If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am zis ca fac si un mic review, dupa ce mai trece euforia...Am facut vreo 270 km pana acum.
Ce imi place:
- partea frontala agresiva
- farurile cu LED - se vede ffff clar si fasciculul acopera toata strada. Pe nationale, bat destul de sus si se vede clar si departe. Pe autostrada, mi se pare ca nu bat suficient de departe. Se pot regla cumva, de undeva?
- tapiteria si fetele de usi. Au reusit sa schimbe si ei mizeria aia de catifea sau ce naiba era si care dupa 7 ani la mine arata destul de stearsa pe cotiera. la fel si tapiteria care acum pare mai rezistenta la tavaleala decat velurul dinainte.
- modularitatea si portbagajul. In principal, portbagajul era lucrul cel mai important pt mine. Pt bagaje voluminoase am si plasa care se pune in spatele scaunelor. In plus, cutia de sub portbagaj este f spatioasa. Acum nu mai stau sa caut pozitia ideala pt carutul copiilor.
- scaunele sunt mai confortabile decat in cartul meu dizal.
- insonorizarea este mult mai buna decat pe modelul anterior. Daca inainte se auzea destul de tare zgomotul de tractor in habitaclu, acum e liniste totala.
- Motorul e WOW. La viteze mici prin oras, zici ca mergi cu masina electrica. Cum apesi acceleratia sau retrogradezi din padele, motorul se trezeste la viata si incepe sa cante frumos...
- Cutia automata. Schimba fff lin, retrogradeaza la fel de lin, fara socuri sau hopuri. La kick-down, trebuie sa ma obisnuiesc sa apas pedala la fund ca sa retrogradeze. Delay-ul nu este asa mare cum am citit pe aici pe forum. De altfel, am padelele pe volan si, la o depasire, prefer sa retrogradez eu decat sa astept pana isi face ea treaba. Cel putin pe autostrada poate fi periculos. Credeam ca plecarea de pe loc este ca balega, dar am ramas placut surprins sa observ ca nu e asa. Daca bagi piciorul in ea, se ridica de bot ca la manuala...Evident ca este mai lenesa decat Dieselul anterior, dar totusi, e benzina si are cuplu la jumatate...
- Directia este ffff moale comparativ cu dieselul. Este moale, dar precisa, avand bracajul mult mai strans decat la cel vechi si pot sa o strecor in garaj sau in parcarile etajate mult mai usor.
- Camera de mers inapoi + senzorii de parcare: DEMENTIAL!!!
- Alte optiuni: rabateaza oglinzile si ridica geamurile automat la a doua apasare de buton. Invers, daca o deschizi si apesi a doua oara lung pe buton, deschide toate geamurile cat de mult vrei. Oglinzile raman rabatate. In momentul in care ai tras de manerul de la usa se deschid si oglinzile. Am buton separat pt portbagaj si dupa folosire se inchide automat. Portbagajul nu are deschidere electrica (rrrrrrrrr). Mai este o optiune, pe care nu o folosesc, sa deschid doar usa soferului (ca in US). Apas a doua oara pe deschidere, se deschid toate usile.
- Asistenta la plecarea in panta e buna in parcari etajate
- USB-uri, Prize de 12V, etc. Nu mai stau cu tona de CD-uri prin masina
Ce nu imi place:
- Torpedoul este ca o cutie de chibrituri. Nici macar luminat nu e. O amarata de lampa este disponibila doar pe Executive
- Lumina din portbagaj. Este la fel o amarata de lampa care abia lumineaza 2 palme in jurul ei. Nu mai vb sa cauti ceva prin el.
- Nu pot sa vad in acelasi timp si consumul mediu si autonomia.
- Meniul este destul de greoi si ca sa afisesze ceva pe i-MID dai la clickuri de iti vine acru.
- Stergatoarele: sunt gandite cu dosu'. Pe partea pasagerului sterg doar jumatate din parbriz si restul ramane murdar. Puteau sa le lase ca la modelul anterior si era perfect.
- Evident...VOPSEAUA si LACUL Honda. Deja am o zgarietura pe aripa stanga fata. Nu stiu daca este de pe autostrada sau vreo ametita cu geanta pe umar mi-a zgariat-o. Zgarietura este cam in forma de U (ceva gen [_____]). O sa incerc sa dau cu un Paint Regen sa vedem ce iese. Oamenii aici sunt atat de neglijenti in parcarile publice de iti vine sa-ti dai palme. deschid usa pana aud BUF in usa celui de langa el
Neutru:
- Sistemul audio premium (zic ei). Tot ei zic de 320W, dar nu mi se pare calitate fff buna. Daca il dau peste volum 30 se aude cam naspa. Oricum 30 e ffff mult si pana acolo se aude frumos, clar, bass.
- Honda Connect-ul vietii. Varianta de SW este veche si cu fff multe restrictii. MirrorLink nu functioneaza. Pot sa folosesc doar HFT-ul si cam atat de pe telefon. O sa mai incerc sa instalez Waze si alte alea asa cum mi-a zis @Sparky.
Ce mi-as fi dorit in plus: Pachetul magic cu LKAS, i-ACC, High Beam etc. Din pacate nici nu se poate instala dupa achizitie datorita complexitatii sistemelor. Prea multi senzori, camere etc. Daca masina nu ar fi avut pretul asta bomba si as fi luat-o pe comanda, cu siguranta as fi optat ptr ele.
Sa mai facem ceva km sa ne mai imprietenim un pic si mai dau detalii.
My cars:
2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC A/T
ex.: 2007 Honda Civic Sport 2.2 i-CTDI M/T
Acum ca am avut una (diesel si pe negru) pentru 3 zile, pot spune ca m-a convins si doar faptul ca raman la masini inalte (deh,, spatele), ma tine de la achizitia unui astfel de exemplar.
Cum n-am vazut inca una pe rosu si inca ti-o admir ca pe un NSX, iti doresc sa te bucuri cat mai mult timp de ea!
@gemenilor tai (fara ca tati sa citeasca pe aici): baieti, material nou, la atac!!
@hondatu: multumesc. Poate o sa ai ocazia sa o vezi si live. Ai PM
@harris: daca tot am avut si modelul anterior, trebuia facuta comparatia. In plus, degeaba scrii + si - daca nu dai detalii. My 2 cents
Trimis de pe al meu LG-H815 folosind Tapatalk
My cars:
2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC A/T
ex.: 2007 Honda Civic Sport 2.2 i-CTDI M/T
La banii astia nu cred ca exista vreo alta masina noua mai competenta. S-o folositi sanatosi si fara probleme!
Interesanta si comparatia cu FK3-ul anterior. Eu tot cred ca gen. anterioara e o masina mai carismatica, insa asta noua are clar niste avantaje pe care nu le poti ignora. Waze pe navigatia masinii este beton!
Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red
@dragostan: nici eu nu cred ca pot gasi alta masina (chiar si Civic Tourer) la pretul si echiparea asta...evident cu 0 km la bord. Am mai tras cate un ochi pe mobile.de si preturile sar de 20-21k.
@sparky: te astept la Frankfurt si te cinstesc exclusiv cu bere germana ))))
My cars:
2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC A/T
ex.: 2007 Honda Civic Sport 2.2 i-CTDI M/T
A fost versiunea germana sau a fost versiunea EU? Foarte multi dealeri vand versiuni EU adica aduse din alte tari a Uniunii Europene de unde se justifica pretul mai mic.
Comment