orice impact si pot fi vopsite (erau vopsite in culoarea masinii, nu plastic colorat)

                      Sent from my SM-G920F using Tapatalk
                      BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

                      Comment


                      • #56
                        Singurul care are aripa fata din plastic este Type-R. Tocmai ce m-am intors dintr-o plimbare cu moto pana la reprezentanta. Am batut in civicuri ca in pepeni.
                        TABLA 100%.

                        Comment


                        • #57
                          Deci erau coapte )

                          Sent from my SM-G920F using Tapatalk
                          BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

                          Comment


                          • #58
                            Mai ales cele 3 Type-R. Alea pareau cele mai coapte.

                            Comment


                            • #59
                              Am ajuns ieri la Como cu masina. Frankfurt - Como 646 km. Consum afisat 6.4 ))) cu o zi inainte am facut plinul. Apoi, ieri dim inainte de a iesi din Germania am facut iar plinul. 19.56 litri pe 307.3 km. Viteza medie 92 kmh. Super multumit de consum La sosire in Como cred ca am scos un consum mai mic decat cel afisat pt ca in Elvetia s-a mers preponderent cu 80-100 kmh. O sa fac plinul maine si o sa vad exact consumul.

                              Sent from my LG-H815 using Tapatalk
                              My cars:
                              2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC A/T
                              ex.: 2007 Honda Civic Sport 2.2 i-CTDI M/T

                              Comment


                              • #60
                                Am trecut la cizmulite...Jante itWheels 16" cu gume Nokian WR D4.


                                Sent from my LG-H815 using Tapatalk
                                My cars:
                                2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC A/T
                                ex.: 2007 Honda Civic Sport 2.2 i-CTDI M/T

                                Comment

                                Working...
                                X