MARCEL: '14 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC Sport M/T, Urban Titanium

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu nu ma gandeam deloc la fiabilitate cand am spus aia, ma gandeam strict la senzatia pe care ti-o ofera un motor de genul ala . Cred ca ar merge si V6-ele de pe NSX . Dar nu trebuie sa poluam thread-ul omului cu discutia asta , gasim un alt loc pe forum pentru asta .

    Comment


    • #17
      Originally posted by PaulCCraciun View Post
      Salut, am o intrebare legata de jante. Din ce vazusem pe net, diametrul gaurii centrale pentru butuc este de 70.1, e corect ? Daca da, de unde ti-ai luat inelele de centrare ( daca retin bine, dimensiunea butucului e de 64.1 ) ? Multumesc.
      Salut, inelele le-am primit odată cu jantele.
      M-au īntrebat īnainte de a trimite modelul mașinii.


      Trimis de pe al meu SM-G361F folosind Tapatalk

      Comment


      • #18
        Am ajuns cumva la 14 k, este o plăcere să conduci acest "Enterprise" ( cum a fost numit īn revista Autobild intr-unul din numere).
        Consumul s-a stabilit conform cb la 6,6. Am avut din păcate și un mic incident, dar s-a rezolvat fără nici o urmă. Ce-i de la Rădăcini Bv se pare că au buni meseriași.

        Trimis de pe al meu SM-G361F folosind Tapatalk

        Comment


        • #19
          Ca tot veni vremea urata au fost achiziționate și covorașe de cauciuc de la rimi care au prindere si pentru tourer.

          Trimis de pe al meu SM-G361F folosind Tapatalk

          Comment


          • #20
            A doua revizie la 16k si ceva, schimbat uleiul si filtrele de aer si polen . Dar am descoperit in aceeași zi ca oglinda dreapta nu se īncălzește doar 1/4 si au decis că se schimbă īn garanție.

            Trimis de pe al meu SM-G361F folosind Tapatalk

            Comment


            • #21
              S-a schimbat oglinda si acumulatorul īn garanție, dar curentul la pornire tot de 450 este.
              Deocamdată niciun greier sau vreo bătaie, adevărul este că eu am mai puțini km.

              Trimis de pe al meu SM-G361F folosind Tapatalk

              Comment


              • #22
                eu am ceva greieri si am 6k. Chiar si o bataie pe spate, ce dupa multe teste indica tot mai mult telescopul. Urmeaza sa o programez in service, cand o sa am timp.

                Comment


                • #23
                  Am mai citit pe forum de greieri si bătăi, de aceea am menționat și eu.
                  Puntea nu este adaptivă la mine poate influențează si asta cu ceva.

                  Trimis de pe al meu SM-G361F folosind Tapatalk

                  Comment


                  • #24
                    Nimic de reprosat pana acum la aproape 20k, iar in urma cu ceva timp a primit presuri si tavita de portbagaj originale care se potrivesc perfect.

                    Comment


                    • #25
                      Am ajuns si la a treia revizie, 25725km, au shimbat uleiul, filtru de ulei si lichidul de frana, iar eu am schimbat filrul de aer si polen.

                      Comment


                      • #26
                        Din păcate si la mine a apărut o bătaie pe spate acum ceva timp in urmă. Am fost la reprezentanță si au măsurat amortizoarele, cel de pe dreapta spate lucra la doar 68%(acolo se si auzea bătaia). Dar problema este ca masina a iesit din garantia de trei ani a constructorului rămānānd in cea a HTR. Si acolo nu īntră amortizoarele, nu am nici 30000 de km. Astept inca un raspus desi sunt trei saptamani de la constatare.

                        Comment


                        • #27
                          Pana la urma s-a schimbat amortizorul pe garanție. Mulțumesc HTR.

                          Comment


                          • #28
                            Surpriză, se pare că același amortizor bate din nou si mai tare dupa ce am luat o groapa. Sper sa nu fie altceva. Am sa merg la o constatare.

                            Comment


                            • #29
                              Pana au adus ei alt amortizor, eu l-am demontat (nu puteam sa circul asa, facea ca o caruta) si nu am gasit din ce cauza troncanea, cred ca nu a fost montat bine ceva. Acum am un amortizor de rezerva la reprezentanta.
                              Intre timp am ajuns la apatra revizie facuta la 40800 km, deocamdata fara alte probleme.
                              Am facut un drivetest cu noul cr-v, este frumos, elegant, am observat ca unele materiale sunt mai de calitate fata de vechile generatii de civic si cr-v. Bineinteles ca era full, head-up display si alte cele, pretul pe masura.

                              Comment

                              Working...
                              X